Alex' point of vieuw ✧
Ik laat mijn kenmerken achter op zijn borst en buik, waardoor hij gromt en zacht in mijn vel knijpt. Ik doe voorzichtig zijn broek uit, voordat ik even glimlach naar hem en in mijn lip bijt. Het is toch spannend. Het is allebei onze eerste keer en we moeten elkaar op die manier nog leren kennen.
Mijn heupen wrijven over de zijne en hij houdt me stevig vast bij mijn heupen, me niet loslatend. Hij kreunt even, waardoor ik bloos. Als hij me opnieuw lang en zacht zoent, zijn onze hijgen hoorbaar en legt hij zijn handen op mijn onderrug, waarna hij mijn bh-slotje openmaakt. Ik laat de bandjes van mijn schouder afglijden en ik kijk hem verlegen aan.'You're so beautiful,' mompelt hij, voordat hij een verdwaalde lok haar achter mijn oor steekt en me in mijn ogen aankijkt. Zijn handen strelen over mijn armen.
'You're too." Bloos ik. Zijn handen raken me overal aan en mijn adem gaat gehaast, waardoor hij zacht op mijn lip bijt en ons omdraait, zodat hij over me heen hangt. Ik haal mijn nagels over zijn rug heen als hij mijn nek kust en sluit genietend mijn ogen. Ik beweeg voorzichtig met mijn heupen tegen die van hem aan, maar hij drukt me met zijn heupen terug de matras in.
Ik kreun en hij grijnst eventjes, voordat hij me weer zoent en ik met mijn handen aan zijn haren trek. Wanneer al onze kleren op de grond verspreid liggen, trek ik terug om hem aan te kijken.'Ik hou van je,' fluister ik en hij glimlacht.
'Ik ook van jou.'
--
Nog nooit heb ik zo een goede ochtend gehad. Zijn been is om mijn middel geklemd en ik voel zijn warmte tegen me aan, wat mij ook weer meteen warm houdt. Als ik er klaar voor ben, open ik voorzichtig mijn ogen en zie ik een slapende Niall. Zijn haar staat alle kanten uit- waarschijnlijk om dat ik er te veel aan getrokken heb gisteren- en zijn mond staat een stukje open, wat er immens schattig uit ziet. Hij slaapt nog steeds vredig en ik haal voorzichtig mijn hand door zijn haar, waarna ik een kus op zijn voorhoofd druk. Hij kruipt dichter tegen me aan en verstopt zijn gezicht in mijn nek, waardoor ik glimlach. Niall was zo lief en voorzichtig gisteren. Ik had misschien in het begin een beetje pijn, maar daarna ging het over. Hij fluisterde heel de tijd in mijn oor dat hij van me hield en achteraf bleef hij me stevig vasthouden. Mijn hand wrijft over zijn haar en zijn wang en ik voel zijn arm om mijn middel verstrakken.
'Goeiemorgen, babyboy.'
'Mmh,' bromt hij met een hese stem, 'goeiemorgen, babygirl.'
Hij laat zijn gezicht zien en ik glimlach, terwijl ik met mijn hand over zijn bovenarm wrijf en een lange kus tegen zijn lippen druk.
'You're the best.' Mompelt hij als hij met zijn hand over mijn wang en kaak wrijft, waardoor ik begin te blozen en het tintelende gevoel in mijn buik weer versterkt.
'Ik ben blij dat jij mijn eerste was, Ni.'
Ik kijk hem aan en zie dat er blosjes op zijn wangen ontstaan zijn.
'Hopelijk ook je laatste.' Glimlacht hij, waardoor ik zacht knik.
'Wij voor altijd.' Ik druk nog een kus tegen zijn lippen en kruip dan dichter tegen hem aan, voordat ik mijn hoofd op zijn borst leg.
Onze beide gsm's gaan af en hij neemt zijn gsm van zijn nachtkastje.
Met een frons kijkt hij naar zijn scherm en ik kijk hem vragend aan.
'Het is oud-leerlingen bijeenkomst van onze oude school..' Mompelt hij, waardoor ik zucht.
'Wanneer?' Vraag ik zacht.
'Morgen.'
'Wow, dat laten ze ook weer eens goed op tijd weten.' Zeg ik sarcastisch en ik rol mijn ogen.
'Tja, gaan we erheen? Tim, Lola en de rest zullen er waarschijnlijk ook zijn..' Hij kijkt me aan en ik knik zacht.
'Zolang je bij me blijft, is het goed.' Hij knikt en draait een haarlok van mijn haar om zijn vinger.
'Natuurlijk blijf ik bij je,' zegt hij zacht, mij in mijn ogen aankijkend, waardoor ik weer even in zijn ogen verdrink.
'En ik zal je beschermen voor Tim en Lola.. En al die andere dwazen. Niemand zal je ooit nog pijn doen, dat beloof ik je.' Hij glimlacht en ik doe hetzelfde terug, alleen wat meer verlegen.
'I love you.' Zeg ik zacht.
'I love you too.'
Ik leg mijn hoofd weer op zijn borst en hij kriebelt met zijn vingers over mijn gezicht, waardoor ik mijn ogen sluit en zucht.
'Wanneer komt je moeder thuis?' Vraag ik.
'Ehm, waarschijnlijk bijna,' grinnikt hij, 'ze heeft het niet echt gezegd wanneer ze terug zou komen.'
Ik knik en druk een kus op zijn blote borst.
'Ik vond gisteren echt fantastisch,' zegt hij zachtjes, waarna hij op zijn lip bijt en me aankijkt.
Ik begin te blozen en knik.
'Ik ook,' fluister ik.
Na nog een halfuurtje knuffelen, sta ik op. Ik hou mijn borsten bedekt met mijn handen en Niall fluit even, waardoor ik vlug een nieuw setje uit de kast haal en dat aandoe. Hij legt zijn handen achter zijn hoofd en kijkt naar me als ik me omkleed, waardoor mijn wangen non-stop rood blijven.
'Klaar met staren?' Grinnik ik als ik een t-shirt van Niall aan heb en mijn haar in een losse knot doe. Hij schud trots zijn hoofd en ik rol mijn ogen.
'Het uitzicht bevalt me, baby.'
Ik schud lachend mijn hoofd en hij kruipt het bed uit, voordat hij een boxer aantrekt en achter me komt staan. Hij knuffelt me langs achter en kust mijn wang, waardoor ik genietend zucht en dichter tegen hem aan ga staan, zijn warme lichaam dicht tegen het mijne.
'Moeten we de gang niet opkuisen, voor als je moeder thuiskomt?' Mompel ik, voordat ik me omdraai en een kus tegen zijn lippen druk.
'Mmh, misschien wel.' Mompelt hij tegen mijn lippen, waarna hij glimlacht.
'Ik doe de gang en jij maakt ontbijt.'
'Goed idee.' Grinnikt hij.
JE LEEST
History N.H. ❀
FanfictionAlex en Niall zijn beste vrienden, maar sinds Niall in One Direction zit hebben ze elkaar niet meer gesproken of gezien. Tot op een dag dat Alex haar ouders en tweelingbroer Max een weekje vakantie naar Londen hebben gepland en backstage tickets heb...