Part 29

2.4K 72 3
                                    

Alex' point of vieuw

Na een ontbijtje gegeten te hebben en nog een half uur met Niall knuffelen, ga ik naar de badkamer met mijn setje kleren, dat ik net genomen heb.
Net op het moment dat ik alleen nog maar mijn ondergoed en beha aanheb, komt Niall de badkamer binnenlopen.
Hij bijt op zijn lip en begint zacht te blozen, net als mij.

"Oh, eh.. S-sorry, ik wist niet dat je net ging douchen." Ratelt hij door.
"Het is niets.." Glimlach ik verlegen.

Hij komt naar me toe gestapt en legt zijn hand voorzichtig op mijn wang, waar hij met zijn duim zachtjes over wrijft.

"Je bent prachtig." Zegt hij zacht.
Ik leg mijn hand op mijn wang om het blozen wat te verbergen -wat waarschijnlijk toch niet lukt, want ik bloos eigenlijk áltijd- en voel de warmte meteen, oh God.
"Dankje." Zeg ik dan ook zachtjes terug.
Nu ben ik het degene die op haar lip bijt en Niall haalt met zijn duim mijn lip voorzichtig los.
"Niet doen." Fluistert hij.
"Jij doet het ook."
"Ja, maar bij jou is het verdomd sexy." Grijnst hij.
Ik sla hem speels op zijn borst en duw hem een beetje naar achter.
"Ga maar weg, ik ga me douchen." Grinnik ik.
"Misschien wil ik me ook douchen?" Zegt hij met een grijns.
Ik geef hem een tik op zijn hoofd en knipoog naar hem.
"Later."
"Wanneer is later? Morgen? Overmorgen? Over-overmorgen? Over-over-overmo-" Ik kap zijn geratel af door mijn hand over zijn mond te leggen en ik voel zijn grijns gewoon tegen mijn hand.
"Go away." Zeg ik lachend.
"Ok, ok." Zucht hij met een lach.
Hij zwaait nog even en doet dan de deur toe.
Ik zucht. Eindelijk.
Ik draai de douche aan en zodra ik er instap, voel ik de warme stralen mijn huid raken. Zalig.

Na de douche droog ik mezelf af en doe mijn kleren aan.
Ik loop naar de woonkamer, waar alle jongens waarschijnlijk zullen zijn, en zie ze Fifa spelen.
Harry en Zayn zijn aan het winnen van Louis en Liam en Niall supportert voor beide teams.
Ik zet me naast Niall neer en hij kijkt me glimlachend aan.
Ik druk een kus op zijn wang en kijk naar Louis die dramatisch zucht.
"Mag ik ook eens spelen?"
De jongens kijken me allemaal verbaasd aan, buiten Niall, en schieten daarna in de lach.
"Je bent een meisje." Zegt Louis nu serieus.
"Dus? Meisjes kunnen dat ook." Zeg ik met een grijns.
Niall geeft me een knipoog en legt zijn hand op mijn been, waar hij lief over wrijft.
"Ok.. Jij en Niall in een team en Harry en ik in een team?"
Iedereen gaat akkoord en ik neem twee spelconsoles voor Niall en mij.
Ik wil me net naast Niall gaan zetten, maar hij trekt me bij hem, zodat ik tussen zijn benen zit.
Ik bloos lichtjes en leun glimlachend tegen zijn borst, waarna hij een kusje op mijn haren drukt.
"Ok, de regels zijn simpel. Wie het eerste 5 goals heeft gemaakt, wint." Legt Harry uit.
Iedereen knikt en de jongens beginnen het spel op te starten.
"We gaan zo hard winnen." Fluistert Niall in mijn oor.
Ik grinnik en knik, waarna ik me even omdraai om hem een vlugge kus te geven.
"Klaar?" Vraagt Louis.
"Jupp, let the battle begin." Grijnst Niall.
Het spel is nog maar net begonnen, en ons team heeft al een goal gemaakt.
Louis rolt met zijn ogen.
"Tss, puur beginnersgeluk."
"Wacht maar af." Zeg ik met een beetje ruimte tussen elk woord.

Na een kwartiertje staat het 4-3 voor Niall en mij.
"Nog één goal, babe." Hoor ik Niall zeggen.
Ik pas de bal naar Niall en hij schiet hem in de goal.
"GEWONNEN!" Roep ik enthousiast.
Ik draai me om naar Niall en hij geeft me blij een kus.
Harry kijkt met open mond naar het scherm, precies alsof het opgezet spel is, en Louis laat zich achterover vallen in de zetel.
Ik zet me recht en begin mijn overwinningsdansje te doen.
Niall, Zayn en Liam beginnen te lachen en wanneer ik mijn beste move wou doen, gaat de bel.
"Ik ga wel!" Roep ik.
Ik huppel naar de deur en doe hem open, waarna ik meteen geknuffeld wordt door Elene.
"Ik moet nog even mijn schoenen aan doen en mijn spullen pakken." Glimlach ik naar haar.
"Kom maar binnen, hoor."
Ze volgt me naar de woonkamer en als Louis haar ziet, legt hij vlug zijn haar goed en glimlacht hij schattig.
"Hey." Zegt Elene met een glimlach.
Iedereen begroet haar en geeft haar nog een knuffel, terwijl ik mijn schoenen aantrek en mijn gsm en portefeuille neem.
Ondertussen is ze al naast Louis gaan zitten en zijn ze aan het praten.
Niall neemt mijn jas van de kapstok en houdt hem voor me open.
"Alsjeblieft, prinses." Glimlacht hij.
"Dankjewel, prins." Giechel ik blozend.
Hij trekt me via mijn jas dichter naar hem toe en hij drukt zijn lippen op de mijne.
Ik kus meteen terug en leg mijn armen om zijn nek.
"Uhum." Kucht Elene lachend.
We trekken blozend terug en Niall doet nog vlug mijn jas toe.
"Cuties." Glimlacht ze.
De glimlachen op Niall's gezicht en het mijne worden nog breder als ze dat zegt.
"Tot straks, sunshine." Ik druk nog een snelle kus op zijn lippen en geef hem nog een knuffel, waarna we de jongens gedag zeggen en vertrekken naar de stad.
"Dus.. Jij en Louis?" Ik wiebel met mijn wenkbrauwen en kijk Elene grijnzend aan.
"Wat?" Bloost ze.
"Je vind hem wel leuk, niet waar?"
Ze knikt zachtjes en begint nog erger te blozen, waarna ik haar knuffel.
"Cute! Jullie zouden een perfect stelletje zijn! Ik zie het al helemaal voor me."
"Ho ho, rustig aan meid." Grinnikt ze.
"Ok, ok." Zucht ik.
"Hoe is het met jou en Niall?" Vraagt ze.
Meteen krijg ik een grote glimlach op mijn gezicht en voel ik mijn hart een sprongetje maken.
"Goed, goed. Hij.. Hij maakt me zo gelukkig." Zucht ik verliefd.
"Ja, dat zie je wel." Lacht ze.
"Vanwaar kennen jullie elkaar?"
"Toen ik twee jaar was, zijn mijn ouders en ik verhuist naar Ierland en hij was mijn buurjongen. We waren echt onafscheidelijk en we begrepen elkaar beter dan wie dan ook." Leg ik uit.
"Hoe bedoel je?" Vraagt ze nieuwsgierig.
"We werden allebei gepest door een paar mensen van onze school. Nu ja, ik soms nog steeds.." Geef ik eerlijk toe.
"Het spijt me voor je." Glimlacht ze medelevend.
"Jij kan er toch niets aan doen." Lach ik.
"Nee, maar.. niemand verdient dat gewoon."
"Da's waar, maar.. Gaan we over iets leuks babbelen?"
"Ja! Over die nieuwe Lewis&Melly truien!" Gilt Elene enthousiast.

History N.H. ❀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu