פרק 13 - השבוע של ליאור חלק א

2.1K 134 9
                                    

קמנו בבוקר וישר ליאו התקיף אותי ״מעכשיו השבוע שלי מתחילל״ הוא צעק ״אהה גם אתה במחזור??״ שאלתי מתגרה בו ״שום דבר שתגידי לא יוכל להרוס או לבטל את השבוע הזה״ הוא אמר ונאנחתי ״אני לא יודעת מה לעשות אז תנחה אותי ובעדינות!״ אמרתי והדגשתי ״בסדר בעדינות״ הוא אמר ״אבל תעשי בדיוק מה שאני אומר לך״ הוא אמר ונאנחתי.
הגענו לבצפר אחרי שכל הדרך הוא טחן לי השכל על מה לעשות ״בסדר הבנתי ינג׳״ התעצבנתי וצעקתי ״מרוקאית תשתלטי על העצבים שלך״ הוא אמר ״אשכנזי תשתלט על הניג׳וסים שלך״ החזרתי לו והוצאתי לו לשון ״אנחנו נכנסים אז תצמדי אליי״ הוא אמר שם את ידו על מותניי וקירב אותי אליו ״תנשקי אותי ושנתיישב תתיישבי עליי״ הוא אמר והנהנתי נישקתי אותו והוא אותי ואחרי שהוא שיחרר ממני סופסוף הלכנו לשבת באתי להשתיישב על הספסל והוא משך אותי אליו ״מה זה זה?״ קובי שאל ״זה ניצחון בהתערבות״ ליאו אמר בגאווה ״סתום זה היה תיקו וחכה חכה שבוע הבא״ אמרתי לו וקובי ואסף צחקקו ״על זה בינתיים אני מתעלל בך״ הוא אמר ועשה פרצוץ מרושע ״לאלאלאלא נווו סליחההה״ אמרתי בהתחננות והוא הניד בראשו ״אתה פשוט רע״ אמרתי ״אולי אני רע אבל התערבות זאת התערבות אז תנשקי אותי בכל הפנים והצוואר״ הוא אמר ונאנחתי. נישקתי אותו בלחי בפה במצח באף בסנטר ושני שנישקתי אותו בצוואר הוא השמיע איזה קול מוזר ״וואו אחי תרגע״ קובי אמר וצחק ״מה ?״ שאלתי כי לא הבנתי ״רציני לא הבנת?״ אסף שאל והנדתי בראשי ״מה שהוא עשה זה ג-״ אסף אמר וליאו קטע אותו ״לא עשיתי כלוםםם שקט היא תמימה ידפוק״ ליאו צעק על אסף ״בסדר אחי מה אתה עצבני״ אסף אמר ״אני מתה מחום בואו לכיתה״ אמרתי אחרי שקט של כמה דקות וקמנו. כמובן שליאו חיבק אותי מהצד ״תגידי יש מצב מחר את שמה עקבים?״ ליאו שאל אותי בדרך ״תגיד לי אתה דפוק? עוד מעט תגיד לי גם לשים חולצת בטן עם שורט תחת״ אמרתי לו בעצבים ״אל תגזימי אני פשוט חושב שתיהי יותר סקסית עם עקבים וכך גם לא תיהי כל כך גמדה״ הוא אמר בשאננות ״אם אתה לא רוצה שאני יהיה גמדה אני ישים פלטפורמה ולא עקבים״ אמרתי ״אבל עקבים יהיו לך יותר יפים״ הוא אמר ״אני שמה עקבים רק למסיבות ומועדונים״ אמרתי ״אז בואי נלך מחר גם ככה יש חופשת ראש השנה״ הוא אמר ״טוב י׳נג׳ אבל שגם הבנים והבנות יבואו איתנו אעע ועוד משהו תבוא איתי לקריון לקנות שימלה״ אמרתי ״סבבה אבל את שמה עקבים״ הוא אמר ״ויי בסדר אבל מה יש לך מהעקבים?״ אמרתי והמורה נכנסה לכיתה.

Passed 6 yearsWhere stories live. Discover now