Alex's point of vieuw ★We hebben net veel gelachen en gepraat over vroeger.
"Zullen we wat gaan wandelen langs het water? Het is bijna de zonsondergang." Vraagt Niall met rode wangen en een glimlach op zijn gezicht.
Ik knik enthousiast.
Ik droomde altijd al van een strandwandeling met zonsondergang, en als het met Niall is, is het nóg beter.
Niall staat op en draait zich naar me om.
Hij neemt als een echt heer mijn hand vast en trekt me recht.
We doen onze schoenen uit en ik loop lachend naar de zee.
Niall loopt met me mee en samen stappen we langs het water.
Het water raakt onze tenen.
Mijn hand raakt per ongeluk die van Niall en ik kijk blozend naar mijn voeten die zich voortbewegen over het zand.
Niall neemt voorzichtig mijn hand vast en verstrengeld onze vingers.
Ik voel duizendenden vlinders in mijn buik die een kriebelend gevoel achterlaten.
Ineens stopt Niall met stappen en ik kijk hem vragend aan.
"I-ik moet je iets zeggen, Alex." Zegt hij terwijl hij allebei mijn handen vastneemt.
Hij kijkt naar de zee en kijkt daarna in mijn ogen, waarna hij lichtjes zucht.
"Zeg maar." Fluister ik lief als ik met mijn duim over zijn hand wrijf.
Hij haalt gefrustreerd een hand door zijn haren en neemt daarna mijn hand weer vast.
"I-ik..."
"Ja?"
"Ik ben verliefd op mijn beste vriendin. Telkens als ik haar zie begint mijn hart veel sneller te kloppen."
Hij legt voorzichtig mijn hand op zijn hart en legt zijn hand over de mijne.
"Ik begin zenuwachtig te worden, ik begin te blozen of ik begin te lachen.
Ik word gelukkig als ik haar zie. En dat meisje ben jij."
Sluit hij af met een nerveuze glimlach.
Hij kijkt me hoopvol aan, denkend dat ik niet hetzelfde voel voor hem.
"Ik moet je ook iets vertellen, Niall.
Ik ben ook verliefd op mijn beste vriend. Als ik bij jou ben voel ik niet een paar vlinders.. ik voel de hele zoo als ik bij jou ben." Zeg ik blozend.
"Kan ik nu tegen iedereen zeggen dat je niet alleen mijn beste vriendin bent, maar ook mijn prinses?" Vraagt hij met een grote glimlach.
"Graag." Zeg ik verlegen, terwijl ik naar de grond kijk.
Hij streelt voorzichtig mijn wang en duwt mijn kin zachtjes omhoog, zodat ik hem wel moet aankijken.
Twee ogen, waar zelfs een vis in zou kunnen verdrinken, doorboren de mijne.
Mijn wangen beginnen langzaam nog roder te worden dan ze al waren.
Hij glimlacht lief naar mij, waarna hij voorzichtig dichter komt en me liefdevol kust.
Het kriebelende gevoel in mijn buik word duizend keer erger en ik kus hem liefdevol terug.
Hij legt zijn ene hand op mijn heup en met zijn andere hand streelt hij mijn wang lief.
Voorzichtig trekken we allebei terug uit kus, waarna ik mijn hoofd op zijn borst leg en hij zijn armen stevig om me heen legt.
"Kijk, de zonsondergang." Zeg ik zachtjes.
"Weet je, ik heb hier altijd van gedroomd als ik klein was.
Om met het meisje waar ik van hou naar de zonsondergang op het strand te kijken. En mijn droom is uitgekomen."
Zegt hij terwijl hij me in mijn ogen aankijkt.
"Ik heb hier ook altijd van gedroomd." Zeg ik terwijl ik in zijn helderblauwe ogen staar.
Langzaam komen onze hoofden dichter en komen onze lippen voor de tweede keer deze avond in aanraking met elkaar.
Ik leg mijn handen in zijn nek en hij legt de zijne op mijn heupen.
Onze lippen passen precies perfect bij elkaar.
We trekken allebei terug om te ademen.
Onze voorhoofden leunen tegen elkaar en we kijken elkaar in de ogen.
Hij wrijft lief met zijn hand over mijn wang en ik voel mijn wangen steeds roder worden.
Ik kijk verlegen naar de grond.
"Ik hou van je, Niall."
"Ik hou van je, Alex."
Ik kijk verbaasd en blij tegelijk op, zodat ik terug naar hem kijk.
"Je bent het niet vergeten?" Vraag ik zachtjes.
"Tuurlijk niet, belangrijke dingen vergeet ik eenmaal niet." Zegt hij lief.
Als we klein waren en we over de "liefde" praten, zei ik altijd dat ik een vriendje wou die "ik hou van je" zou zeggen als je tegen hem zegt dat je van hem houd, en niet "ik hou óok van jou. Dan lijkt het of je gedwongen word om te zeggen dat je ook van de ander houd.
En Niall is het niet vergeten.
Ik knuffel hem stevig en hij knuffelt stevig terug.
Ik wou dat dit.. Deze avond, dit gevoel, deze knuffel, nooit zou stoppen.
Jammer genoeg weet ik dat dat niet gaat.
"Heb je het koud?" Verbreekt hij mijn gedachten.
Nu voel ik pas dat er kippenvel op mijn armen ontstaan is.
Ik knik zachtjes en hij doet zijn jasje uit, waarna hij het om mijn schouders legt.
Ik kijk hem glimlachend aan en pak zijn hand vast.
"Zullen we terug naar de lads gaan? Ze zullen wel willen weten of hun plan gewerkt heeft." Grinnik ik.
"Ja, da's een goed idee." Lacht hij.
Als we terug op de plek zijn waar ons dekentje en de picknick lag, zien we de lads en Max zitten.
Als ze ons opmerken, staan ze meteen op.
Louis begint vrolijk in het rond te dansen met Harry en Zayn.
Liam kijkt ons glimlachend aan.
Max komt op me af en tilt me blij op, terwijl hij me voorzichtig rond draait.
Ik hou Niall's jasje stevig vast en kijk lachend neer op Max.
Hij zet me neer en fluistert in mijn oor: "Ik zei het toch."
"Huh?" Zeg ik niet begrijpend.
"Ik zei toch dat jullie samen schattig zouden zijn."
Ik glimlach met rode wangen en zeg:
"Ja, je had gelijk."
"Ik? Altijd!" Roept Max.
Ik kijk om me heen om te kijken waar Niall is, maar ik zie dat hij al naar mij aan het kijken was.
(The best feeling is when you look at him and he is already staring😋 #quote_time✋🏼)
Ik glimlach blozend naar hem en huppel naar hem toe.
Ja, huppelen. Gewoon omdat het kan.
Als ik bij hem sta legt hij lachend zijn armen om me heen en drukt een kusje op mijn haren.
"We gaan een kampvuur maken." Zegt Niall met een big smile.
"En ze hebben een gitaar mee!" Zegt hij nog.
"Wil je dan Wonderwall spelen voor mij? Zoals je vroeger ook deed?" Vraag ik terwijl ik met zijn vingers speel.
"Ja, zoals vroeger in jouw tuin." Glimlacht hij met blosjes op zijn wangen.
Ik knik zachtjes en kijk naar Louis die enthousiast zit te roepen tegen de rest dat het door hem is dat we samen zijn.
Ik schud lachend mijn hoofd, denkend aan hoe gelukkig ik ben om Niall als mijn vriendje te hebben, de lads als mijn vrienden en Max als de beste tweelingbroer die er bestaat. ♡★_ ★_★_★_★
Aaaawh, cuteeeee!
Ik vond het zo leuk om dit hoofdstuk te schrijven!
Lekker romantisch💚
#CoupleGoalsIk ga proberen zo snel mogelijk weer iets te schrijven... Ik doe echt mijn best, maar school is nog maar net bezig en het haalt nu al het bloed onder mijn nagels vandaan...
#LatijnGrieksBeLikeMeteenHuiswerkEnzo😑
Love jullie allemaal👅
Xjes Alex💞
JE LEEST
History N.H. ❀
FanfictionAlex en Niall zijn beste vrienden, maar sinds Niall in One Direction zit hebben ze elkaar niet meer gesproken of gezien. Tot op een dag dat Alex haar ouders en tweelingbroer Max een weekje vakantie naar Londen hebben gepland en backstage tickets heb...