Kaeta
Gecenin karanlığında,yatak odamın pencerelerini açıp,kocam uyur iken dışarıyı seyrediyorum.Gökte tabak gibi aya bakıyorum.Nasıl oldu bu?Nasıl ayrıldım yani 11 yıllık aşkımdan.İnsan ne oldum dememeli...
Hiç aklımda yoktu!Asla ayrılmam,onun koynunda öleceğim ben diyordum.Kim derdi ki,şimdi bir uşaktan bebeğim olacak,eski kocam,karısı ve yeni kocam da onu lordun bebeği olarak bilecek de,onu yeni kocamın çocuğu gibi tanıtmak isteyecek ha?
Yatağıma yatmadan,kalkıp Auerl'e bakayım.O şimdi yatıyor.Çok kötü hissediyor kendisini.Zavallı aşkım öyle kötü ki.Onun amansız hastalığının onu benden ayırmasından çok ürktüm.Günden güne daha kötü oldu.Ya bir sabah;karanlığa uyanır isek?
Onun yüzüne baktım ve sonra odama dönüyorum.Kızım Lensia'yı merak ediyorum doğrusu.Ne yaptı ki?O düşes ona eziyet ediyor mudur?Daha merak ettiğim,bu evliliği niçin kabul etti!O daha 13 ama tabi 16 olunca olacak bu evlilik.
Ertesi Gun
Sabahın zamanı,sabah sofrasına geliyorum.Ondan evvel kutfağa gitmem gereklidir.Çünkü ben manevi anneme sofrayı kurarken yardım edeceğim."Kaeta"diyor. "Günaydınlar.Sana yardım edeyim anneciğim."diyorum.
Şimdi saat neredeyse öğlen olmuş.Ben Hillary ile bahçede oynuyor,onu besliyorum.Ona mutluluk ile bakıyorum.Babasız bir kız olmasını istemiyorum.Yaramı çok derinden hissediyorum şu son günlerde.Hissediyorum,çok ömrü kalmadı sevgilimin,sevdiğim adamın...Bu beni kül ediyor!
Ölmek istiyorum.Onun kollarında ölmek ama.Öleyim ama iki çocuk sahibiyim.
1 Yıl Sonra
MilenaKaeta denen yılan sürekli evimizde.Hillary oldu olalı zaten,çok çok fazla görüşüyoruz ve bu canımı çok sıktı.Lensıa geçenlerde,14 yaşına girdi.Onun bu evde olmayacaģı zamanları iple çekiyor ve mutluluk duyuyorum.
Zira o giderse,anneciği buraya çok daha az gelecek.Buda beni mutlu etmeye yetecek tabii.İşin içinde ondan kurtulmak var.Bu gece kocasından birşey isteyeceğim.O aptal herif çıkarcının biri.
Sevgili Bay Chinstonso
Öncelikle,lütfen bu mektubu okuyunca yakınız!Zira bunlar saklı şeyler olacak.Sizden karınızın artık lordumla daha az buluşmasını istemenizi istiyorum.Bu isteğim yerine getirilirse önemli bir bilgiye sahip olacaksınız.
Düşes Milena
Bu benim mektubum.
Kaeta
Şu Sammy(Chinstonso)beni çağırttığı için,şuan onun yanına gideceğim.Ona lorduma gösterdiğim saygıyla davranmaya mecbur değilim!O normal biri olduğundan,gerekir ise ona posta koyarım."Gel buraya Kaeta."dedi."Ne oldu?Beni hizmetçilerle çağırttırdın!"dedim merak ile.
"Bundan sonra bu kadar çok o köşke gitmeni istemiyorum."dediğinde ona gözlerimi belertiyorum,"Sen beni kızımdan ayıramazsın.O benim yavrum.Siz kızım Hillary'mi babasından ayırdınız,kızım leydi Lensia'yı da katiyyen annesinden ayıramazsınız."dedim.Teknik olarakta aslında babasından ayırmadılar.O,babası Auerl ile ama kimse bilmiyor hakiki babasının kim olduğunu.
"Seni kıskanıyorum Kaeta.Seni seviyorum."dedi."Sen benim için para aldın be adam.Benle evlenmek için eski kocamdan para aldığını unuttuk mu?Asla!Unutmayacağım üstelik."dedim."Ben elin kızına bakıyorum ama.Sayemde dul kalmadın."dedi.Ona sert bir tokat savuruveriyorum onun yüzü yana yattı ve şuan yanağını tutuyor."Bunu ödeyeceksin."dedi.
"Doğru ya,parayı seversin sen."dedim.Sonra koşarak odama doğru çıkıyorum.Auerl'in odasına giriyorum ve kabarık eteğim ile oturuyorum yanı başına"Ne oldu sevgilim,rengin sapsarı."dedim.Buz gibi titreyen elini uzattı."Hissediyorum,eriyorum.Tut elimi."diyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞES
Historische RomaneSİNEM ELVER Kaetha asil bir kadındır.Sayılı zenginlerden birisinin kızıdır.Aşık olduktan sonra,aşkı ile lord ile evlenir.Hamile kalır ve bir kızı olur. Herşey harika görünür.Ta ki bir hizmetçiyle aldatıldığını ve lordun onu savuşturmak istediğini öğ...