2:Temiz Bir Sayfa

926 19 0
                                    

Leydi Lensia

Bu sabahta çok isteksiz uyandım.Annemsiz bir köşk! Daha fenası babam o kadına öylesine bağlı ki...

O pislik iktidarda,alışverişe gidildi dün.Düşes takıları,elbiseleri satın alınmıştı,bu kadın kendini fazla kaptırmamalı!Asla ona kalmaz bura.Ben 10 yaşında olabilirim. Ama,ben leydiyim.Korkuyorum,babamın beni gönderirse!?

Hizmetçim Monika"Küçük hanım babanız sizi yemekte bekliyor."dedi."O da orada mı?" dedim kin dolu."Orada."dedi.İnmeli ve ona haddini bildirmeliyim.Şimdi koşaradın iniyorum merdivenlerden.Hiçbirşeyden haberda değilim gibi"Günaydın,lordum.Hizmetcinin masada ne işi var?"dedim uyuzca..

"O bir hizmetçi değil,yani tatlım,konuşmamız bununla ilgiliydi.Ben hizmetkârım'a aşk duydum.Artık ona duyduğum sevdayla,anneni aldatmak istemiyorum.Biz karar aldık;evleneceğiz yakın vakitte."dedi.Bunları babamdan duymanın verdiği hüzün ile koşarak odama çıktım.

Hizmetçi Melina

Küçük kızın çabuk kabulleneceğini sanmıyordum zaten,annesinin gitmesi onu kötü etkileyecek...Annesinin gitmesi mevzusunu çok tartıştık.

Planlı bir olay.Lenia,buna alışmak zorunda;ben düşes Melina'yım!Bundan sonra kölelik hizmetçilik yok.Olmayacak!İyi ki göndermeyi başardım.Kızından da kurtulurum.Benim iktidarım başlıyor!Aşk masalı,kanlı öykü.

Lordum"Canım?Kızımız,buna alışamayacak bir süre için."dedi. "Onu anlıyorum ben."dedim."Annesinden ayrıldı."derken peyniri yedim.Zarifim.O kadının kocası,kızı benim.Lord"Anlayışlı sevgilim...İyi ki rastladım sana,"dedi."Evet..."

Düşes

Kahvaltıya uyandım.Yaşlı Peemina,"Uyanın efendim."dedi."Uyandım."dedim ve hantalca kalktım."Peemina, Chinstonso aşağıda mı?"dedim."Beyim aşağıda."dedi.

Toparlanıp aşağı indim."Sevgilim,hoşgeldin."dedi adam."Bana sevgilim demeniz doğru değil,bayım."dedim.Uşak çayımı doldururken,orman yeşili gözleri ve eski gömleğin altından gözüken kasları göz alıcı."Uşağın beni gezmeye çıkarması gerek.Yemekten sonra."dedi.

Bu uşakla tanışmalıyım.

Yemek bitince bir arabaya uşak ile birlikte yola çıkmaya karar verdik.

Uşak eteklerimi kaldırdı."Hadi düşesim"dedi baş selamı ile.Bu çok sevimli biri.Faytona atladık yol uzundu.Buranın pazarına gidiyoruz."Bana kendine bahset uşak,kaç yaşındasın?"diye sordum."Ben 29 yaşındayım..."diyebildi."Bende."dedim."Öyle mi hanımım?"dedi."Artık hanımım lafı istemiyorum,sen Kaeta de." dedim."Kaeta..."

İsmimi ondan duyma hissiyle kendimden geçerken,"Buralar tehlikelidir Kaeta.Dostun olabilirim."dedi."Dost.Tabii ki."dedim.O bana dost olmayı teklif etti!"Dost olduğumuza sevindim."dedi.

"Elbet,ne kadardır buradasın?Bir aşkın falan yok mu senin?"dedim."Yo.."diyorken arabadan indik.Çarşıdaki alışverişten sonra,sahile gittik.O bana hikayemi soruverdi."Hikayem uzun.Ben zengin bir adamın kızıyım.Babam beni kalbini kazanmış olduğum insanla,yani lordla evlendirdi...

Bu evlilikten bir kızım oldu.Peri masalı gibi.Düşestim,bir kızım ve soylu kocam vardı.Taa ki dünden önceki güne değin.Kocam beni kölemiz için terketti.Beni Chinstonso ile evlendirecek."dedim.

Gözlerim yaşarıverdi.O"İyi misin Kaeta?Fena gibisin!"dedi.Ağlamaya başlayınca aniden bana sarıldı."Kaeta."dedi.Kokusu harkuladeydi.Uzun süre ağladım.

Ertesi gün

Uşak

Lanet olsun...İçimdeki hissi atamıyorum.Düşese sarıldığımdan bu yana içim de bir ateş var.Bu his beni aşar! Unutma sakın!Sen Auerl,nir uşaksın.O soylu bir kadın.

Onunla ilgili hayallerim olamaz,olmamalı.Öğlen yemeği için düşesin yanına gitmem gerek."Hey Kaeta,sofranı odana getirdim."dedim."Auerl,gel"dedi.Sofrayı bıraktım.Arkamı döndüğüm an kolumu tuttu.

Derhal onu bakıyorum.Kalbim küt küt."Benimle yemek yer misin?"dedi.Ben"Bunu gerçekten istiyor musun?"dedim."Dertleşiriz,akşama boşanacağız.Sana ihtiyaç duydum."dedi.Yatağına oturdum.

"Boşanmak istemiyorum,o istiyor" dediğinde içimden bir şey koptu."Peki Bay Chinstonso?" Dedim."O mu...Onu hiç sevmedim.Benim istediğim onun gibi biridi olmaz."dedi.

DÜŞESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin