נקודת מבט קארין:
השעה עכשיו שתיים בצהריים וכמו שתכננו אני דידי ולילי יצאנו לאייס מול. ״אז לאן קודם ?״ דידי שאלה ״פרוזן יוגורט!״ אני ולילי אמרנו באותו הזמן וצחקנו ״סבבה״ דידי אמרה והלכנו ליוגורטיה הקרובה ביותר. אז הזמנו ואנחנו כבר יושבות בשולחן ״אז תגידו איך הקראתן את הבנים?״ אני שואלת ״חברים משותפים ואז זה התגלגל הביתה ואז דידי התקשרה אליהם כדי לברר על תומר וכך זה התגלגל לדייט בשביל שתיינו״ לילי מסבירה ואני מהנהנת ״ואיך את ותומר?״ דידי שואלת ״הכרנו באותה תקופה שהייתי עם האקס שלי, שהתיישבתי במקום שזה היה כביכול המקום שלו רבנו הלכתי ואז ביום למחרת זה קרה שוב אבל אז הוא נישק אותי והאקס שלי ראה את זה ונפרד ממני, תומר קיבל שאני איתו בתור הריבאונד שלי ולאט לאט התאהבתי בו״ סיפרתי והן עשו קולות של ׳אווו׳.
סיימנו עם היוגורט ועכשיו אנחנו באדידס, החלטתי לקנות שני טייצים וסופרסטאר זהובות, שילמתי וחיכיתי שדידי ולילי יסיימו לשלם ״אז מה עכשיו?״ אני שואלת והן חושבות קצת ״אממ בואו למשביר אני חייבת לבדוק אם יש שם בושם של ויקטוריה עוד שניה נגמר לי״ דידי אמרה ״אם אנחנו כבר שם אז אני חייבת לקנות עוד קרם של ויקטוריה״ לילי אומרת ואני רק מושכת בכתפיי.
דידי ואני קנינו בושם של ויקטוריה ולילי קנתה קרם גוף. ״בנות יש לי רעיון״ אני אומרת ״בואו מתשע עד אחד ככה נשב בחדר שלי ונעשה כמו ערב בנות כזה?״ אני שואלת ״יאללה״ דידי אומרת ״זורם״ לילי ממשיכה ואני מחייכת.
סרקנו בערך את כל הקניון ורק אז החלטנו לחזור למלון. ״נתראה בארוחת ערב״ אני אומרת כשאני נכנסת לחדר, אני מניחה את השקיות ליד המיטה ״תומר?״ אני קוראת לו ״בשירותים״ הוא עונה ואני יושבת על המיטה מחכה לו, ״איך היה יפעשלי?״ הוא שואל כשיוצא מהשירותים ״כיף ובתשע אתה מגורש מהחדר לאחים שלך אנחנו עושות ערב בנות״ אני אומרת ״מה שאת רוצה חיימשלי״ הוא אומר ואני מחייכת ומחבקת אותו ״יאללה תראי לי מה קנית״ הוא אומר ומתיישב לידי ״דבר ראשון זה בשבילך״ אני מוציאה מאחת השקיות שתי חולצות של ארמני ״משוגעת למה קנית לי ?״ הוא אמר ״רציתי לפנק אותך קצת״ אני אומרת בחיוך קטן ״מת עלייך אבל אני לא רוצה שתבזבזי עליי רק לי מותר לבזבז עלייך״ הוא אומר ואני המסה מכמה שהוא נסיך ״אני אוהבת לפנק אותך מידי פעם״ אני אומרת ומנשקת אותו ״את יכולה גם לתת לי נשיקה ולהגיד לי שאת אוהבת אותי, זה מספיק לי״ הוא אמר וחיבק אותי, הוא הושיב אותי עליו ושתל על צווארי נשיקות מדגדגות.
~~~~~~~~~~
דבר ראשון הפרק מוקדש לשתי החברות הכי טובות שלי תמי ושיר שהיום אנחנו מכירות 10 שניםםם!!!!
דבר שני לכל הסחלות שערים כמוני ולאלה שיקראו את זה שיקומו אני מאחלת לכם שנה טובה ומוצלחת, תשקיעו בלימודיםםם.
נ.ב לאיזה כיתה אתם עולים?? אני ח🤘🏼סחלות אהובים שלי לילה טוב💗
YOU ARE READING
Passed 6 years
Romanceעברו 6 שנים. עברו 6 שנים מאז שנפגשו בפעם האחרונה. הם בדיוק עולים לתיכון. היא פעם הייתה ביישנית עם שיער קצר שחור נמוכה ועם משקפיים. עכשיו היא לא דופקת חשבון לאף אחד יש לה שיער ארוך בלונדיני ועדשות. הוא תמיד היה במרכז יש לו עי...