Alex's point of vieuw ✧
Het concert begint over een half uurtje en nu zitten we allemaal in de zetels nog wat te praten.
"Vanavond een filmavond houden?" Vraagt Harry enthousiast, maar voor we konden antwoorden, wordt er op de deur geklopt.
Iedereen kijkt naar de deur, waar Paul binnenkomt stappen met het meisje van daarnet.
"Er is hier iemand voor jullie." Zegt hij.
Ik glimlach en zwaai, waarna ik een beweging maak zodat ze bij ons komt zitten.
Ze zet zich naast me in de zetel en kijkt wat verlegen rond.
"Dus, jongens.. Dit is het meisje dat tegen de haat van de fans is ingegaan.." Glimlach ik en ik begin me voor te stellen.
"Ik ben Alex." Ik geef haar een knuffel en de jongens doen hetzelfde.
"Ik ben Elene." Zegt ze.
"Mooie naam." Glimlacht Louis, waarna hij haar een knipoog geeft.
Ik kijk haar aan en zie dat ze bloost en even giechelt.
"Jongens, jullie moeten op!" Gilt iemand van de crew.
De jongens staan op en ik druk nog vlug een kus op Niall's mond.
"Je gaat het goed doen."
"Dankje, prinses. Ik hou van je." Zegt hij wanneer hij zijn voorhoofd even tegen het mijne laat rusten.
"Ik hou van je." Hij drukt een kus op mijn lippen en vertrekt dan.
"Awh, zó schattig! Zijn jullie samen?!" Roept ze blij uit.
Ik knik blozend en lach even.
"Wel nog tegen niemand zeggen alsjeblieft." Zeg ik tegen haar.
Ze schud hevig met haar hoofd en doet dan alsof ze haar mond op slot doet en dan de sleutel weggooit.
Ik grinnik even en schud lachend mijn hoofd.
"Ik mag jou nu al." Lach ik terwijl ik een arm om haar heen leg.
Ze legt ook een arm om mij heen en lacht.
"Ik jou ook!"---
"Het concert was zó goed!" Roept ze in mijn oren. Moest ik mijn oren niet bedekt hebben, zou ik doof geweest zijn. Oké nee, dat is overdreven, maar kom.. Die meid kan gillen!
De jongens komen het podium afgelopen en wanneer Niall bij me staat, geef ik hem een kus.
"Wat vond je ervan?" Vraagt hij.
"Weeral geweldig natuurlijk." Glimlach ik. Niall lacht en er komen kuiltjes in zijn wangen tevoorschijn, waar ik met mijn ene vinger zachtjes in prik.
"Cutie." Piep ik.
Hij bloost en mompelt iets wat ik niet versta.
Ik lach even en kijk dan even naar Elene. Ze staat samen met Louis te praten en te lachen. Die twee kunnen wel goed met elkaar opschieten.
Ik kijk naar Niall en knik dan met mijn hoofd in de richting van Louis en Elene. Als hij door heeft waar ik naar keek, krijgt hij een kleine grijns op zijn gezicht.
"Die twee hebben elkaar precies graag, daarnet voor het concert ook al." Zegt hij. Ik knik en neem Niall's hand vast, terwijl ik naar zijn gezicht kijk.
"Staren is onbeleefd, prinses." Grinnikt hij. Ik kijk vlug weg en mijn wangen beginnen warmer te worden, terwijl ik giechel.
Hij neemt mijn kin zachtjes met twee vingers en tilt hem voorzichtig op, zodat ik hem moet aankijken.
Ik slik even en hij komt dichterbij. Onze lippen staan op het punt elkaar te raken, maar er wordt een kussen naar onze hoofden gegooid.
Niall zucht even en kijkt naar Harry, die ons onschuldig aankijkt, maar de speelse grijns is om zijn lippen te zien.
"Wraak is zoet, wacht maar." Grijns ik terug.
"Niall, zeg eens tegen je gestoorde vriendinnetje dat ik niet bang van haar ben." Grinnikt Harry.
Ik haal een wenkbrauw op en lach.
"Ten eerste: Ze is een beetje gestoord, en ten tweede: je zou eigenlijk wel bang moeten zijn.." Lacht Niall het laatste.
Harry kijkt hem raar aan en ik grijns.
"Als ze boos was, durfde ze te bijten vroeger." Zegt hij grinnikend.
"Oh, kom op! Ik was vier jaar ofzo en je lokte me uit." Zucht ik, maar ik kan mijn lach niet inhouden.
"Heeft ze je echt gebeten?" Gilt Louis ineens.
Niall knikt en Louis barst in lachen uit.
"Pittige dame." Lacht hij. (EleneDeSmedt "pittig" ahaha avec Ben)
"Jaja." Wuif ik het weg, nadat ik naast Elene in de zetel ga zitten.
"Zullen we gsm-nummers uitwisselen? Zodat we nog kunnen afspreken ofzo?" Glimlach ik.
Ze knikt enthousiast, waarna we elkaars telefoon nemen en ons nummer erin zetten.
"Hoelang blijven jullie nog in Italië?" Vraagt ze.
"Euhm, volgens mij nog twee dagen." Zeg ik nadenkend.
"Ja, nog twee dagen." Lach ik.
"Misschien kunnen we morgen allemaal afspreken? Ik ben hier ook nog twee dagen." Zegt Elene.
"Jaa, superleuk! En ben je niet van hier, misschien?" Vraag ik met een frons.
"Neen, ik kom van Londen."
"Oh, nice! Dan kunnen we na de tour nog meer afspreken!" Gil ik.
Ze knikt en ik zie dat Louis naast haar in de zetel komt zitten met een glimlach, en ze glimlacht net zo blij terug.
"Over wat zijn de meiden bezig, als ik het weten mag." Grinnikt hij.
"Over morgen, en dat we morgen iets leuks met zen allen kunnen gaan doen." Zegt ze terwijl ze in zijn buik port.
"Da's goed. We zijn morgen toch vrij." Zegt hij, waarna hij haar zacht terugport.
"Ik laat jullie wel even alleen." Knipoog ik. Allebei beginnen ze te blozen en ze kijken weg.
Ik loop terug naar Niall, die met Liam en Harry stond te praten en vertel hun de plannen voor morgen.
Wanneer we nog afscheid hebben genomen van Elene, wat eigenlijk heel lang duurde omdat Louis het alleen maar uitstelde, zijn we terug in het hotel. Niall en ik stappen ons bed in, nadat we ons hebben omgekleed en die dingen, en leggen de dekens goed om ons heen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en kriebel met mijn hand over zijn buik, terwijl hij zijn arm om me heen legt en mijn haren rond zijn vingers draait.
"Baby, dat kriebelt." Giechelt hij.
Ja, giechelen. Hij kan niet tegen kriebelen, net zoals mij.
"Sweetie." Grinnik ik, waarna ik een kus op zijn lippen druk en mijn hoofd weer op zijn borst leg.
"Louis en Elene, huh?" Lacht hij.
"Ik denk het ook." Zeg ik met een glimlach.
Ik druk een kus op zijn borst en Niall doet het licht met het touwtje achter het bed uit.
Ik gaap even en Niall wrijft even over mijn wang.
"Gaan we slapen, Ni? Ik ben moe." Zeg ik verlegen.
Hij knikt en we leggen ons beter neer.
Als mijn hoofd terug op zijn borst ligt en zijn armen stevig om me heen geslagen zijn, doe ik mijn ogen toe.
"Slaapwel, sweetie." Zeg ik met een glimlachje.
"Sweet dreams, prinses." Zegt hij nog, voor ik in dromenland terecht kom.-----
Hey lieve lezersss!🙃
Ik zit aan meer dan 2000 reads! Oh my god😋 Kon het echt niet geloven, maar echt een grote shoutout naar jullie allemaal!
Dankje voor het te lezen en ook voor het stemmen en reageren! Jullie zijn de beste😌💙
(Deze week was echt superdruk, sorry dat ik niet update.. Maar ik ga proberen al wat reserve hoofdtukken te maken speciaal voor jullie)Lots of lovies Alex ❣
JE LEEST
History N.H. ❀
FanfictionAlex en Niall zijn beste vrienden, maar sinds Niall in One Direction zit hebben ze elkaar niet meer gesproken of gezien. Tot op een dag dat Alex haar ouders en tweelingbroer Max een weekje vakantie naar Londen hebben gepland en backstage tickets heb...