נקודת מבט קארין:
ברוך השם יום הלימודים נגמר ותומר בא לקחת אותי "תקשיבי ניסע עכשיו לבית שלי להביא לי בגדים ואז ניסע אלייך" הוא אמר ונזכרתי שאמא שלי הזמינה אותו אלינו לשבת "סבבה" אני אומרת ואנחנו נוסעים אליו.
הגענו לביתו וישר עלינו לחדר שלו, הוא לקח תיק שחור של נייק ושם בתוכו: 2 חולצות, 2 מכנסיים, גרביים, בוקסר ואת הדאודורנט שלו "סיימת?" שאלתי והוא הנהן אליי. "איך אני אוהבת שאתה ישן אצלי" אני אומרת כשאנחנו נכנסים לאוטו "אני אוהב להיות לידיך בכללי" הוא אומר ואני מחייכת "תפסיק להיות חנפן" אני אומרת וצוחקת והוא צוחק איתי.
"אוו תומר אני שמחה שאתה פה" אמא שלי אמרה וחיבקה אותו "גם אני שמח להיות פה שושן" תומר אומר ואני מכחכחת בגרוני "האלו מה איתי?" אני שואלת ואמא שלי פונה לחבק אותי "תפסיקי להיות צומי" אמא שלי מטיפה לי ואני מגלגלת עיניים "לכי תגידי שלום לאבא שלך" היא אומרת ואני הולכת לממד, רואה את אבא שלי רואה משחקי הכס או משהו כזה "אבא!" אני צועקת בחיבה ומחבקת אותו "מה קורה יפה שלי?" הוא שואל כשהוא מחבק אותי "בסדר, אבל אמא טוענת שאני צומי" אני אומרת "אמא שלך צודקת" הוא אומר ואני מכה את כתפו, "יאללה תחזרי לחבר שלך" הוא אומר ואני קמה "מה לא תעשה כדי לראות לבד את הסדרה שלך" אני צוחקת והוא מצחקק.
נקודת מבט כללית:
קארין נכנסה לחדר תוך כדי שהיא צועקת לתומר, שבדיוק יצא מהמקלחת, מרוב בהלה המגבת שנתלתה על אגנו נפלה, שניהם קפאו במקומם "אמ, אנ- אני.. תומר- אממ, אני אצא, תתלבש" קארין אומרת ובאה ללכת אך תומר תפס אותה "אמרנו שלא מתביישים אחד מהשנייה" תומר אומר "עדיין..."קארין אמרה והסמיקה, "טוב תלבש כבר את התחתונים שלך" קארין אומרת ותומר צוחק בזמן ששם את הבוקסר שלו עליו "מרוצה?" הוא שאל אותה כשהבוקסר שלו עליו "כן" קארין אמרה וחיבקה אותו "חכי את עוד תתחנני לראות אותי בלי תחתונים" הוא אומר וקארין מעוותת את פניה בגועל "איככ י'סוטה מגעיל" היא אומרת ומרביצה לחזהו החשוף. "מה את לובשת היום?" תומר שאל כשקארין חיטטה בארונה בניסיון למצוא בגדים להערב "לא יודעת, למה?" היא שאלה באנחה "סתם כי חשבתי שאם באלך אז אחרי הארוחה נלך לאיזה מועדון" תומר אמר וקארין חשבה על זה קצת "בסדר" קארין מאשרת ותומר מחייך. עברו כבר 5 דקות מאז וקארין עדיין לא מצאה מה ללבוש, תומר החליט להבהיל אותה, הוא קם מהמיטה בשקט בשקט ונצמד אליה שעדיין לגופו רק בוקסר, קארין נבהלה וקפצה במקומה בזמן שתומר צוחק עליה "די כבר מטומטם, אולי במקום להציק תעזור לי?" קארין שואלת "בסדר" תומר אומר וקארין מפנה לו מקום.
"לא, ממש לא, ממש ממש לא, את זה אני זורק לך, בחיים לא, מאיפה הבגדים האלה 'בואו נתלבש כמו זונות בע''מ?!', יום ראשון הולכים לשנות לך את כל הארון" אלה בערך המילים שתומר אמר על הבגדים בארון של קארין "תרגע ומיד הבגדים פה ממש לא קצרים בשבילך אם אני אלך עם טייץ עד הברך זה יהיה קצר מידי" קארין תוקפת "בסדר בסדר" תומר אומר כחף מפשע וחוזר לחפש. "מצאתי!" תומר הכריז והראה לקארין חולצה לבנה עם קטפיות שקושרים, ג'ינס עם קצת קרעים ונעלים לבנות עם הגבהה (תמונה)
YOU ARE READING
Passed 6 years
Storie d'amoreעברו 6 שנים. עברו 6 שנים מאז שנפגשו בפעם האחרונה. הם בדיוק עולים לתיכון. היא פעם הייתה ביישנית עם שיער קצר שחור נמוכה ועם משקפיים. עכשיו היא לא דופקת חשבון לאף אחד יש לה שיער ארוך בלונדיני ועדשות. הוא תמיד היה במרכז יש לו עי...