פרק 20 חלק א - בירורים

1.8K 113 10
                                    

נקודת מבט קארין:

"אני רעב" ליאור אמר משום מקום "ואני עייפה" אמרתי "נווו תכיני לי אוכלל" הוא אמר כמו ילד קטן "יש במקרר אוכל שהכנתי אתמול לך תחמם ותאכל" אמרתי לו "נוו אז תחממי לי" הוא אמר עדיין בקול של ילד קטן "נו תחמם בעצמך" אמרתי לו בעייפות "אוףף" הוא אמר וצבטתי לו את הלחיים "אתה כזה חמודי" אמרתי ונשקתי לשפתיו לאחר מכן קמתי "לאן את הולכת?" הוא שאל "לחדר שלי לישון" עניתי ועליתי לחדר שלי. איך שהגעתי למיטה התרסקתי עליה ונשפכתי לשינה עמוקה וטובה.

נקודת מבט ליאור:

חיממתי לי אוכל וחשבתי קצת מה קארי עשתה עם תומר היום? ראיתי שהם היו צמודים ורתחתי מעצבים אבל אז ראיתי שהעיפה אותו ממנה אני אברר איתה אחרי שאני אסיים לאכול את האוכל המדהים הזה ואני מקווה שהיא לא תתעצבן שהערתי אותה משינה.

"קארי, קארי קומי" ניערתי אותה והיא מילמלה כמה דברים "ליאו בחייאת אני עייפה תעזוב אותי" היא אמרה והתיישבה חצי רדומה "קארי אני רוצה לדבר איתך על משהו" אמרתי לה והיא הינהנה "מה היה הקטע עם תומר היום?" שאלתי ישירות והיא התעוררה בקפיצה "לא היה כלום סתם ילד נפוח עם אגו מפה עד הכוכבים" היא אמרה והנהנתי "אם הוא מציק לך תגידי לי" אמרתי לה וליטפתי את הלחי שלה "אני יכולה לחזור לישון?" היא שאלה שוב חצי רדומה "כן לילה טוב" אמרתי לה ונתתי לה נשיקה.

יצאתי מהחדר שלה וירדתי לסלון, ראיתי קצת טלוויזיה וששיעמם לי החלטתי לעלות למעלה לישון קצת עם קארי. נכנסתי לחדר שלה ונשכבתי לידה מחבק אותה ולאט לאט נרדמתי שראשי קבור בצווארה.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

כן כן פרק קצר אבל תחכו זה רק חלק א חלק ב יעלה מחר

Passed 6 yearsWhere stories live. Discover now