Part 21

2.9K 88 10
                                    

Alex's point of vieuw

Als ik de volgende ochtend wakker word in de armen van Niall, rek ik me voorzichtig uit.
Ik druk nog een kus op Niall's voorhoofd voor ik zachtjes uit bed kruip.
Ik loop stilletjes naar de keuken, zodat ik de rest niet wakker maak en haal verschillende dingen uit de koelkast.
Ik bak een ei, maak pistoletjes met beleg, vers fruitsap en ovencroissantjes.
Als alles klaar is, leg ik het op een grote plateau en loop ik terug naar onze slaapkamer.
Ik doe de deur met mijn elleboog open en zet het eten op het nachtkastje achter me, zodat Niall het niet meteen ziet.
Ik ga naast mijn slapend vriendje zitten en druk een kus op zijn mond.
Niall beweegt niet, maar ik zie een kleine glimlach op zijn gezicht.
"Baby, wake up." Fluister ik zachtjes.
Zijn oogleden trillen een beetje, voordat hij ze langzaam opent en me een slaperige glimlach laat zien.
"Morning, sweetie." Zeg ik terwijl ik een hand door zijn haar haal.
"Morning." Mompelt hij met een hese stem. Wauw, sexy. Ik bijt zacht op mijn lip en kijk hem aan.
"Ik euh.. Ik heb ontbijt op bed voor je gemaakt." Glimlach ik nerveus.
Hij zet zich recht en zegt:"Awh, prinses. That's so sweet."
Ik bloos zachtjes en sta op om de plateau te nemen.
Ik zet het op zijn schoot neer en hij kijkt blij naar het eten.
We beginnen allebei met eten en ik kijk glimlachend naar de jongen voor me, die me van alles vertelt over hoe zijn mama dit vroeger elke zondag voor hem en zijn broer deed.
Na een hele uitleg kijkt hij me lief aan.
"Het was superlekker, babe." Glimlacht hij.
"Dankje." Bloos ik.
Hij zet de lege plateau met borden en glazen op zijn nachtkastje en knuffelt me, waarna hij zijn voorhoofd tegen het mijne plaatst.
Hij kijkt in mijn ogen en wrijft met zijn vinger lief over mijn wang.
"Vond je het leuk gisteren?"
"Ja! Het was echt super, Niall. Dankje voor die geweldige avond."
"Graag gedaan, prinses. Maar euh.. Simon zei dat we straks langs konden komen."
"Ok." Mompel ik twijfelend met een
zwakke glimlach.
"Hey, maak je geen zorgen, baby. Het zal wel goed komen." Sust hij me.
Ik zucht en knik zachtjes, waarna Niall met zijn hand over mijn wang streelt.
"Laten we ons aankleden." Zegt hij zachtjes.
Ik loop naar mijn koffer en open hem, waarna ik al mijn kleren bekijk.
Wat moet ik in godsnaam aan naar de baas van mijn vriendje?
Na vijf minuten staren naar de kleren, neem ik een een zwartje jeans met een
bruine riem en een zwart blousje met een kraagje waar vogeltjes op staan.
Ik zie dat Niall ook al kleren heeft genomen en al in de badkamer staat.
Ik loop, met de kleren in mijn handen, naar de badkamer en poets mijn tanden.
Niall doet hetzelfde en kijkt me via de spiegel aan.
Hij begint gekke bekken te maken en ik proest het uit.
Letterlijk én figuurlijk.
Ik spuw de tandpasta vlug uit in de lavabo en grinnik.
"Lachen en tanden poetsen hoort precies niet bij elkaar." Grinnik ik.
Niall knikt lachend en ik spoel mijn mond.
"Ik ga me hiernaast wel omkleden anders." Zegt Niall als hij me verlegen naar de grond ziet staren met mijn kleren in mijn handen.
"Dankje." Glimlach ik opgelucht.
Ik vertrouw Niall wel. Zéker wel.
Hij heeft me vroeger vele keren gezien in alleen mijn onderbroek en behaatje, maar.. Ik ben zo onzeker over mijn lichaam en ben bang dat hij me niet mooi genoeg vind.
Ik begin me om te kleden en borstel mijn haren.
Als ik de slaapkamer weer inloop, ligt Niall met zijn handen steunend onder zijn hoofd op het bed.
Hij glimlacht lief naar me en staat op, waarna we naar de gezamenlijke woonkamer lopen.
"Tot straks, boys." Zeggen Niall en ik als we de kamer living binnenkomen.
"Waar gaan jullie heen?" Vraagt Liam nieuwsgierig.
"We gaan naar Simon.." Zegt Niall.
"Ow, doe hem de groeten!" Roepen Harry en Louis vanuit de keuken.
Niall schud lachend zijn hoofd en ik giechel, waarna we vertrekken naar Simon.

--

We lopen het stadion binnen, waar ik Simon zal ontmoeten en waar de jongens straks zullen optreden.
Niall houdt mijn hand stevig vast en glimlacht geruststellend naar me.
We lopen de lange gang door met op het einde een grote deur.
Als we voor de deur staan, trek ik zacht aan Niall's arm.
Hij kijkt me vragend aan en knijpt geruststellend in mijn hand.
"Wat is er, prinses?" Vraagt hij met een schattige glimlach.
Ik voel kriebels in mijn buik, maar ben toch nog steeds niet helemaal gerust.
"Wat als Simon me niet aardig vind?" Vraag ik onzeker.
"Natuurlijk vind hij je wel aardig, baby. Je bent de aardigste, mooiste, liefste, en nog zo veel meer..." Zegt hij glimlachend.
Ik bloos en mompel iets onverstaanbaars.
Niall trekt me in een knuffel en ik leg mijn hoofd op zijn borst.
Als ik bij Niall ben, voel ik me veilig.
Ik kan mezelf zijn.
Ik kan gevoelig zijn.
Net zoals Niall dat ook bij mij kan zijn.
"Ben je er klaar voor?" Vraagt hij als hij mij bij mijn schouders vastneemt.
Ik knik voorzichtig, waarna hij nog een kus op mijn haren drukt.
Niall klopt op de deur.
"Binnen!"
Niall opent de deur, waarna we allebei naar binnen stappen en ik verlegen naar Simon kijk.
"Euh.. Hey, Niall. Wie heb je meegenomen?" Vraagt hij.
"Simon, dit is Alex. Mijn vriendin." Zegt Niall met de nadruk op vriendin.
Simon kijkt ons verbaasd aan.
"Vriendin?" Vraagt hij op harde toon.
"Sinds wanneer?"
"Sinds twee weken voor de tour." Zegt Niall.
Ik kijk ongemakkelijk naar de grond en Niall knijpt zacht in mijn hand.
"Is ze beroemd?" Vraagt Simon na een kleine stilte.
Ik schud mijn hoofd.
"Neen, is het daarom dat ik haar vroeger niet mocht gaan bezoeken misschien? Omdat ze niet beroemd is?" Roept Niall boos.
Nu ben ik de gene die in Niall's hand knijp.
"Jongen, het spijt me, maar..." Begint Simon, maar hij wordt onderbroken door mij.
"Zou ik ook iets mogen zeggen?" Vraag ik zacht.
Simon kijkt me raar aan, maar hij knikt toch.
"Niall en ik, wij kennen elkaar nu al zó lang, zo'n 15 jaar. En we houden van elkaar. Dat kunt U niet verbieden omdat ik niet beroemd genoeg ben, of misschien niet dun genoeg ben, weet ik het. Maar Niall en mij kun je gewoon niet meer scheiden, niet nóg eens."
Niall glimlacht trots naar me en kijkt daarna naar Simon, die me verbaasd aankijkt.
"Nu ik erover nadenk was het misschien toch geen goed idee." Mompelt Simon.
"Dus we mogen samen blijven?" Roept Niall enthousiast.
Simon knikt en kijkt ons glimlachend aan.
"Ik heb nu wel door dat jullie niet zonder elkaar kunnen en echt van elkaar houden."
Niall kijkt me blij aan en drukt een vlugge kus op mijn lippen.
"Tot vanavond, Simon!" Zeggen we allebei, voordat we de kamer verlaten.
"Wow, ik ben zo trots op mijn prinses." Zegt Niall met een trotse glimlach op zijn gezicht als we terug in de gang staan.
Ik glimlach blij terug en druk mijn lippen vlug op de zijne.
Hij schrikt, maar legt zijn handen vlug om mijn heupen.
"Ik hou zoveel van je." Mompelt hij tegen mijn lippen aan.
"Ik hou ook zoveel van je." Mompel ik glimlachend terug.

----
Hey lieve lezers!!😚

SORRY DAT IK ZOLANG NIET HEB GESCHREVEN, MAAR... Eigenlijk moet al mijn huiswerk en moeten al mijn leraren sorry zegge... Tja..
Hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vinden.☺️

Vote/comment ajb👅

Love jullie al💜

Xjes Alex❣

History N.H. ❀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu