Part 52

1.8K 76 2
                                    

Niall's point of view

Michael en Calum zijn tegen elkaar aan het gamen en ik kijk even op mijn gsm.
Ze blijft nu toch wel lang weg, dus ik besluit haar een berichtje te sturen.

Waar blijf je? xNiall

Vrijwel meteen krijg ik een sms'je terug dat ze even bij Max is, dus gerustgesteld steek ik mijn gsm weer in mijn broekzak, voordat ik nog een slok van mijn bier neem. Niet veel later hoor ik de bel en ik ga vlug opendoen, om Alex en Max te zien staan.

'Hey, Max komt even bij ons, is dat erg?' Vraagt Alex.

'Natuurlijk niet, kom binnen.'

Ze komen allebei binnen en trekken hun schoenen uit, waarna Alex een kus tegen mijn wang drukt en ik glimlach.

'Jongens, dit is mijn broer, Max. En Max, dit zijn Calum, Ashton, Luke en Michael.'

Ze lijken het allemaal wel met elkaar te vinden, want meteen zitten ze in een gesprek.

'Ook een biertje?' Vraag ik aan Max en hij knikt met een glimlach, voordat ik naar de keuken stap en Alex me volgt.

'Dank je dat hij hier mag komen. Hij.. Hij had het even moeilijk.' Zucht ze en ik zet het biertje op tafel, voordat ik naar haar toestap en met mijn hand over haar wang en haren wrijf.

'Wat is er gebeurd?' Vraag ik zacht en ik druk een kus tegen haar voorhoofd, waarna ze haar handen op mijn borst laat leunen en me aankijkt.

'Scarlett heeft zijn hart gebroken en is het met zijn beste vriend gesmeerd.' Zegt ze en ik zucht.

'Pfoe, dat is niet niets.'

Ze schud haar hoofd.

'Ik zie hem niet graag zo,' geeft ze toe en ik knik begrijpend.

'Hij vindt wel iemand beter,' glimlach ik en ze knikt.

'Dat zei ik hem ook.'

Ze knuffelt me nog even, voordat we met het biertje terug naar de rest gaan.

Calum's point of view

Ik kijk op als ik Alex en Niall uit de keuken zie komen en probeer me weer op het gesprek met Max en Ashton te richten, maar het lukt me niet echt.
Ze is zo mooi en arghh, ik zou echt niet zo mogen denken over de vriendin van een supergoede vriend.

'Toch, Calum?'

Ashton kijkt me raar aan en ik schud even mijn hoofd.

'Huh, wat?'

Hij grinnikt even en Max doet hetzelfde.

'Dat de tour echt super is,' zegt hij en daarna kijkt hij me bezorgd aan.

'Waar zit je met je gedachten?' Vraagt hij.

'Nergens.' Bij haar.

Ashton kijkt me argwanend aan, maar al gauw haalt hij zijn schouders op en keert hij zich terug naar Max. Ik kijk de kamer rond en mijn ogen blijven op Alex rusten, die me ook net aankijkt en ze glimlacht, voordat ze weer met Niall en Michael begint te lachen en praten. Ze legt haar hand op Niall zijn knie en hij kijkt haar verliefd aan, waardoor Michael een kreetje laat horen en ik mijn ogen neersla. Ik kan niet verliefd worden op haar. Niall is smoor op haar en zij op hem, dat zie je gewoon, en ik zou er niet tussen willen komen. Ze zien er zo gelukkig uit.

--

Alex' point of view

'Bye, see you tomorrow.'

We staan aan de voordeur en zwaaien de jongens van 5SOS en Max uit, die terug naar hun hotel en huis gaan.
Niall doet de voordeur dicht en ik loop de woonkamer in, waar ik mezelf in de zetel laat vallen.

'Het was echt leuk, Ni.'

Hij glimlacht en knikt.

'Ja, ik had ze echt gemist.' Grinnikt hij, voordat hij naast me in de zetel komt liggen en ik hem aankijk. Hij is zo mooi.

'Calum heeft weinig gezegd, of zegt hij anders ook niet veel?' Vraag ik en ik ga met mijn vinger over zijn kaaklijn. Hij schud zijn hoofd.

'Normaal is hij heel luid. Hij was precies wat afwezig.'

'Misschien moe van het concert, of zo.' Zeg ik zacht, en hij knikt, voordat hij me aankijkt met zijn helderblauwe ogen, waardoor ik slik.

Langzaam komt hij dichterbij en zijn ogen gaan naar mijn lippen, daarna terug naar mijn ogen. Zijn lippen strijken zacht over de mijne, maar hij kust me nog niet, waardoor ik mijn ogen sluit. Voorzichtig duwt hij me achterover in de zetel en komt hij op mijn middel zitten, voordat hij kusjes van mijn kaak naar mijn nek en hals zet.

'Ni,' hijg ik als hij mijn gevoelige plekje heeft gevonden en er zachtjes op zuigt en bijt.

Ik ga met mijn handen door zijn haren en als hij terugtrekt, druk ik mijn lippen op de zijne.

'Gaan we naar boven?' mompel ik en hij knikt snel, voordat hij me optilt en met mij de trappen oploopt, nog steeds zoenend. Ik giechel even en hij grijnst geamuseerd.

Als we op onze 'speelzolder' van vroeger zijn, steekt hij de kerstlampjes die rond het bed hangen vlug aan -wat het nog romantischer maakt- en legt hij me zachtjes op het bed, waarna hij over me heen komt hangen en ik hem kus. Mijn handen gaan over zijn bovenlichaam en ik trek zijn shirt over zijn hoofd, waardoor we terugtrekken uit de zoen en ik ons omdraai. Hij begint de knoopjes van mijn hemd open te doen, maar het lukt hem niet.

'Verdomde knoopjes,' zegt hij geïrriteerd en ik grinnik, voordat ik hem help en het hemd op de grond gooi.

'Eindelijk,' mompelt hij tegen mijn lippen aan en weer draait hij ons om.

Ik wrijf met mijn hand over zijn broek, waardoor hij in mijn lip bijt en ik voel dat hij daar al aardig gegroeid is. Wanneer allebei onze broeken uit zijn, beweeg ik voorzichtig met mijn heupen tegen de zijne. Het voelt goed, omdat alleen onze onderbroeken ertussen zitten. Ik voel zijn vingers mijn slipje ingaan, terwijl hij mijn nek en borsten aanvalt met lieve kusjes. Hij kijkt me aan als hij voorzichtig een vinger naar binnenbrengt, en kusjes op mijn buik en navel zet.

'Oh my God..' Mompel ik.

Na een minuutje haalt hij zijn hand weg, waardoor ik zucht en allebei onze onderbroeken uittrek.

'I want you, now.'

--

Nog een hoofdstukje, omdat ik jullie hierna twee weken niets meer kan geven ):   Ik had dit al op voorhand geschreven, dus jullie hebben nog geluk :) #examenszijnstom

Ly💗

History N.H. ❀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu