Sonunda yeni bölümm :)
Multimedia; Dave (Sam Way)
İyi okumalar...
HATIRLATMA..
Son 2 dakika kaldığında Dave'e kaba davrandığımı hissederek arkamı döndüm ve yorulunca ellerini dizine dayadığından dolayı ona biraz gülümsedim. El sallarken doğruldu ve karşılık verdi. Arkamı döndüm ve hızla uçağa bindim. VİP ve tek oturmak kadar güzel bir şey yoktu. Biraz dinlenmek için başımı arkama yasladım ve öncelikle hızla alıp verdiğim nefesimi düzene soktum. Nefesim düzene girerken kemerlerin takılması için yapılan anonsla kemerimi taktım ve başımı tekrar arkama yasladım. Uçağın kalktığını hissettiğimde derin bir nefes verdim. Sonunda geri dönüyordum.
....
Uçağın inişe geçtiğini bildiren anons ile uyandım. Gözlerimi aralarken dışarıdan gelen ışık rahatsız etmişti. Ayılmam gerektiğini bildiğimden gözlerimi açmak için direndim ve bakışlarımı içeri çevirdim.
Çok geçmeden uçak inmiş ve yolcular uçaktan inmeye başlamıştı. Ege'yi evde basmak için can atıyordum!
Saate kısa bir göz attığımda 2 olduğunu gördüm. 5te araba kalkacağı için aceleye gerek yoktu.
Durdurduğum taksiye hızla bindim ve yolu tarif ettim. Telefonuma gelen mesajlara cevap vermemek için kendimi zor tutuyordum. Sonunda taksi durdu ve ücreti vererek hızla indim. Evin önünde duran kırmızı Mercedes'e anlam veremesem de hızla eve yürüdüm. Yüzüme çarpan soğuk havaya aldırmadan kapıya kadar geldim ve anahtarla açtım. Salonda endişeyle oturan Ege, Burak ve Sedef'i görünce heyecanla yanlarına koştum. Gören de 10 yıllık evladını yeni görmüş anne sanacaktı.
Sedef'in düzelen yüzü ve yerinden hızla kalkışı özlediğini ortaya seriyordu.
"Aşkımmmm!". Kollarımı ona dolarken beni öylesine sıkıyordu ki ağzımdan 'öğ' cinsinden bir ses çıktı.
"Bana da bırak!". Ege'nin sesi oldukça iyi geliyordu.
"Git kendine başka bul, o benim!". Nefes alabildiğimde gülecektim! Burak Sedef'in belinden tutup çekiştirirken ben de geri çıkmaya çalıştım. Sonunda Sedef'i benden söktüklerinde derin bir nefes alıp güldüm. Burak'ın omzuna küçük bir yumruk atarken Burak da ona güldü. Ege yaklaştı ve elleri yine omzuma kaydıktan sonra kendine çekti ve sarıldı. Ellerimi beline doladım ve başımı omzuna yaslayıp kokusunu içime çektim. Kısa süre olmuştu ancak yeterince özlemiştim.
"Keşke mesajlarıma cevap verseydin.". Tamamen aklımdan çıkmış olmalı. Dün geceki partide bakmak için uğraşıp bakamamış olmam aklıma gelince özür dileme isteği hissettim.
"Üzgünüm.". Gülümsediğini hissettiğimde tekrar kokusunu içime çektim.
Burak'ın öksürmesiyle ayrıldıktan sonra onunla da ufak çaplı sarıldım. Eşyaların hazırlanmış olduğunu gördüğümde yatacak zamanım olduğu için sevindim. Öncelikle eşyaları kontrol ettikten sonra tabi.
"Hangi bavul benim?". Ege'nin işaret ettiği bavula ilerledim ve iki elimle taşımak için asıldım. Bavul biraz havalandıktan sonra yere tekrar indi. Bu kadar ağır olacak ne vardı içerisinde?
"Yardım lazım mı ?". Ege yanıma geldi gözlerime baktı.
"Yalnızca içini kontrol edecektim.". Tek eliyle bavula yaslandı ve alaylı yüz ifadesiyle bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİM
Teen FictionYüreğimin önüne acılardan inşa edilmiş kalın, soğuk duvarların yıkıldığı an, hayatımın değiştiği andı..