Part 14

3.8K 114 8
                                    


Niall's point of vieuw

Als we allemaal rond het kampvuur zitten, neem ik glimlachend de gitaar in mijn handen.
De rest kijkt me afwachtend aan en ik begin de eerste noten van 'Wonderwall' te spelen.
Alex legt haar hoofd voorzichtig op mijn schouder en kijkt naar mijn vingers, die over de snaren glijden.

Iedereen begint mee te zingen en ik kijk zeer gelukkig naar de rest.

Today was gonna be the day
That they're gonna throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you gotta do
I don't believe that anybody
Feels the way I do about you now

Backbeat the word is on the street
That the fire in your heart is out
I'm sure you've heard it all before
But you never really had a doubt
I don't believe that anybody feels
The way I do about you now

And all the roads we have to walk are winding
And all the lights that lead us there are blinding
There are many things that I would
Like to say to you
But I don't know how (yeah)

Because maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall

Today was gonna be the day
But they'll never throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you gotta do
I don't believe that anybody
Feels the way I do
About you now (ohh oh oh)

I said maybe (I said maybe)
You're gonna be the one that saves me (saves me)
And after all (after all)
You're my wonderwall (you're my wonderwall)

Als de laatste gitaarklanken gestopt zijn, begint iedereen te klappen.
"Dat was echt mooi." Zegt Alex zachtjes, zodat alleen ik het hoor.
"Dankje." Fluister ik met blosjes op mijn wangen.
"Laten we de marshmallows opendoen!" Roept Louis ineens zeer enthousiast.

Na veel liedjes gezongen te hebben en marshmallows gegeten te hebben, besluiten we om naar huis te gaan.

Ik kijk naar Alex, die op mijn schouder in slaap is gevallen.
Ik til haar voorzichtig op in bride style en druk een kus op haar voorhoofd.
Ze legt haar hoofd op mijn borst en klemt haar handen in mijn t-shirt.
De rest neemt al onze spullen mee en Max komt naast me lopen.
"Ik ben echt blij dat ze iemand heeft die echt van haar houdt." Zegt hij met een glimlach.
Ik kijk blozend naar Alex en zeg tegen Max: "Ik hou echt zielsveel van haar. Ik snap zelfs niet waarom Tim haar zou pesten, ik word er echt kwaad van!"
"Ik ook, Niall. Gelukkig heeft ze ons en kunnen wij haar zeggen dat het leugens zijn."
Ik knik instemmend en als we aan de auto komen, doet Max de deur open.
Ik zet me voorzichtig in de auto en leg Alex op mijn schoot.
Haar hoofd ligt terug op mijn borst en ik hou mijn armen stevig om haar heen.

Als we terug thuis zijn, stap ik voorzichtig de trap op met Alex in mijn armen en loop naar mijn slaapkamer.
Ik fluister vlug nog een welterusten naar Max en de lads en doe daarna de deur open.
Alex mompelt wat en ik zie dat haar ogen langzaam en vermoeid open gaan.
"Ga maar terug slapen, love." Fluister ik zachtjes, waarna ik haar op bed leg.
Ze sluit tevreden haar ogen weer en ik loop stil naar mijn kast.
Ik doe voorzichtig haar trui uit, en doe een shirt van mij bij haar aan.
Ik heb haar vroeger duizenden keren zo gezien, dus het kan wel geen kwaad.
Haar beha laat ik wel zo..
Haar kleren vouw ik netjes op en ik leg ze op de stoel neer.
Ik leg het deken over haar heen en stop haar goed in.
Mijn tanden poets ik nog snel, waarna ik in mijn boxer in bed ga liggen.
Ik draai me op mijn zij en leg mijn arm voorzichtig om Alex haar middel.
Ik druk nog vlug een kusje op haar wang en fluister: "Slaapwel, prinses."
Waarna ik zelf, denkend over de geweldige avond en het geweldige meisje naast me, in slaap val.

Alex's point of vieuw

Langzaam word ik wakker en open ik mijn ogen.
Ik voel twee sterke armen om mijn lichaam en hoor zachte snurkjes.
Ik draai me voorzichtig om en zie Niall vredig verder slapen.
Zijn wimpers rusten op zijn wangen als zijn ogen gesloten zijn, wat hem super schattig maakt.
Zijn armen liggen nog steeds om me heen en ik streel voorzichtig zijn wang met mijn hand.
Ik denk dat ik gisteren is slaap ben gevallen rond het kampvuur, want ik kan me echt niet herinneren dat ik hier in bed ben komen liggen en mezelf heb omgekleed.
Niall zal dat hebben gedaan.
Dat is zo lief van hem!
Ik staat nog even naar Niall, totdat hij zich uitrekt en zijn ogen langzaam opent.
Ik druk een vlug kusje op zijn lippen en glimlach daarna onschuldig naar hem.
"Woah, babe, dat is pas leuk wakker worden." Grinnikt hij met rode blosjes op zijn wangen.
Ik voel mijn wangen roder worden omdat hij me net 'babe' noemde.
Ik verstop verlegen mijn hoofd in zijn nek om mijn wangen te verbergen, maar dat is precies niet gelukt.
"Je bloost nu, he?" Lacht hij.
Ik knik zachtjes en kijk glimlachend naar hem op.
Hij drukt een klein kusje op mijn lippen en knuffelt zich tegen me aan.
"Zullen we zo naar beneden gaan?" Vraag ik zachtjes.
"Neih, ik wil knuffelen met jou." Zegt hij met een pruillip en puppyogen.
"Dat kunnen we ook na het ontbijt." Zeg ik met een knipoog.
Hij knikt en hij stopt een verdwaald lokje haren achter mijn oor.

____

Hey lieve lezertjeeeeees!💞

Dankje voor 1) het lezen van mijn boek hhehe😊
En 2) dankje👅 (sommigen) voor het stemmen

JULLIE ZIJN DE BESTE WJW😍💙
LotsOfLove Alex

History N.H. ❀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu