נקודת מבט קארין:
~למחרת בצהריים~
החברים של תומר צריכים לבוא כל רגע ואני יושבת בסלון בחוסר מעש בזמן שתומר מתרוצץ בכל הבית בחיפוש אחר הבקבוק גרייגוס שהוא רוצה, "מצאתי!" הוא צעק ונאנחתי "נשבעת באלי להרוג אותך אבל ממש כאילו" אני אומרת והוא נאנח "נוו את יודעת שאין לי ברירה" הוא אומר וכל המרוקו עולה לי "מה זה 'אין לי ברירה'?! יש לך ברירה והיא לספר לחברים שלך את האמת במקום להאכיל אותם בשטויות עם כפית ואווירון כמו ילדים פאקינג בני שנתיים!" אני אומרת בשיא עצבים "אני מבטיח לספר להם בהזדמנות" הוא אומר ברוך בזמן שהוא מניח את ידיו על כתפי ואני מתרככת תחת מגעו "בסדר" אני אומרת במעט עצבים "את נשארת ככה?" הוא שואל ואני מהנהנת "זה לא קצת קצר מידי?" הוא אומר ואני מסתכלת על מה שאני לובשת שורט וטי-שירט שחורה רגילה "לא זה לא" אני אומרת והוא נאנח "אול-" תומר בא לדבר אבל צלצול בדלת קטע אותו "לכי תפתחי" הוא אמר ואני מגלגלת עיניים בזמן שאני מתקדמת לדלת ולובשת על פני חיוך מזוייף "שלום" אני מחייכת כאשר אני פותחת את הדלת ורואה את החברים של תומר עם עוד אישה שמוכרת לי אבל אני לא זוכרת מאיפה "תכנסו" אני אומרת ופותחת את הדלת לרווחה.
כבר שבע בערב לעזעזל מתי הם מתכוונים ללכת?! "טוב תומר אני עולה שנייה" אני אומרת והולכת לשירותים. כשאני מסיימת אני יורדת בחזרה למטה ורואה את הדבר הכי מגעיל שיש תומר שלי מתנשק עם הזונה הזאת שחברים שלו הביאו, כל העיניים שלי מלאות בדמעות והראייה שלי מטושטשת "קארין אני נשבע לך שזה לא מה שאת חושבת שזה" תומר בא לכיווני ואני מתרחקת "רק תתני לי להסביר" הוא אומר ואני נעמדת "זה לא אני שנישקתי אותה זאת היא שנישקה אותי אני נשבע לך וגם תכננתי לעשות לך הפתעה" הוא אומר והולך למגירה ומוציא משם קופסה עטופה בסרט "זה בשבילך" הוא אומר ומושיט לי את הקופסא, אני פותחת אותה בזהירות ונגלה לפני צמיד זהב שחרוט עליו K&T "תודה" אני אומרת ומחבקת אותי "אחי תגיד מה נסגר פה למה אתה מסביר ונותן מתנה כזאת לזונה שלך?" רן האידיוט שאל "זה בגלל שהיא לא זונה שלי היא החברה שלי כבר חודש וחצי ואני אוהב אותה יותר מכל דבר אחר" הוא מסביר ולאחר מכן מנשק אותי,הוא מחבק אותי מהמותן מחכה לתגובה שלהם "קולולולולולו תומר התבגר" מאור אומר ואני צוחקת "רגע אז מה איתי?" הפרחה הזאת אומרת בקול היותר מידי גבוה שלה "את מוזמנת ללכת הביתה לידור את לא רצויה כאן" תומר אומר ואז אני נזכרת זאת לידור היא מהמכון כושר וזאת ששלחה לו את ההודעה, לידור עזבה את הבית בטריקת דלת "אז איפה היינו?" אליאב שואל "תומר התבגרר" אראל צועק ואז כולם בתורות מחטיפים לו כאפות לראש בזמן שאני עומדת בצד וצוחקת.
"אני שמחה שסיפרת להם את האמת" אני אומרת בזמן שאני ותומר שוכבים מכורבלים במיטה "זה היה טוב לומר את האמת" הוא אמר וחיבקתי את החזה החשוף שלו "חוץ מהחלק שנתנו לי כאפות אבל סבבה הם יקבלו על זה" הוא המשיך וצחקתי "זה דווקא היה הקטע שהכי אהבתי" אמרתי מצחקקת "כן? אז הינה את תקבלי על זה עכשיו" הוא אמר והתחיל לדגדג אותי "די נ-נו דיי סל-סליחה" אני מנסה להשחיל את המילים מבעד לצחוק, הוא עוצר ורק עכשיו אנחנו שמים לב לזה שהוא שכוב מעליי, אני מסתכלת לו בעיניים והוא מתקרב כדי לנשק אותי, בין רגע כל האווירה הפכה לאינטימית יותר. הוא נישק אותי בעדינות ואז הרים את החולצה שלי "תומר" אני עוצרת אותו והוא מוריד את החולצה שלי בחזרה "אני מצטערת אבל אני עוד לא מוכנה, אני אפילו לא בת 16" אני אומרת והוא מחייך חיוך שליו "זה בסדר ואני אחכה כמה שצריך בשבילך" הוא אומר ומנשק אותי בעדינות.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ווהווו אזזז פרקקק
הפרק מוקדש לאישתי שסופסוף חזר לה הטלפון אז אני והיא מאושרותתת❤️❤️❤️ adidas456 ❤️❤️❤️
אוהבת המוןןןןןןןןן💚💚💚
YOU ARE READING
Passed 6 years
Romansaעברו 6 שנים. עברו 6 שנים מאז שנפגשו בפעם האחרונה. הם בדיוק עולים לתיכון. היא פעם הייתה ביישנית עם שיער קצר שחור נמוכה ועם משקפיים. עכשיו היא לא דופקת חשבון לאף אחד יש לה שיער ארוך בלונדיני ועדשות. הוא תמיד היה במרכז יש לו עי...