Part 16

3.4K 102 11
                                    

Alex's point of vieuw

We stappen het restaurant binnen en meteen komt er een serveerster naar ons toegelopen.
Niall's hand houd de mijne goed vast en ik verstrengel onze vingers als het meisje overenthousiast glimlacht en vraagt of we gereserveerd hebben.
"Ja, op Tomlinson." Zegt Louis.
Ze laat een enthousiast kreetje horen en zegt dat nummer 14 ons tafelnummer is.
We lopen er allemaal heen, Niall en ik nog steeds hand in hand, maar ik voel dat Niall teruggetrokken word.
Het meisje duwt een papiertje in zijn handen met allemaal getalletjes op, waardoor ik herken dat het haar gsm nummer is.
Ik laat teleurgesteld zijn hand los en loop vlug naar de tafel.
Ik zet me naast Liam en hij kijkt mij vragend aan.
Ik knik met de tranen al in mijn ogen in Niall's richting als hij afkomt gelopen en hij zich tegenover me zet.
Hij haalt het papiertje uit zijn zakken, houdt het in de vlam van de kaars op tafel en verbrand het.
"Voilà, dat is ook weer opgelost." Zegt hij glimlachend, waarna hij mijn hand vastpakt.
"Sorry, i-ik dacht dat je.. I-ik dacht echt dat je.." Zeg ik stotterend, maar Niall onderbreekt me voorzichtig.
"Dat ik jou zou laten gaan voor háár? Moest ik dat gedaan hebben was ik de domste jongen ter wereld. Alex, ik hou echt van je, en die overenthousiaste serveerster kan daar echt niets, maar dan ook niets aan veranderen."
Ik bloos en giechel.
Liam geeft me een zacht duwtje als Niall in de menukaart kijkt en hij fluistert iets in mijn oor.
"Je moet echt niet bang zijn dat hij je zou laten gaan, hoor. Hoe hij zo verliefd naar je kijkt zegt genoeg." Fluistert hij met een knipoog.
"Dankje, Li." Bloos ik.
"Het is de waarheid." Grinnikt hij.
"Wat ga jij nemen, babe?" Vraagt Niall.
"Euh, ik weet niet. Jij?"
"Frietjes met kip." Zegt hij met glinsterende ogen.
"Ik neem hetzelfde." Grinnik ik.

____

De week gaat zo snel vooruit, véél te snel.
Over twee dagen moet ik terug naar Ierland met mijn ouders en Niall moet touren.
Ik ga hem zo hard missen, niet normaal.
Niall is even naar de winkel om boodschappen en ik lig hier in zijn slaapkamer naar Pretty Little Liars op Netflix te kijken. (😍)

Niall's point of vieuw

Ik ben nu onderweg naar het hotel waar Alex haar ouders overnachten.
Ik heb tegen Alex gezegd dat ik naar de winkel ging, maar ik ga dus gaan vragen of ze mee mag op tour.
Het is nog een verassing.
Max vertelde me in welke kamer ze sliepen en welke verdieping.
Ik loop het hotel binnen en loop meteen door naar de trap.
Als ik alleen al naar die verdomd enge lift kijk, begin ik het benauwd te krijgen.
Claustrofobie hebben is echt vreselijk!
Als er te veel fans om me heen staan begin ik te paniekeren en dat is echt niét leuk voor mij, maar zeker niet voor de fans.
Ik loop de trappen op tot de juiste verdieping en ik sta voor de deur.
Ik adem diep in en daarna weer uit.
Ik ben best zenuwachtig.
Ik ken haar ouders echt al heel lang en het is al lang geleden, plus ze zijn nu mijn 'schoonouders'.
Ik klop voorzichtig op de deur en Alex haar mama opent de deur.
"Niall, jongen. Lang geleden!"Zegt ze terwijl ze me knuffelt.
"Wat doe jij hier?" Vraagt ze met een glimlach.
"I-ik wil jullie iets komen vragen, over Alex."
"Zet je even in de zetel."
Alex haar papa komt de slaapkamer uitgelopen en hij glimlacht als hij mij ziet.
"Wow, Niall. Zo gegroeid." Zegt hij lachend.
"Ja, ik ben nu een grotere jongen dan vroeger, hè." Zeg ik ook lachend.
"Hij wou net iets vragen aan ons." Zegt Ilse, Alex haar mama.
Tom, de vader van Alex, kijkt me vragend aan.
"J-ja, ik wou iets vragen over Alex." Zeg ik blozend.
"Vraag maar, jongen." Zegt Tom.
"Euhm.. Jullie weten dat ik met mijn band tour, hè? En euh.. Alex heeft nu vakantie, omdat ze afgestudeerd is vorige maand.. En omdat we samen zijn, dacht ik misschien dat ze mee zou mogen met mij op tour? Van management mag het, maar ik wou jullie bevestiging. Ik zou haar echt niet kunnen missen." Glimlach ik nerveus met blosjes op mijn wangen.
Ze kijken elkaar aan en knikken dan zacht.
"Ik denk dat jullie oud en wijs genoeg zijn om goede beslissingen te maken, en over dat missen.
Alex zou je ook niet kunnen missen, hoor. Hoe ze altijd over jou praat als ze hier is." Lacht Tom.
Ik glimlach enthousiast en geef Tom en Ilse een knuffel.
"Dankje, dankje, dankje!" Zeg ik blij.
"En euh.. Het is nog een verassing voor haar, dus als ze hier is.. Alsjeblieft nog niets zeggen." Grinnik ik.
"Beloofd." Zeggen ze lachend in koor.
Ik drink nog een thee en dan moet ik vertrekken.
"Het was leuk dat we je nog eens zagen, Niall." Zegt Ilse terwijl ze me nog een knuffel geeft.
"Insgelijks."
"Zorg goed voor haar, hè, jongen."
"Zeker. Tot later." Glimlach ik.
"Daag." Ze zwaaien me allebei nog uit en ik zwaai vrolijk terug.
Ik loop het hotel uit, stap in mijn auto en rij naar huis.
Als ik thuis ben, open ik de deur en loop meteen naar boven.
Ik doe mijn slaapkamerdeur open en Alex ligt op bed met haar Ipad Netflix te kijken.
"Hey!" Zegt ze enthousiast.
"Hey, babe! Ik heb een verassing." Zeg ik met wiebelende wenkbrauwen.
"Oh, wat, wat, wat?"
Ik neem haar handen allebei vast en kijk in haar blauwe ogen.
"Jij mag mee op tour met ons." Zeg ik met ruimte tussen de woorden.
Ze gilt enthousiast en overvalt me met een knuffel en kusjes.
"Ik moet mijn ouders wel eerst vragen of het mag." Zegt ze als ze haar gsm uit haar broekzak haalt.
Ik neem hem vlug af en kijk haar grijnzend aan.
"Dat heb ik allemaal al geregeld. Ik ben daarnet niet naar de winkel gegaan, sweetie. Maar naar je ouders." Grinnik ik.
"Serieus, Horan? Wat zeiden ze?" Zegt ze enthousiast.
"Ze zeiden dat we oud en wijs waren om zelf beslissingen te nemen en dat we elkaar toch niet zouden kunnen missen, want je vader zei dat als je bij hun was in het hotel, niet kon stoppen met over mij te praten." Grijns ik met blozende wangen.
Haar wangen worden even rood en ze verstopt haar gezicht in het kussen.
"Hebben ze dat echt verteld? Dat was een geheimpje." Giechelt ze verlegen.
"Nu niet meer." Grinnik ik.

____

Heey lieve volgertjes!

IK WORD JALOERS OP MEZELF IN DIT VERHAAL WOJOOOWW...
Tis echt erg...
Niall is gewoon zo lief, schattig etc. etc.

Zeg me aub dat er nog zulke jongens bestaan...

Ma nu eerst nog Nederlands leren #ugh

Comment en vote ajb😊

Xjes Alex xxxxxxxxxxx

History N.H. ❀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu