Part 18

3K 94 10
                                    

Niall's point of vieuw

Ik loop met de lads van het podium af en loop vlug naar de backstage.
Glimlachend zoek ik Alex, om haar te vragen wat ze ervan vond.
Ik zie Lou, onze styliste, en glimlach naar haar.
Ik vraag haar waar Alex is en ze kijkt me met medelijden aan.
"Wat is er, Lou?" Vraag ik bezorgd.
Ze slaat haar ogen neer en wijst naar de kleedkamer, die wijd openstaat.
Blijheid en vreugde maakt plaats voor woede en verdriet wanneer ik Alex met een andere jongen zie kussen.
Ik stap voorzichtig naar achteren, maar bots tegen de tafel, waardoor ik een vaas laat vallen.
De vaas breekt en maakt geluid wanneer hij de grond raakt, maar het kan me niets schelen.
Alex stopt met kussen en kijkt me grijnzend aan.
"Oeps." Lacht ze gemeen.

Alex's point of vieuw

Ik open voorzichtig mijn ogen als ik Niall onrustig voel bewegen.
Ik kruip van zijn borst af en kijk naar zijn betraande gezicht.
"Niall?!" Roep ik terwijl ik aan zijn schouders schud.
Zijn ogen gaan met een schok open en hij kijkt me bang aan.
"G-ga weg." Mompelt hij als hij van me wegkruipt.
Ik kijk hem geschokt aan en probeer hem rustig te krijgen, wat niet meteen lukt.
"N-niall, je hebt gedroomd. Het is niet echt."
"Je gaat me bedriegen!" Roept hij terwijl de tranen over zijn wangen rollen.
"Wat? Nee, nee, nee! Ik zou je nooit bedriegen." Zeg ik verbaasd.
Ik kruip voorzichtig dichterbij en neem zijn kin vast.
"Je hebt gedroomd." Mompel ik.
"Ik zou je nooit bedriegen."
Hij komt weer dichterbij en ik neem hem in mijn armen.
Zijn tranen zijn niet meer te stoppen en ik wrijf rustgevend over zijn rug.
"Shh, het is goed." Fluister ik in zijn oor.
Hij kijkt me voorzichtig aan en vraagt dan:"Nooit?"
"Nooit." Zeg ik zelfzeker.
Hij legt zijn hoofd op mijn schouder en snikt.
Ik heb hem nog nooit zo breekbaar gezien.
"I-ik had gedroomd.. D-dat je iemand anders kuste en me alleen zou achterlaten.." Snikt hij.
"Het was maar een droom." Sus ik.
"Ik hou zielsveel van je, Niall. Geloof me."
"Ik hou ook zielsveel van je." Zegt hij zacht.
"Het leek allemaal zo echt." Mompelt hij als hij de tranen uit zijn ogen veegt.
Ik zet me met mijn rug tegen de achterkant van het bed en klop op mijn schoot.
Niall legt zijn hoofd op mijn schoot en sluit zijn ogen.
"Sorry, dat ik dat dacht." Mompelt hij beschaamd. "Shh, 't is niet erg." Glimlach ik.
Ik kriebel door zijn haren en hij zucht.
Ik neem mijn gsm voorzichtig uit mijn broekzak en kijk hoe laat het is.
"Het is nu 3 uur in de namiddag.. Hoe laat gingen we normaal toekomen in Frankrijk?"
"Vier uur dacht ik." Mompelt hij.
"Dan kunnen we nog een uurtje knuffelen." Glimlach ik.
Hij opent zijn ogen en knikt glimlachend, waarna ik met mijn hand over zijn wang streel.
"Hoe lang was jij al verliefd op me?" Vraag ik verlegen.
Hij begint te blozen en broebelt iets.
"Sorry, maar ik versta je niet." Grinnik ik.
"Vier or vijf jaar, denk ik. En jij?" Bloost hij.
"Ik vond je vroeger in Ierland ook wel leuk en had soms wel kriebels.. Maar ik wou het niet toegeven omdat ik dacht dat je me niet leuk zou vinden..
En ik ben het pas écht beginnen beseffen toen we gevallen waren in jouw badkamer." Grinnik ik.
Hij lacht en neemt mijn hand van zijn wang, waarna hij onze vingers verstrengeld.
"Het is eigenlijk makkelijk dat onze ouders naast elkaar in Ierland wonen." Grinnikt hij.
Ik knik en lach.
"Ja, eigenlijk wel."
Ik kijk naar Niall als hij zijn ogen weer sluit en over mijn buik streelt met zijn vinger, totdat ik geklop op de deur hoor.
"Binneuh." Zegt Niall.
Zayn steekt zijn hoofd om de hoek als hij de deur voorzichtig opent, en hij glimlacht als hij ons hier ziet zitten.
"Wat is er?" Vraag ik zachtjes, terwijl ik hem aankijk.
"Ik kwam vragen of alles goed ging.. We hoorden jullie roepen, enzo.."
Ik kijk Niall vragend aan en hij knikt beschaamd, waardoor ik weet dat ik de waarheid mag vertellen.
"Niall had een nachtmerrie.." Zeg ik zacht.
"Ow, gaat het bro?" Vraagt Zayn als hij zachtjes op het matras gaat zitten en een hand op Niall's schouder legt.
"Ja, dankje. Het was gewoon zo echt en zo vreselijk." Zegt hij met neergeslagen ogen.
Zayn knikt zacht.
"Als je erover wilt praten met iemand, ik zit in de 'woonkamer'." Grinnikt hij.
"En oh ja.. We zijn bijna aan ons hotel." Roept Zayn blij.
"Jeeejj!" Roept Niall enthousiast.
Ik grinnik en Zayn loopt lachend onze kamer uit.
"Hier in Frankrijk hebben we maar één concert, maar we zijn hier drie dagen." Begint Niall met een scheve glimlach.
"Dus...?" Vraag ik lachend.
"Dus, heb ik vanavond.. een date geregeld. Alleen wij twee. Dus euhm.. Zou je met mij op date willen vanavond?" Vraagt hij verlegen met blosjes op zijn wangen.
Ik neem zijn hand vast en kijk hem blij aan.
"Awh, Niall... Natuurlijk wil ik met je op date." Zeg ik blozend.

