Part 43

2.1K 66 1
                                    

👆🏼😻
--

Niall's point of vieuw

'Slaapwel, mam,' zeg ik terwijl ik haar knuffel en een kus op haar wang druk.

'Ik hou van je.'

We blijven vannacht bij Alex haar ouders slapen en mam gaat terug naar haar huis, hiernaast.

'Ik hou ook van jou, jongen.' Ze gaat nog eens met haar hand door mijn haar en ik hoor Alex zacht grinniken achter mij, waarna mam naar haar toe gaat en haar ook nog een knuffel geef.

'Tot morgen', zeggen we nog als ze de oprit afloopt en over de tuin naar ons huis stapt.

Alex doet zachtjes de deur toe en komt dan tegen me aan staan, haar hoofd op mijn borst.

'Vanavond was leuk,' mompelt ze, 'iedereen weer bij elkaar.'

Ik knik met een glimlach en druk een kus op haar kruin, zacht over haar haren wrijvend.

'Ik heb mijn moeder echt gemist,' zeg ik zacht.

'Dat snap ik. Ik zou mijn moeder niet zo lang kunnen missen.'

Ik leg mijn hoofd in haar nekholte en snuif haar geur op. Haar bekende bloemengeurtje dringt mijn neus binnen en ik zucht blij.

Het is raar om hier zo in de hal te staan, knuffelend, maar het maakt me op dit moment echt niet uit. Dit is perfect, alleen wij en niemand anders.

'Zullen we mijn ouders en Max nog slaapwel zeggen en dan naar boven gaan?' Ze kijkt me met haar blauwe kijkers aan en ik verdrink er weer even in.

'Eh, ja is goed.' Grinnik ik, waarna ze mijn hand vastneemt en met mij naar de woonkamer stapt.

'Wij gaan slapen. Slaapwel!' Zegt ze met een glimlach.

'Slaapwel allebei.'

We lopen samen de trap op en als we in de kamer zijn, kleden we ons allebei om.

'Draai je is om.', grinnikt ze, proberend mijn lichaam om te draaien, maar ik blijf staan zodat het haar niet lukt.

'Niets dat ik nog niet gezien heb, babe.', lach ik, waardoor ze lachend haar hoofd schud.

'Jij bent zo voorspelbaar.' Ze facepalmed zichzelf en begint zich daarna om te kleden, ineens niet meer gegeneerd.

'Ga je je niet omkleden?' Haar wangen blozen en ze kijkt me vragend aan.

'Oh, s-sorry.' Ik krab nerveus in mijn nek als ik doorheb dat ik bleef kijken en ze grinnikt.

'Het is niets, babyboy.'

Ik glimlach en draai me terug om als we allebei omgekleed zijn.

Ze kruipt met een grote glimlach het bed in en zucht als ze haar in de dekens rolt.

'Mijn bed heb ik ook gemist,' zegt ze lachend, waarna ze de dekens voor me openhoudt en ik meteen naast haar in bed ga liggen. Ik knuffel mijn lichaam tegen het hare en leg mijn hoofd tegen haar schouder.

Ze kriebelt met haar vingers door mijn haren en ik moet moeite doen om mijn ogen open te houden.

'Ik ook,' mompel ik, mijn arm strakker om haar middel leggend.

'Ik ben echt moe van in het vliegtuig zitten en niks te doen,' grinnik ik, waarna ik gaap en ze een kusje tussen mijn haren drukt.

'Ik ook, zullen we niet beter gaan slapen dan?' Zegt ze zachtjes.

Ik knik zacht en ze doet het licht uit, waarna ze dicht tegen me aan komt liggen en ik mijn armen strak om haar heen leg.

'Slaapwel, babygirl.' Ik druk nog een lange kus op haar lippen en leg me daarna weer goed, langzaam in slaap vallend. Ik hoor nog een zachte slaapwel en voel dat er een kus op mijn wang wordt gedrukt.

--

Alex' point of vieuw

'Wat gaan we vandaag doen?' Zeur ik, terwijl ik de borden afruim en in de vaatwasser zet, waardoor Niall grinnikt.

'We gaan winkelen.' Hij trekt een vies gezicht en ik lach.

'Echt?'

Hij knikt en drukt een lange kus op mijn lippen.

'Echt.'

Ik glimlach en knuffel hem nog een keer.

'Hup, ga je klaar maken, ik heb me daarnet al omgekleed.'

'Ok, ok.' Ik loop naar de gang, maar Niall trekt me zachtjes terug.

'Je vergeet iets.' Een speelse grijns rond zijn lippen en hij lacht zijn witte tanden bloot.

'Wat?', vraag ik.

Hij tuit zijn mond en wijst met zijn vinger naar zijn lippen, waar ik een lange kus op druk. Hij glimlacht trots en ik loop lachend de kamer uit, waardoor ik tegen mijn moeder bots.

'Ow, sorry, mam.' Ze glimlacht lief naar me en ik geef haar een ochtendkus op haar wang.

Ik wil verder lopen naar mijn kamer, maar ook zij houdt me tegen.

'Ik ben echt blij dat je gelukkig bent met Niall. Ik zie dat je van hem houdt en dat hij ook van jou houdt, en dat doet me goed.' Ze glimlacht naar me en ik trek haar in een knuffel.

'Dankje, mam.'

Ze glimlacht en duwt me richting mijn kamer.

'Ga je nu maar gaan omkleden.'

Ik loop mijn kamer binnen en neem een setje kleren, bestaand uit een zwarte jeans, een witte blouse en mijn old skool vans. Ik kleed me vlug om en fatsoeneer mijn haar, waarna ik terug naar beneden loop. Ik zie Niall met mijn vader en Max in de zetel zitten en ze zijn aan het babbelen, wat me laat glimlachen. Ik ga tussen Max en Niall inzetten en druk een kus op Niall's wang.

Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en luister mee met het gesprek. Het gaat hoofdzakelijk over voetbal en de ploeg waar ze alledrie fan van zijn, dus vind ik het niet interessant genoeg, waardoor ik met Niall's vingers speel.

Mijn vader grinnikt en ik kijk op.

'Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar jullie zijn heel schattig.'

Ik begin te blozen en zie dat Niall hetzelfde doet en verlegen wordt.

'Papa,' zucht ik, waardoor hij lachend zijn schouders ophaalt.

'Moeten wij niet vertrekken?' Ik kijk Niall vragend aan en hij knikt.

'Wat gaan jullie doen?', vraagt Max.

'Shoppen!'

'Veel geluk jongen,' zegt pap terwijl hij een klopje op Niall's schouder geeft, 'je zal het nodig hebben.'

Niall lacht en knikt, waarna hij mijn hand neemt en we samen naar de gang gaan. Hij houdt mijn jas voor me open en trekt me via mijn jas dichter terwijl hij mijn rits dichtdoet en me in mijn ogen blijft aankijken. Oh god, die helderblauwe ogen.. Je raakt er nooit aan gewend. Ik laat onze neuzen elkaar raken en hij grinnikt, waarna hij een kus op mijn mond drukt.

'Ik hou van je,' zeg ik zachtjes.

'Ik hou ook van jou, babygirl.'

History N.H. ❀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu