Part 9

4.1K 124 8
                                    

Als Max en ik ons bij de anderen in de zetel zetten, zie ik dat de jongens opeens heel stil zijn.
"Over wat waren jullie zo geheimzinnig bezig?" Vraag ik lachend.
Ze kijken elkaar even aan, waarna ze allemaal iets anders zeggen.
"Wortels?"
"Eten?"
"Lepels?"
"VAS HAPPENIN?!"
"Katten?"
Ik kijk ze aan met een 'wtf-blik'.
"We waren eigenlijk bezig over katten die graag wortels eten met lepels en dan roepen: VAS HAPPENIN. Logisch, toch?" Lacht Niall nerveus.
"Ja." Zeggen de rest overtuigd in koor.
"Sure." Mompel ik lachend.
"Max? Wanneer moeten wij eigenlijk terug naar onze ouders?" Vraag ik.
"Euhm, dunno. Ik zal eens bellen." Zegt hij.
Als Max aan het bellen is, plof ik tussen Niall en Louis in de zetel.
"Hopelijk moeten jullie nog niet meteen terug en kunnen jullie bij ons blijven." Zegt Niall zachtjes.
"Ik hoop het ook." Zeg ik als ik mijn hoofd op zijn schouder leg.
Max komt de kamer weer binnen en met een big smile zegt hij: "Mam en pap zeggen dat we hier zo lang mogen blijven als we willen, zolang we maar laten weten dat alles goed is met ons."
"Euj!" Juicht iedereen tegelijk.
"Vinden mam en pap het dan niet erg dat we niet bij hun zijn?"
"Naah, ze gaan monumenten en musea bezichtigen en ze vinden dat we moeten genieten nu we hier zijn." Zegt Max.
"Ok, wat gaan we doen doeeeeen?" Zeg ik verveeld.
"Zullen we gaan zwemmen?" Vraagt Harry blij.
"Jaaaaa!" Roept iedereen.
"Jongens, ik heb geen bikini.." Zeg ik beschaamd.
"Je kan wel één lenen van Perrie." Zegt Zayn.
"Perrie?" Vraag ik.
"Mijn vriendin." Bloost Zayn.
"Aaawh cute!" Piep ik.
"Loop even mee naar boven, dan geef ik je die bikini."
Ik loop met Zayn mee naar zijn kamer en kijk met grote ogen om me heen.
De muren van zijn kamer zijn helemaal bedekt met tekeningen en graffiti.
"Wow, Zayn. Heb je dit zelf gemaakt?" Vraag ik.
"Ja, ik teken als ik me niet zo goed voel."
"Het is echt mooi, maar wil je erover praten?" Glimlach ik.
"Het is eigenlijk, Perrie en ik zien elkaar niet zo veel, doordat we allebei moeten touren met onze band, snap je."
Ik knik zachtjes en geef hem een knuffel.
"Ik snap je. Toen Niall en ik elkaar niet zagen, toen deed ik dat ook, maar dan op de piano. Ik speelde op mijn piano en alles rondom mij verdween, even afleiding kon wel geen kwaad." Glimlach ik.
"Wij begrijpen elkaar." Lacht hij.
"Uhu."
Hij loopt naar zijn kledingkast en haalt er twee bikini's uit. Een roze en een blauwe met sliertjes aan.
Ik kies de blauwe en wil naar Niall's kamer lopen, maar ik word tegen gehouden door Zayn, die mijn pols vastneemt.
Ik kijk vragend zijn kant op, maar hij ontwijk mijn blik en begint te praten.
"Dankje, dat je geluisterd hebt. De jongens begrijpen het niet zo goed, ach ja."
"Het is niets, Zayn. Je kan altijd met mij komen praten als er iets is, ik ben er voor je. Dat weet je, toch?" Glimlach ik.
Hij knikt en laat dan mijn pols weer los, waarna hij me in een knuffel trekt.
Na een minuutje trek ik voorzichtig terug en zeg ik dat ik me ga omkleden.
Als ik in Niall's badkamer sta, trek ik de bikini aan.
Ik doe mijn kleren er terug over aan en loop naar beneden.
De jongens hebben allemaal een zwembroek aan, Max heeft er één van Niall geleend.
"Zijn we door?" Vraag ik blij.
"OI OI." Roept Louis.
Wow, die is blij.
Ik schud lachend mijn hoofd, waarna ik de jongens volg naar de auto.
Ik zet me weer op Niall's schoot in de stoel in de koffer en leg mijn hoofd op zijn borst, om met mijn hoofd niet tegen het dak van de auto te botsen, bij elke hobbeltje in de weg.
Hij legt zijn armen, net zoals de vorige keer, stevig om me heen.
"Heb je er zin in?" Glimlacht hij.
Ik knik enthousiast en woel door zijn haren.
"Hey. Don't touch the hair, gurl." Lacht Niall.
"Ik moet het toch goed leggen?" Knipoog ik naar hem.
Hij doet net hetzelfde bij mij en woelt ook door mijn haren.
"Ik moet het toch goed leggen?" Zegt hij met een zeer hoge stem, waarna hij me een knipoog geeft.
Ik geef hem een speelse tik op zijn voorhoofd.
"Zo praat ik helemaal niet!" Zeg ik met een neppe boze blik, maar die mislukt omdat ik mijn lach niet kan inhouden.
Niall kan zijn lach ook niet meer inhouden en we krijgen allebei de slappe lach.
Hier zitten we dan, in de auto, allebei met de slappe lach, terwijl al onze vrienden, buiten Liam die aan het rijden is, ons raar aankijken.
"Kunnen de twee lovebirds het een beetje stiller houden, wij houden hier een zeer serieus gesprek." Zegt Louis streng, waarna hij ons grijnzend aankijkt.
Ik kijk verlegen naar Niall en hij kijkt blozend naar zijn handen, terwijl hij op zijn lip bijt.
Oh god.
Na een paar minuutjes naar buiten zitten te staren en met Niall 'zoek de gele auto' te spelen, staan we voor het zwembad.
Iedereen loopt naar de kleedhokjes en ik begin me langzaam om te kleden.
Ik hoor Niall mijn naam roepen en op mijn deur kloppen.
"Alex? Ben je bijna klaar?" Vraagt hij lief.
"J-ja, bijna." Ik bijt op mijn lip en doe voorzichtig de deur open.
Ik kijk naar mijn voeten, die ineens heel interessant zijn en wacht Niall's reactie af.
"Niet zo onzeker zijn, je bent prachtig. Het is door Tim, he? Dat je denkt dat je niet mooi genoeg bent voor in die bikini te lopen, maar laat me je één ding zeggen, Alex."
Hij duwt voorzichtig mijn kin een beetje omhoog zodat ik hem wel moet aankijken.
"Je bent echt prachtig." Fluister hij.
Ik begin zachtjes te blozen en geef hem een knuffel.
"Dankje, Niall. Voor alles." Fluister ik zachtjes.
"Het is niets. Zullen we gaan, de jongens wachten op ons." Zegt hij.
Ik knik enthousiast en we lopen het zwembad binnen.
Als ik aan de rand van het zwembad sta om erin te springen, voel ik twee sterke armen om me heen die me optillen.
Een seconde later voel ik het koude water mijn huid raken, en zwem ik vlug terug naar boven.
Ik zie Niall onschuldig lachen naar mij.
"Niall! Ik krijg je nog wel." Roep ik lachend als ik op zijn rug spring.

History N.H. ❀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu