Alex' point of view ✧
'Tot snel,' glimlach ik naar onze ouders, Max en Sacha en ze zwaaien nog eens, voordat ze zich omdraaien en elk in hun eigen auto kruipen.
Ik doe langzaam de deur dicht en draai me om naar Niall, die achter me staat. Glimlachend legt hij zijn armen rond mijn middel en ik de mijne rond zijn nek. Hij verstopt zijn hoofd in mijn nekholte als hij me begint te knuffelen en ik kriebel zacht met mijn hand door zijn haren.
'Je hebt geen idee van hoe blij ik nu ben. Ons kindje gaat de beste mama hebben van de wereld,' zegt hij en ik bloos.
'En de beste papa van de wereld natuurlijk,' glimlach ik en hij zet blozend zijn voorhoofd tegen het mijne, met tranen in zijn ogen.
'Sorry, ik ben veel te emotioneel,' zucht hij en ik schud mijn hoofd, terwijl ik met mijn duim over zijn wang wrijf.
'Je weet dat je bij mij emotioneel kan zijn, Ni. Je mag best je emoties tonen, daar is niets mis mee.'
Hij mompelt nog wat en kijkt me dan weer aan met zijn blauwe ogen.
Met de dag wordt ik steeds verliefder op hem, het is ongelofelijk.'Je bent mooi, sunshine.' Hij kijkt raar op als ik dat zeg en begint dan schattig te blozen. Hij is nog steeds onzeker over zijn uiterlijk, en als je dan zo iets zegt, geeft het hem meer zelfvertrouwen.
'Jij ook,' bloost hij en ik grinnik even om zijn schattigheid.
Ik druk een lange kus op zijn lippen en hij knijpt even in mijn heupen.
'Je vijf uur niet kunnen kussen is echt een hel voor me.' Mompelt hij tussen de kus door en ik glimlach even, voordat ik terugtrek om te gapen.
'Laten we gaan slapen, je bent moe', zegt hij zacht en hij wrijft met zijn hand over mijn haren en mijn wang.
Ik knik gapend en hij grinnikt.
'Ga maar al naar boven, prinses. Ik sluit alles wel af.'
'Is goed,' zeg ik zacht en ik druk nog een kus op zijn wang.
Ik loop de trap op en stap dan de badkamer in, waar ik mijn tanden poets, mijn make-up eraf haal en me omkleed. Ik bekijk mezelf in de spiegel en leg mijn handen op mijn buik. Dat daar een kindje van Niall en mij gaat groeien.. Het is zo raar. Stilletjes komt Niall de badkamer in en ik draai me om naar hem, terwijl hij glimlacht. Hij komt achter me staan en legt zijn handen ook op mijn buik. We kijken in stilte toe naar ons spiegelbeeld en ik glimlach trots.
'Ons kindje,' fluistert Niall en hij wrijft zacht met zijn duimen over mijn buik, waardoor ik giechel en hij me raar aankijkt via de spiegel.
'Dat kietelt,' zeg ik en hij lacht, voordat hij zijn shirt uittrekt en het over mijn hoofd trekt. Meteen druk ik mijn neus in de hals van het shirt en ruik ik Niall's bekende aftershave geur.
'Dankje,' fluister ik en hij haalt zijn schouders op.
'Ik weet dat je het altijd wilt aandoen,' glimlacht hij en hij drukt een lange kus op mijn lippen, waarna we in bed gaan liggen. Ik kruip dicht tegen hem aan en hij legt zijn ene arm om me heen, met de andere doet hij het licht uit.
'Morgen naar de jongens, toch?' Vraag ik zacht en hij knikt, waarna hij een kus op mijn voorhoofd drukt. Ondanks dat One Direction een pauze heeft ingelast, komen de jongens nog vaak bij elkaar. De fans begrepen dat de lads meer tijd wouden hebben voor hun familie (of voor de familie die nog moet komen :) ).
'Ik hou van je, babygirl, en ook van het kleintje in je buik', fluistert hij en hij gaat met zijn hand onder mijn shirtje, om hem op mijn buik te leggen. Ik voel mijn hart letterlijk smelten als hij dat zegt en ik leg mijn hoofd op zijn schouder, waar ik een kus op druk.
'Ik hou ook van jullie,' glimlach ik, voordat ik mijn ogen sluit en langzaam in slaap val.
---
Waw, nog 1 volger en ik heb er 300! Holy quaqemolie! Ik geef jullie een klein hoofdstukje, omdat ik nu niet echt veel tijd heb en de wifi zeer traag is ( 😭 ).
Ik zit nu in een vakantiehuisje in Frankrijk btw :)Xoxo Alex xxxx
JE LEEST
History N.H. ❀
FanfictionAlex en Niall zijn beste vrienden, maar sinds Niall in One Direction zit hebben ze elkaar niet meer gesproken of gezien. Tot op een dag dat Alex haar ouders en tweelingbroer Max een weekje vakantie naar Londen hebben gepland en backstage tickets heb...