Part 71

982 39 39
                                    

De tijden die ik gebruik in dit verhaal kloppen dus echt niet. De ama's waren voordat Louis heeft opgetreden op de X-factor, maar voor het verhaal leek dit me gewoon beter. Hopelijk vinden jullie het niet erg! Lots of love!

X O X O, ALEX

***

Alex' point of view

Met een grote glimlach kijk ik naar Niall, die op dit moment op het podium staat van de 2016 American Music Awards of de Ama's. Hij neemt zijn gitaar van de grond en doet die om, voordat hij met een trotse blik over het publiek kijkt en de eerste tonen van 'This Town' speelt. Meteen begint het publiek te gillen en daarna zingen ze alle woorden al perfect mee. Sommige koppeltjes staan zelfs te slowen met elkaar en ik pak mijn fotocamera uit mijn tas om dit mooie moment vast te leggen. Ik neem een foto van Niall en daarna nog eentje van het publiek. Tevreden kijk ik naar het kleine schermpje. De laatste tijd is fotograferen een nieuwe hobby van me geworden. Al van kleins af aan vond ik het leuk om te doen en nu dat ik van Niall een camera heb gekregen voor Nieuwjaar kan ik er eindelijk meer tijd in besteden.

'You were amazing, thank you! I love you all,' zegt Niall door zijn microotje en hij zwaait nog eens naar het publiek, dat immens aan het roepen en gillen is, voordat hij van het podium weg stapt en naar me toe komt gelopen met een big smile. Vlug neem ik nog een foto van hem en als hij dan bij me is, drukt hij een kus op mijn mond.

'Niall, iedereen kon je liedje al vanbuiten, en dat na nog geen drie dagen!'

'I know.. It's pretty crazy, huh?!' Hij kijkt vanuit de coulissen naar het publiek en ik leg mijn armen om zijn middel heen om mee te kijken. Het was de eerste keer dat hij zonder de jongens heeft opgetreden en ik had hem hiervoor nog nooit zo nerveus en zenuwachtig gezien als daarnet. Het was dit keer alleen hij, zijn gitaar en het publiek.

Niall doet zijn gitaar af en stopt hem in zijn huls als Shawn Mendes het podium komt opgelopen.

'Zullen we vanop onze plaatsen in de zaal gaan kijken?' Vraagt Niall en ik knik, waarna hij mijn hand neemt en we naar de zaal gaan. Voor de artiesten is er een afgezet gedeelte waar ze kunnen meekijken naar het concert, waar we nu dus ook gaan staan.

'Hij kan echt goed zingen,' zegt Niall als Shawn Mercy aan het zingen is.

'Ja, wow, ik ben blij dat we hem eens zien in het echt. De fans willen echt dat jullie twee iets samen gaan opnemen,' grinnik ik en Niall kijkt me met een kleine grijns aan.

'Wie weet. Had ik je nog niet gezegd dat we straks afgesproken hebben? We gaan misschien wat liedjes zingen samen,' zegt Niall en ik kijk hem verbaasd aan.

'Nee, dat had je me nog niet gezegd,' grinnik ik.

'Wel, dan weet je het nu,' lacht hij en hij drukt een kus tegen mijn wang, waardoor ik dichter tegen hem ga aanstaan. We zingen allebei keihard mee met Mercy en ik zie dat er foto's en filmpjes van ons gemaakt worden door de fans. Ik trek even een gekke bek naar ze, waardoor ze helemaal uit hun dak gaan. Niall schudt lachend zijn hoofd als hij het ziet. Hij zwaait ook eens naar hen en ze beginnen helemaal te gillen en roepen. De fans zijn altijd al zo lief voor me geweest, dat ik nu een klein 'gebaar' terug wou doen. In het begin kreeg ik geregeld haat, maar in de loop van de jaren is het al veel verminderd. Natuurlijk is het er nog altijd, maar je moet je juist optrekken aan al die positieve reacties.
Na Shawn's optreden komt DNCE op het podium gelopen en even later zien we Shawn de zaal binnenstappen. Hij komt onze richting op en Niall geeft hem zo een 'broederlijke handdruk', waardoor ik glimlach.

'Hey,' zegt Shawn tegen me en hij drukt een kus tegen mijn wang.

'Je was echt geweldig, Shawn!' zegt Niall en Shawn glimlacht.

History N.H. ❀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu