#theendisnear
אוקייייייי לפני הפרק אני חייבת להגיד משהוו - ביום חמישי בלילה היה שידור לייב של פרסי about you של גרמניה שבה זכה טוני (תומר) בפרס life style לשנת 2017, הוא כל כך התרגש ובאמת שזה הגיע לו. אני ממש מאושרת בשבילו כי הוא עבד על זה כל כך, הוא זכה בפרס על היותו צייר מוכשר ולא בתור דוגמן שזה משהו שהוא קיווה לו כל כך (כל מי שרוצה לראות את השידור שתכנס לעמוד הפייסבוק ABOUT YOU ותעביר לשעתיים ו10 דקות משם תראו *השידור בגרמנית* את טוני המדהים שלנו זוכה).
אווו עוד משהו תנצרו את הפרק הזה טוב טוב כי הוא יהיה האחרון שתומר יופיע בו לפני סיום העונה ושימו לב שהאשטג השתנה #הסוףקרוב.
נקודת מבט תומר:
-שבועיים אחרי זה-הסכמתי להשאר עוד קצת בלוס אנג'לס כדי להשלים את הצילומים אבל אני אחזור, הכי מוקדם שאפשר "עבודה טובה! ארוחת צהריים" הצלם הכריז ושחרתי כמה קליקים בצוואר. חיטטתי קצת באינסטגרם רואה שקארין העלתה תמונה חדשה, היא מצולמת שם עם ליאור כשהיא מנשקת לו את הלחי (תמונה). אני חוזר לארץ "עמליה!" קראתי ותוך דקה עמליה עמדה לידי "מה יש תומי?" היא שאלה ונשמתי עמוק "אני צריך כרטיס טיסה לארץ, עוד היום אני לא יכול להשאר" אמרתי בלחץ ממהר לחדר הלבשה כשעמליה רצה מאחורי "מה קרה?" היא שאלה בלחץ "אם אני לא אעזוב עוד היום אני אאבד את אהבת חיי" אני אומר והיא מהנהנת "אני יעשה כל מה שאני יכולה כדי להשיג לך כרטיס להיום" היא אמרה וחייכתי "תודה עמליה" אני אומר לפני שהיא סוגרת את הדלת.
חזרתי לבית שההפקה השכירו לי כאן, ארזתי את כל הדברים שלי וחיכיתי לשיחה מעמליה "עמליה" קראתי בשמחה אל הטלפון "מקווה שארגנת את כל הדברים שלך, הטיסה שלך עוד שעתיים, עוד 2 דקות תחכה לך מונית לשדה התעופה" היא אמרה וחייכתי חיוך ענקי "אין עלייך עמליה, אל תדאגי אני אחזור ואיתה" אני אומר ואני יכול לנחש שהיא מחייכת מאחורי הטלפון "חסר לך שאתה לא משיג אותה!" היא אמרה באזהרה וצחקתי "בהצלחה תומי" היא אמרה וניתקה. קארי שלי אני בא אלייך ואני בא כדי שתהי שלי!
YOU ARE READING
Passed 6 years
Romansaעברו 6 שנים. עברו 6 שנים מאז שנפגשו בפעם האחרונה. הם בדיוק עולים לתיכון. היא פעם הייתה ביישנית עם שיער קצר שחור נמוכה ועם משקפיים. עכשיו היא לא דופקת חשבון לאף אחד יש לה שיער ארוך בלונדיני ועדשות. הוא תמיד היה במרכז יש לו עי...