Lanet olası trafiği sikeyim. İnsanların kornalarını sikeyim. Insanların aptal seslerini sikeyim.
Sinirimden gözümün önündekini göremiyorum, elim ayağım titriyor.
Lanet olası kulaklığımı da sikeyim. Sürekli bozuluyor ve ben kaç aydır tek kulaklıkla idare ediyorum, şimdi de tepesindeki yumuşak şeyi kaybettim. Arabada ihtiyacım olan tek şey müzikken o da yok ve kafayı yemek üzereyim.
Sikeyim,
Sikeyim,
Sikeyim,
Sikeyim.
Bu kelimeden asla sıkılmam. Hatta sinirliyken bile beni rahatlatıyor istemsizce.
Evet, şu an lanet olası bir okul servisindeyim. Şoförü kendinden egolu, bana geç kaldığım için kızıp duruyor, bunu da sikeyim.
Of, bugün daha ne kadar kötü başlayabilir merak ediyorum. Lanet olası okula bile geç kaldım. Kendimi gebertmek istiyorum, cidden. Saçlarımı yolmak istiyorum ancak sabah saçlarımı yapmak için çok çaba sarf ettim. Okuldaki -birkaç hafta sonraki- ilk günüm sonuçta. Ama şu lanet ayakkabıları unuttum, onları da sikeyim. Cidden, bir ayakkabı daha ne kadar bol olabilir? Ayaklarım küçülemez herhalde, tabii ya, babamın aldığı ayakkabıdan ne bekliyorum ki? Kendi ayak numaramın iki büyüğünü almış, ben de yeni fark ediyorum. Keşke evden çıkarken baksaydım. Lanet olası sikimsonik ayakkabıların, lanet olası bir bolluğu var. Sikeyim böyle ayakkabıları.
Kulaklığım beni çok rahatsız ediyor, gebermek üzereyim sanırım. Şoför önündeki arabaya korna çalıyor, şu sesi de sikmek istiyorum.
Ve az önce rimel sürmüş olduğum gözümü elimle ovaladım. Bunu da sikeyim. Hangi akıllı... ya da her bokumsa, sakinleşmeliyim.
Kulağıma bant takmak istiyorum veya çantamdaki yapıştırıcıyı sürmek, o derece sinirim bozuk. Kafayı yiyeceğim.
Umarım bugün daha da beter olmaz, şu an bunu diliyorum.
***
Evet October herkese sövdü hsnajdjjsjajf komik bir bölüm oldu, ben bile okuyunca güldüm her neyse, sanırım regl olacak ;/ ne bu sinir?
Hikaye mi, ne olduğunu çözemediğim bu şeyi onbeş tatilde bitireceğim, şu an yayınlamakta olduklarımı da öyle -bitirmeye çalışacağım- çünkü aklımda çok daha derin kurgular var, bunlar tamamen eğlence.
Her neyse, iyi gunler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
October // Irwin
Hayran KurguTekrar bir araya gelmek için fazla kırığım varsa, Ya da o kırıklar aslında kaybolmuşsa? Onları bulabilir misin? Yeniden nefes almamı sağlayabilir misin? *** 29.12.2015