Kaeta
Bayan Chinstonso,
Size bunu itiraf etmek zorunda kaldım.Maalesef,ben sizi hep duy dum,dinledim.Hillary'nin uşaktan olduğunu öğrendim ben. Sesinizi hep işitiyor idim.Bu ağır yükün altında ezildim.Sonunda zaman geldi benim vicdanımla hesaplaşmaktan başka çarem yok.
Bay Chinstonso yurt dışına gitti.Bildiğinız gibi yaani.Ben de bir mektup yazdım.Yani yurt dışına gönderdim.O dönmedi daha ama haberi almış idir çoktan.Affedin beni.Hemen çıkıp terk ettim burayı,hoşçakalın.
Bu...Bu nasıl olur?Aptal kadın bizi izliyordu demek.Lanet olsun.Korkuyla"Auerl"diye bağırınıyorum.Sesime,kölesine emreden bir sahibe havası verip bağrınıyorum.
"Ne oldu?"diye soruyor Auerl,mektubu ona veriyorum.Kaşları çatık bir şekilde okuyor.Sonra ona"Kaç Auerl.Senden son isteğim bu."diyorum.
"Kaçamam!Olmaz kızımız Hillary ne yapar,sen ne yaparsın bensiz..."diyor.O hizmetçiyi kovabilirdim.Ama kovcak olsam beni tehdit edebilir.Bu riski alamam.Tek çaremiz var."Git Auerl.Ben hallederim.Ama bir isteğim:Hillary'i de al."diyorum.
"Gideceğim,hayatım.Bizim için korkma."diyor ve o gece Hillary'yi kucağına alıp,"Tatlı Kaeta'm,kızımızı olası felaketten kurtaracağım."diye söz veriyor.
Ben de burayı idare edeceğim.Tek dileğim Hillary'min iyi olması."Ah,Auerl'im."diyorum ve onun kokusunu içime çekerken "Hillary'ye benden son bir şey."diye ona kolyemi takıyorum.
Hillary'm"Anne ne oluyor?"diyor.Beni lord hemencecik buldurur ben de onlar ile kaçar isem kıskıvrak bulurlar bizi.En iyisi onların,beraber gitmesidır.
"Bak,güzel kızım.Sen artık iyiden iyıye büyüyüp belli bir olgunluğa,yetişkinlige ulaştın.Baban,Hillary.Baban Sam Chinstonso sanıyordun,ama degil."dedim.
Birden gözlerinden yaşlar aktı.Kızım"Anne,yalan."dedi."Yok tatlım.Sen Auerl'in öz ve öz kızısın."diyorum ve beni sararak "Anne bu yalan mı?"diyor.O ağlarken,ben de onunsaçlarını okşuyorum,okşuyorm.
"Şimdi bir yolculuğa çıkacaksın.Babanla.Lütfen beni hiç unutma."derken gözlerim doluyor."Kolye..."diyor."Al tatlım anneni unutma,lütfen"dedim.
Ama onlar hızlıca gitmesi gerekiyor."Haydi,çıkın artık." dedim.Auerl beni son bir defa öpüyor."Sen..."diye sesleniyor. "Sen,hayatımda gördüğüm en zarif kadındın."diye beni bırakıyor.
Bahçede onlara elimi sallayarak "Hoşçakalın."diyorum.Sesli halde ağlamaktansa gözyaşları ruhsuz ruhsuz dökülüyor gözümden. Kızım bana ağlayarak bakıyor.Auerl'im ile uzaklaşıyor
Bolum çok kısa ama anlayışlı olursak mutlu olurum İnşAllah Sizlere değer verdiğimi unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞES
Ficción históricaSİNEM ELVER Kaetha asil bir kadındır.Sayılı zenginlerden birisinin kızıdır.Aşık olduktan sonra,aşkı ile lord ile evlenir.Hamile kalır ve bir kızı olur. Herşey harika görünür.Ta ki bir hizmetçiyle aldatıldığını ve lordun onu savuşturmak istediğini öğ...