--

Ik kijk met grote ogen om me heen.
Niall en ik hebben onze eigen hotelkamer gekregen, Louis en Liam slapen samen en Zayn en Harry ook.
We hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.
Niall laat zich met een plof op het bed vallen en legt zijn handen steunend achter zijn hoofd.
Ik laat me naast hem op het bed vallen en zucht.

"Wat is er, prinses?" Vraagt hij wanneer hij zich naar me toedraait en met zijn hand lief over mijn wang streelt.

"Oh, ik dacht gewoon ergens aan." Zeg ik beschaamd. Ik wil er niet graag over praten.
"Aan wat?" Vraagt hij door.
"N-niets.."
"Alex, je kan me alles vertellen. We can talk like best friends and act like lovers." Glimlacht hij lief.
Ik kijk hem blozend aan, waarna ik mijn ogen afwend.
"A-als management niet wou dat je vroeger naar mij kwam.. Hoe gaan ze dat nu dan wel goedkeuren?" Vraag ik zacht.
Er komt een frons op zijn gezicht, waarna hij mijn hand vastneemt en onze vingers verstrengeld.
"Alex, ik laat je echt nooit meer gaan. Management kan niets zeggen. Ze hebben gewoon niets te zeggen over mijn liefdesleven. Weet je, we zullen gewoon morgen eens met Simon gaan praten. Die is op dit moment hier in Frankrijk, en dan kan hij zien dat je de leukste en mooiste meid bent die er is."
Ik knik zacht en verstop daarna mijn hoofd in Niall's nek.
Ik druk een kusje net onder zijn oor en voel Niall's arm, die rond mijn schouders ligt, aanspannen.
Ik grijns in zijn nek en plaats nog een kusje iets meer naar onder.
"Babeeee." Zeurt hij.
"Ja?" Vraag ik onschuldig.
"Je maakt me gek." Mompelt hij.
"Niet gemerkt," lach ik.
"Gemenerik." Zegt hij met een scheve glimlach.

History N.H. ❀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu