De inspiratie die ik bij dit hoofdstuk had, komt van het concert waar ik naartoe ben gegaan vrijdag. IK BEN NAAR FIVE SECONDS OF SUMMER GEWEEST, AAAAH! IK WAS ZO BLIJ EN HET WAS OOK ZO GOED! Ik zal misschien één van deze dagen een klein verslagje maken van het concert! Ik wil het nog eens meemaken boehoe! Het was gewoonweg super! Xxx
--
Niall's point of view ✧
Ik loop de trappen op en ga naar mijn slaapkamer, maar vreemd genoeg zie ik haar daar niet liggen. Misschien ligt ze op zolder, omdat ze wist dat ik in mijn eigen kamer zou gaan slapen. Ik loop de trappen naar de zolder op en hoor een zacht gesnik, waardoor ik weet dat ze hier is en ik doe zachtjes het luik open. De lichtjes branden en ik zie haar kleine lichaam met haar rug naar me toe liggen. Voorzichtig stap ik naar haar toe en zet ik me op de rand van het bed, aan de kant waar zij ligt. Ze kijkt me even aan met haar rode ogen- waarschijnlijk door het wenen-, maar draait haar dan van me weg.
'Ga weg,' fluistert ze zacht.
'Alex, ik ga niet weg. Ik bedoelde het niet zo en dat weet je. Ik.. Ik wilde je gewoon beschermen voor wat Tim zei. Ik weet dat ik niet zo had mogen roepen, maar wil je me alsjeblieft vergeven? Ik hou echt van je, prinses. Daarom dat ik je wou beschermen voor Tim en Lola, maar dat is me niet echt gelukt.' Het blijft even stil- op haar gesnik na-.
'Ik hou ook van jou.' Ze draait haar weer om en legt haar armen om me heen, haar hoofd in mijn borst weggedrukt, waardoor ik glimlach. Ik voel mijn shirt nat worden, maar besteed er geen aandacht aan.
'Ssh, baby.' Ik druk een kus op haar voorhoofd en wrijf over haar haren.
'Wil je naast me komen liggen?' Vraagt ze zacht.
'Tuurlijk,' zeg ik zacht terug en ik begin mijn kleren uit te doen, behalve mijn boxer.
Ze schuift op en ik ga achter haar liggen, waarna ik mijn arm om haar middel heen leg en haar dichterbij me trek.
'Het spijt me, babyboy,' fluistert ze en ze neemt mijn hand, die op haar middel ligt, stevig vast.
'Het spijt mij ook, prinses.' Ze draait haar nog even om en geeft me een kus op de wang, voordat ze haar weer omdraait en haar goed legt.
Ik glimlach even en druk mijn neus weg in haar haren, waardoor ik haar passievruchten-shampoo goed ruik. Mmh, ze ruikt altijd zo goed.'Slaapwel, Ni.'
'Goodnight, love.'
--
'Ik heb net een berichtje gekregen van Ashton. Ze hebben vandaag een optreden in Ierland en ze vragen of we willen komen.' Zegt Niall terwijl ik net een hap neem van mijn broodje kip.
Ik kijk hem aan en slik.
'Wie is Ashton en wie zijn 'ze'? Grinnik ik.
'Ashton Irwin van Five Seconds Of Summer en 'ze' zijn Five Seconds Of Summer.' Grinnikt hij.
Mijn ogen worden groot en ik leg mijn broodje op het bord neer.
'Five Seconds Of Summer?!' Vraag ik luid en hij grinnikt.
'Ja, wil je er naartoe gaan? Daarna kunnen we misschien met zen allen naar hier komen, mam is toch weg met vriendinnen.' Hij haalt zijn schouders op en kijkt me vragend aan, waardoor ik enthousiast knik.
'Ja, natuurlijk wil ik er heen gaan! Ze zijn zó goed!' Roep ik als ik Niall om de nek vlieg.
'Er is er eentje fan,' grinnikt hij als hij me optilt en ik lach.
'Ja, hun liedjes zijn goed! Waren zij niet jullie voorprogramma bij de vorige tour?' Vraag ik, voordat ik weer een hap van mijn broodje neem.
'Ja, het zijn goede vrienden van me geworden.' Zegt hij.
'Om hoe laat vertrekken we?' Vraag ik als ik onze borden in de vaatwasser zet.
'Om 6 uur, dus we hebben nog genoeg tijd om te knuffelen.' Grijnst hij, voordat hij me optilt en in de zetel neerlegt, waarna ik hem een kus geef en me tegen hem aan knuffel.
---
Doordat Niall 'beroemd' is (al wil hij zichzelf zo niet bestempelen, hij wil nog steeds gewoon Niall, een normale jongen, zijn) en we op de lijst van gasten staan, moeten we niet in de lange rijen buiten in de kou staan.
Niall houdt mijn hand vast en we lopen de lange gang door.'Dit doet me denken aan het concert toen we elkaar terugzagen.' Glimlach ik en hij kijkt me aan.
'De dag waarop ik de liefde van mijn leven eindelijk terug zag.' Er is een trotse grijns om zijn lippen te zien en ik giechel, waarna ik hem een knuffel en een kus geef.
We lopen de backstage binnen en ik zie alle bandleden van Five Seconds Of Summer een bordspel spelen, waardoor ik grinnik.
De jongens kijken allemaal tegelijk op en kijken Niall en mij enthousiast aan.
'NIALLER!' Hoor ik langs alle kanten en ik glimlach als ze Niall allemaal een knuffel komen geven.
Calum kijkt me met een glimlach aan en ik glimlach verlegen terug, voordat hij me een knuffel geeft. Vanbinnen ben ik echt aan het fangirlen, maar vanbuiten blijf ik super kalm.
'Dus jij bent het meisje dat Niall's hart heeft veroverd?' Knipoogt Calum, waardoor ik bloos en Niall en ik trots knikken.
'That's me,' grinnik ik en de jongens lachen.
Ik krijg van iedereen nog een knuffel en daarna zetten we ons allemaal neer in de zetels.
'Ben je een fan?' Vraagt Ashton met een grote glimlach op zijn gezicht, de kuiltjes duidelijk zichtbaar.
Ik knik en Michael juicht, waardoor iedereen weer lacht.
'Jullie zijn zo goed,' zeg ik enthousiast.
Ik had me voorgenomen om niet te fangirlen, ach ja.
'Dankje,' zeggen ze allemaal in koor, waardoor ik grinnik en ze elkaar lachend aankijken.
'Over vijf minuten op het podium, jongens.' Roept een oudere man vanuit de deuropening en Michael rolt zijn ogen.
'We zijn niet doof,' mompelt hij en neemt nog een slok van zijn fruitsapje.
Calum zit Jet Black Heart te neuriën en wat in zijn notitieboekje te krabbelen, terwijl Ashton met Niall aan het praten is en Luke en Michael vlug hun kleren gaan omwisselen.
'Hebben jullie nooit zenuwen voor de show?' Vraag ik aan Calum, waardoor hij opkijkt en me met een scheve glimlach aankijkt.
'Mmh, je zou denken dat we het na al die optredens gewend zijn, maar dat is echt niet zo.. Je blijft die stress wel hebben, al gaat dat meestal wel over als je op het podium staat.' Zegt hij en ik knik.
'Ik zou doodgaan van de stress,' mompel ik en hij lacht.
'Je zou het eens moeten meemaken.'
JE LEEST
History N.H. ❀
FanfictionAlex en Niall zijn beste vrienden, maar sinds Niall in One Direction zit hebben ze elkaar niet meer gesproken of gezien. Tot op een dag dat Alex haar ouders en tweelingbroer Max een weekje vakantie naar Londen hebben gepland en backstage tickets heb...