Her türlü yoruma açığım, okuduğunuz için teşekkürler Jet Black Heart adlı hikayemin okuyucularından burada varsa eğer -ki pek sanmıyorum- yine de onun bugün yayınlanacağını söylemek isterim eğer yayınlayamazsam bu elektriğin gittiğini gösterir.
Christina Perri/Jar of hearts ile de okuyabilirsiniz
***
Bugün aldığım bir karar var. Hala okula gitmediğim ve evde yattığım için bunu düşünecek çok zamanım oldu.
Arkadaşımı hayatımdan çıkaramadığımı fark ettim dün gece. Ashton saçlarımı okşuyordu. Bu, bana destek verdiğini gösterme biçimlerinden birisiydi. Ona minnettarım.
Ondan mektup gelmeyeceğini fark ederken, zaman hızla akıp geçti. Onun için bir hiç olabilirim. Bunu tahmin ediyorum. Eğer bana değer vermiş olsaydı, belki de şu anda onunla konuşuyor olurduk ama bu dünyanın sonu değil.
Bu sonum değil.
Bunu anlamada geciktiğimin farkındayım. Ama onu ve arkadaşlığını seviyordum. Bana bazen kötü davranıyor gibi olsa da, onun nedenlerini de tahmin ediyorum. Hiçbir şey belli değil. Umarım mektuplarımı okuyordur. Umarım benimle konuşmaya geri döner çünkü biz bir kitabın tamamlanamayan sayfalarıyız ve o kitap onunla yeniden konuşmaya başladığımda tamamlanacak belki de. Hala onu hayatımdan çıkarıp çıkarmamam konusunda emin değilim. Belki geri dönüş yapar falan diye bekliyorum. Ashton bunu fark etmiyor olsa da, bir şekilde o bana en iyi gelen kişi ve o bana geçen gün grubuyla kaydettiği bir parçayı dinletti. Bu gerçekten güzeldi. O harika çalıyor. Artık neden evde olamadığını anlıyorum. Yakında beni grubundaki arkadaşlarıyla tanıştıracak ve ben, bunun için heyecanlıyım.
Beni bu düşüncelerimden alan şey, ilaç vaktim olunca Ashton odaya giriyor ve bana ilacımı veriyor. Parmakları parmaklarımın arasındayken ona teşekkür ediyorum.
Ona ve yaptıklarına teşekkür ediyorum çünkü o kimsenin yapamadığı şeyi yapıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
October // Irwin
Fiksi PenggemarTekrar bir araya gelmek için fazla kırığım varsa, Ya da o kırıklar aslında kaybolmuşsa? Onları bulabilir misin? Yeniden nefes almamı sağlayabilir misin? *** 29.12.2015