#Theendismaybeclose
נקודת מבט קארין :חזרתי הביתה עם תומר וראיתי שאלינור וברנדון עדיין לא חזרו מהצילומים שלהם ״כנראה שאלינור וברנדון עדיין לא חזרו״ אני אומרת ומתיישבת בספה ״מי?״ הוא שאל ונזכרתי שלא סיפרתי לו ״האמריקאים שיושנים אצלי״ אני מסבירה והוא מהנהן ״רגע רגע, ברנדון? יושן אצלך בן?!״ הוא מתעצבן ואני נאנחת בזמן שאני נותנת לעצמי מכה בראש ״הוא ואלינור ביחד אז תפסיק״ אני אומרת ומחבקת אותו ״אתה יודע שאני אוהבת אותך נכון?״ אני שואלת ומסתכלת עליו ״ברור שאת אוהבת אותי אני כזה מדהים שאי אפשר שלא״ הוא אומר ואני דוחפת אותו מהספה ״מטומטם״ אני צוחקת והוא מחבק אותי ״תזהרי שאני לא אזרוק עלייך כפכף״ הוא אמר והרמתי לו גבה ״ככה?״ שאלתי והוא הרים גבות ״סבבה״ אמרתי והלכתי להביא את הכפכפים שלי.
״אתה ביקשת״ אני אומרת כשאני מתכוננת לזרוק עליו את אחד הכפכפים ״לא לא, קארין נו צחקתי״ הוא אמר ורץ מסביב לאי (סוג של שולחן) ״בוא הנה ותתכפכף בכבוד כמו גבר״ אני אומרת ורצה אחריו מסביב לאי עד שאני מצליחה לפגוע בו עם אחד הכפכפים ״סעמק זה כאב״ הוא משפשף את אזור הפגיעה ולאחר מכן מרים את הכפכף שאיתו פגעתי ״לא״ אני אומרת כשאני רואה שהוא רוצה לזרוק עליי ״בואי הנה ותתכפכפי בכבוד כמו אישה״ הוא מחזיר לי באותו מטבע ״בוא נעשה עסקה״ אני מציעה והוא נעצר ״אתה מניח את הכפכף ואני נותנת לך נשיקה״ אני מציעה והוא עושה את עצמו חושב ״שתיים״ הוא מתווכח ״טוב, תניח״ אני אומרת והוא מניח את הכפכף על הרצפה. אני נותנת לו שתי נשיקות ולאחר מכן מרגישה חבטה
על התחת שלי ״בן..״ אני עוצרת את עצמי ״אני שונאת אותך״ אני אומרת והוא מצחקק ״לפני רגע אמרת שאת אוהבת אותי״ הוא התגרה בי ״אז שיניתי את דעתי״ אמרתי והוא חיבק אותי חזק, לא נותן לי להשתחרר ממנו ״מת עלייך קטנה שלי״ הוא אמר וחייכתי.כעבור כמה שעות תומר הלך ואחרי כמה דקות אלינור וברנדון הגיעו ״איך היה?״ שאלתי ״מתיש אבל כיף״ אלינור ענתה לי ״תעלי תתקלחי וברנדון אתה אחריה״ אני אומרת והיא מהנהנת. נשארתי עם ברנדון במטבח ״כמה זמן אתם ביחד?״ שאלתי ״שנה וקצת״ הוא אמר ״יפה ומה זה רציני?״ אני שואלת, מגישה לו כוס מים ״הצעתי לה נישואים ביום הולדת שלה, אנחנו נלמד בהרווארד ביחד ואז נתחתן״ הוא אומר ואני מחייכת מכמה שזה חמוד ״מזל טוב״ אני מברכת אותו ״תודה״ הוא מודה לי ומסיים את המים. ״קארין!״ נשמע קולו של תומר מהכניסה ״תומר אני בסלון״ חזרתי לדבר בעברית ״מי זה?״ תומר שאל גם בעברית ״זה ברנדון, הוא מה חילופי תלמידים הוא נמצא פה עם ארוסתו״ הפעם אמרתי באנגלית ״היי״ ברנדון הושיט את ידי כדי ללחוץ את של תומר ״מה קורה גבר? אני תומר״ תומר לחץ את ידו ואמר ״שמחתי להכיר אותך אבל עכשיו אני הולך למקלחת בתקווה שאלינור, ארוסתי לא גמרה לי את המים״ ברנדון אומר ועולה למעלה.
YOU ARE READING
Passed 6 years
Romanceעברו 6 שנים. עברו 6 שנים מאז שנפגשו בפעם האחרונה. הם בדיוק עולים לתיכון. היא פעם הייתה ביישנית עם שיער קצר שחור נמוכה ועם משקפיים. עכשיו היא לא דופקת חשבון לאף אחד יש לה שיער ארוך בלונדיני ועדשות. הוא תמיד היה במרכז יש לו עי...