Part 10

4K 123 9
                                    

Alex's point of vieuw

Na het zwemmen zitten we terug in de auto.
"Ik heb hongeeeeeeer." Zeurt Niall.
"Jij hebt altijd honger." Zeggen Liam en Louis tegelijk.
Ik giechel even en Niall geeft me een nep-boze blik.
"Hebben jullie ingrediënten in huis om pannenkoeken te maken?" Vraag ik met een grijns.
"Volgens mij wel." Zegt Liam.
"Yes! Pannenkoeken." Zegt Niall met pretlichtjes in zijn ogen.
"Vreetzak." Plaag ik hem.
"Dat neem je terug." Zegt hij lachend.
"Waarom zou ik?" Grijns ik.
"Omdat je anders de kieteldood krijgt als we thuis zijn." Zegt hij ook met een grijns.
"Moet ik daarvoor bang zijn, Nialler?" Lach ik.
"We zullen nog wel zien." Grijnst hij.

In hun huis aangekomen loopt Niall meteen door naar de keuken om te kijken of we alles hebben om pannenkoeken te maken.

"Alex! We hebben alles!" Juicht Niall.
"Ik kom!" Roep ik lachend terug.
Ik loop de keuken in en zie dat Niall alles al heeft klaargezet wat we nodig hebben.
We maken samen het beslag en als dat gebeurt is, was ik alles wat we vuil gemaakt hebben, terwijl Niall de pannenkoeken bakt.

"Ik ben klaar met het afwassen, Ni. Moet ik je nog helpen met iets?" Vraag ik.
Ik draai me weg van de afwas en voor ik het weet heb ik allemaal bloem op mijn gezicht.
"NIALL HORAN!" Roep ik lachend.
Ik neem een beetje bloem in mijn handen en gooi het op Niall.
Hij begint overdramatisch te hoesten en doet alsof hij dood gaat.
"Waarom ik? Ik ben veel te jong!" Nep-weent hij als hij op de vloer ligt.
"Kom, dramatisch kind. Je pannenkoeken branden aan." Lach ik.
"Oeps.."
Ik neem de verbrande pannenkoek van de pan en gooi hem meteen in de vuilbak.
"Bak jij verder Niall?"
"Ja, je kan je anders even gaan douchen. Je weet wel, met die bloem en zo.." Grinnikt hij.
"Goed idee." Lach ik.
Ik loop naar de woonkamer en krijg allemaal rare blikken.
"Niall heeft me bekogeld met bloem en
Ik ga nu douchen." Zeg ik.
Ze knikken begrijpelijk en ik ga naar boven.
Ik loop Niall's badkamer in en kleed me uit.
Ik zet de douche op het juiste niveau zodat ik er, zonder te moeten gillen, onder kan staan.
Als ik de douche instap en de warme stralen tegen mijn huid voel, ontspan ik meteen.
Ik begin het liedje Little Things te zingen en spoel mijn haren en lichaam af.
Ik mocht van Zayn Perrie's shampoo gebruiken, anders rook ik naar een jongen..
Ik zet de douche uit, stap eruit en wikkel een handdoek om mijn lichaam.
Ik droog me af en loop dan, met de handdoek nog om mijn lichaam, de slaapkamer binnen.
Ik schrik me dood als Niall, met zijn rug naar me toe, zich staat om te kleden.
Ik laat een klein gilletje horen en Niall draait zich geschrokken om, terwijl hij alleen zijn jeans aanheeft en hij daar met een sixpack staat.
"E-euhm, ik k-kwam, euh.. K-kan ik een t-shirt en training van jou lenen?" Vraag ik verlegen als ik naar de grond kijk.
Ik hou de handdoek stevig vast en wacht op een antwoord.
"Tuurlijk." Glimlacht hij.
Hij loopt naar zijn kast en neemt er een grijze training uit en een zwart shirt, waarna hij de kleren aan mij geeft.
"D-dankje."
Ik loop vlug de badkamer terug in, doe de deur open en leun met mijn rug tegen de deur.
Als ik terug een beetje rustig ben doe ik de kleren aan en ga ik naar de slaapkamer, waar Niall blijkbaar op me stond te wachten.
"Hey, de pannenkoeken zijn klaar. Kom je?" Vraagt hij lief.
Ik knik met een glimlach, waarna hij mijn hand vastneemt en me meesleurt naar beneden.

Ik zet me aan tafel, terwijl iedereen al aan de pannenkoeken begint.

____

Niall's point of vieuw

Na het eten ruimen Max en ik alles op en de rest gaat Just Dance op de WII spelen.
Ik neem alle vuile borden en Max neemt het bestek.
We stoppen alles in de vaatwasser en praten een beetje, totdat Louis binnen komt lopen.
"Niall? Weet je nu al wanneer je het haar gaat zeggen?" Fluistert hij.
"Wat zeggen?" Zegt Max.
"Dat hij haar leuk vindt, deuhh." Zegt Louis lachend.
"Neen, ik weet het niet." Zucht ik geïrriteerd.

Louis' point of vieuw

Geïrriteerd loopt Niall naar de woonkamer.
"Ik denk dat Niall denkt dat zij niet dezelfde gevoelens voor hem heeft." Zegt Max terwijl hij zijn handen afdroogt.
"Is dat dan zo?" Vraag ik nieuwsgierig.
"Je mag niet tegen haar zeggen dat ik dit tegen je heb gezegd, anders ga ik eraan. Maar, neen, ze heeft echt gevoelens voor hem." Grijnst hij.
Harry komt bezweet de keuken inlopen met een zucht.
"Wow, die meid kan dansen." Lacht hij.
"Harry, Harry. Max vertelde me net dat Alex dezelfde gevoelens voor Niall heeft!"
"We moeten echt een plan bedenken om die twee bij een te krijgen." Zegt Harry.
"Laten we ze allebei blinddoeken en dan apart, zonder dat ze het van elkaar weten, naar een plaats brengen waar ze kunnen picknicken ofzo..." Grijns ik.
"Da's echt een goed idee, Louis!" Zegt Max.
Harry en Max geven me allebei een high-five en ik loop met een big smile naar de woonkamer, waar Niall en Alex tegen elkaar aan het dansen zijn op 'What Makes You Beautiful'.
Ik maak een WhatsAppgroep met iedereen, buiten die twee en noem hem 'Plan Nilex'.

Liam: Nilex?
Ik: shipnaam van Niall en Alex, duuh🙄
Harry: Zie dat ze de berichten niet zien he
Zayn: VAS HAPPENIN?!
Ik: we gaan die twee dansende malloten koppelen 👫
Liam: hoe?🤔
Ik: We gaan ze allebei blinddoeken en ze dan apart, zonder dat ze het van elkaar weten, naar dezelfde plek sturen met een picknick ofzo.. Miss op het strand? En dan komen ze terug en PATS! Zijn ze het schattigste koppeltje ever hehe💏
Max: wanneer?
Harry: morgenavond ?
Max: sgoed, dan kunnen we nog naar ons hotel om haar om te kleden
Zayn: Geweldig plan Mastah from Doncastah😏
Ik: i know i know 😌
Liam: Ze hebben bijna gedaan met dansen dus phone weg
Ik: be baay
Harry: louis je zit in de zelfde kamer
Max: *facepalm*🙄
Ik: dus..🙄

*einde gesprek*

History N.H. ❀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu