פרק 16 - השבוע של קארין

2.3K 126 2
                                    

בשבוע של קארין יש רק חלק אחד בגלל שקרה משהו תקראו את הפרק ותגלו.... (תפחדווו)

נקודת מבט קארין:

סופסוף מתחיל השבוע שלי ליאור הולך לעבור התעללות קשה ביותררר ״ליאורררררר״ הערתי אותו בצרחה והוא נהייה עצבני ״אה אה אה אסור לך לקלל עכשיו זה השבוע שלי״ אמרתי בהתנשאות והוא נאנח ״את תחמנית״ הוא גידל עיניים ״אבל אתה אוהב אותי אז סתום״ חייכתי חיוך מעצבן ״אה ולפני שאתה מגיב גם אזור לך להיות סוטה״ נשארתי עם החיוך המעצבן ״לעזעזל אישה את הורגת אותו״ הוא התלונן ואני רק משכתי בכתפיי ״רדע ומה קורה אם אני מקלל?״ הוא שאל וחייכתי ״אם זה קורה אתה תהיה העבד שלי״ אמרתי בחיוך והוא נאנח. תיכננתי תוכנית בראש איך אני גורמת לליאור לקלל והחלטתי לערב את הבנים אוו זה יהיה טוב.

התארגנתי לבית ספר לבשתי ג׳ינס ארוך בצבע שחור עם קרעים, חולצת בית ספר בצבע תכלת ואת נעליי האדידס הלבנות שלי ליאור התלבש כמוני ושם על ראשו כובע אדידס שחור הפוך ״אין אין ערס אשכנזי אתהההה״ קפצתי עליו בחיבוק ״אין אין מרוקאית מקולקלת אתתתת״ הוא החזיר לי והתעצבנתי ״אחותך מרוקאית מקולקלת״ אמרתי בעצבים והוא צחק ״אין לי אחות רק אח גדול״ הוא עדיין צחק ״יש לך מאומצת״ אמרתי לו והוא עוד יותר צחק ״ממתי?״ הוא שאל בצחוק ״מאז שאני החלטתי״ החזרתי לו ודפקתי לו מבט של ׳כדי שתשתוק׳ והוא הרים את ידיו כחף מפשע ״יאללה בואי לבית ספר״ הוא אמר ולקח את התיק שלו לקחתי גם אני את התיק ויצאנו.

הגענו לבית ספר וליאור הלך ללוקר שלו ואני בינתיים ניצלתי את הזמן לשיחה עם הבנים ״תקשיבו אז ככה במשך השבוע הזה אסור לליאור לקלל או להיות סוטה ואני צריכה שתעשו לו חיים קשים״ אמרתי להם והם הנהנו ״ומה בדיוק אנחנו מקבלים מזה?״ אסף שאל ״אממ טילון עליי״ אמרתי כי אני יודעת שהם חולי גלידה ״סבבה״ קובי אמר וחייכתי ליאור נכנס לכיתה וחייכתי אליו ״אז מה קורה?״ הוא שאל ובתוך תוכי חשבתי מה יקרה לו ״אחי תקשיב שנייה״ קובי אמר ״הג'ינס הזה שחברה שלך לובשת פשוט פצצה עליה״ אסף המשיך וקלטתי שהוא מתאפק לא לקלל וצחקתי בשקט הוא נשם עמוק כמה פעמים וניסה לספור עד 10 ״ווי אני מתהה״ צעקתי בלי אוויר ליאור כבר היה אדום ונראה שהוא הולך לרצוח מישהו ״באמת שאני לא מבין למה אתה עצבני״ קובי אמר ״נכון כולה אמרתי שלחברה יש תחת יפה״ אסף אמר ואוקיי פה ליאור כבר איבד את זה ״************״ ליאור קילל והייתי בשוק ״חהה קיללתתתת אתה העבד שלייייייייי״ אמרתי והתחלתי לרקוד ריקוד מוזר ליאור והבנים הסתכלו עליי והתחילו לצחוק ״מה אתם צוחקים זה ריקוד ניצחון״ הגנתי על עצמי והפסקתי לרקוד אבל הם המשיכו לצחוק ״עבד אני פוקדת עליך להפסיק לצחוק״ אמרתי כמו דיקטטורית ״בסדר המפקדת״ הוא גיחח ״המפקדת אני יכול נשיקה?״ ליאור דיבר כמו חייל ״לא, לא מגיע לך צ׳ופר״ אמרתי בהחלטיות ״ליאור אני פוקדת אלייך לנשק אותי״ פקדתי עליו אחרי 5 דקות והוא נישק אותי ״אחמ אחמ חבר׳ה״ קובי הפריע לנו אבל אנחנו המשכנו להתנשק ״טוב זה טו שתקחו חדר או שתפסיקו״ אסף הציב לנו תנאי והתנתקתי מליאור ״קנאייי״ הקטנתי אותו והוא הוציא לי לשון ״אין אין אתה פשוט ילד קטן״ אמרתי וצבטתי אותו בלחיים כמו שהייתי עושה לו שהיינו קטנים ״חיימשלי כמה התגעגעתי ללחיים שלךךך״ צעקתי שאני עדיין צובטת לו את הלחיים ״חלאסס״ הוא אמר והשתחררתי ממנו יותר נכון הוא העיף אותי ממנו ״גמד שלי אתהההה״ חיבקתי אותו למרות שהוא לא גמד בוא עוקף אותי בבערך 5 ס״מ ״אני כבר לא גמד אני יותר גבוה ממך״ הוא השתחצן באתי להגיב לו והיה צילצל המורה נכנסה וכולם התיישבנו במקומות שלנו. כמובן שליאור והבנים היו חייבים להפריע בשיעור אז העיפו אותם לבחוץ.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
תקשיבו יש לי בעיה עם הטלפון וזה לא נותן לי להעלות פרקים אני אנסה...

Passed 6 yearsWhere stories live. Discover now