פרקים 25+26 - מרגישים בסרט דיסני

2.2K 125 11
                                    

נקודת מבט קארין:

קמתי בבוקר צחצחתי שיניים והתארגנתי לבצפר. לקחתי את הטלפון שלי וראיתי הודעה מתומר:

אהוב שלי: בייב אני יבוא לקחת אותך בשמונה😉

את/ה: בסדר💋

ראיתי שהשעה חמישה לשמונה אז לקחתי את האוזניות, המטען והטלפון ויצאתי החוצה "בייבי" תומר קרא לי מהמכונית ונכנסתי "בוקר טוב" הוא אמר ונתן לי נשיקה "בוקר טוב" החזרתי לו וחייכתי "יש לי היום הפתעה בשבילך" הוא אמר ונהייתי סקרנית "מזההה??" אמרתי בהתלהבות "הפתעה לא מגלים חיימשלי" הוא אמר וחייכתי "אתה מעצבן" אמרתי בילדותיות "אבל את מתה עליי" הוא אמר והחנה את האוטו "חיי בסרט" מילמלתי ואיך שיצאתי מהאוטו הוא הרים אותי על הכתף שלו "תומר נו די תוריד אותי" אמרתי בלחץ "תחזרי בך ואני לא יעשה לך פדיחות" הוא אמר ונאנחתי "אני חוזרת בעצמי, אתה חי בסרט של דיסני" אמרתי וצחקתי "אוקיי את ביקשת את זה" הוא אמר ונכנס איתי לבצפר "נו דיי תומר" אמרתי לו והרבצתי לו בגב מה שכאב יותר לי מאשר לו "אנחנו הולכים לאבא שלי" הוא אמר "לאלאלאלאלאלא" אמרתי בלחץ "אז תחזרי בעצמך" הוא אמר לי ונאנחתי ״טוב טוב אתה ממש לא חי בסרט אתה חתיכי ומדהים" אמרתי לו והוא הוריד אותי "היה קשה להגיד את זה?" הוא שאל והנהנתי "טוב אני הולכת לכיתה יש לי אנגלית ואמרו שהביאו מורה מחליף" אמרתי וגילגלתי עיניים "טוב יפעשלי אני הולך לאבא שלי (למי שלא זוכרת אבא שלו זה המנהל - הערת הכותבת)" הוא אמר ונתן לי נשיקה.

התיישבתי במקום שלי עם אוזניות מחכה למורה שיבוא, ראיתי שהדלת נפתחת וישר הורדתי את האוזניות "בוקר טוב תלמידים אני תומר שטרן ואני המורה שלכם לאנגלית בחודש הקרוב" תומר אמר והסתכלתי עליו בשוק "מכיוון שזה השיעור הראשון שלנו ביחד לא נלמד היום אלה נכיר אחד השני, אתם יכולים לשאול אותי שאלות על החיים שלי וגם אני אשאל אתכם אני מבקש אל תתביישו" הוא אמר והתיישב בכיסא של המורה "טוב אתם תתחילו לשאול ראשונים אז בהרמת יד שאלות ותגידו את השם שלכם" הוא אמר וכמה פרחות הרימו את היד שלהן "אממ את" הוא אמר והצביע על מריה "קוראים לי מריה ויש לך חברה?" היא שאלה אותו בפלירטוט והדם שלי רתח "תאמת שכן ואני אוהב אותה יותר מהכל יום אחד אני יציג לכם אותה" הוא אמר וישר נרגעתי, כל הפרחות השמיעו קול ביאוס ואני חייכתי לעצמי "ליאור ובן כמה אתה?" ליאור אמר והתעצבנתי אני יודעת שאחרי זה יהיה לו משהו להגיד "חודש הבא 20" תומר ענה "תומר אני יכולה לצאת לשירותים?" שאלתי אותו והוא הנהן.

יצאתי מהכיתה והלכתי לשירותים לשטוף פנים ושהרמתי את ראשי ראיתי את ליאור "מה אתה רוצה?" שאלתי אותו בשילוב ידיים "לדבר" הוא אמר וסימנתי לו להתחיל לדבר "זה באמת מה שאת רוצה? גבר בן 20 שגדול ממך ב4 שנים את מודעת לכך שיש לו רצונות והוא יכול לבגוד בך בגלל זה אם לא תתני לו" הוא אמר לי והתעצבנתי "מה נראלך בכלל?! אתה לא מכיר אותי הוא הבחור הכי חמוד מתחשב עוזר ומדהים שאני מכירה ולא לדבר על כמה שהוא חתיך וחכם" אמרתי לו בעצבים "את לא מבינה את העיקרון" הוא אמר ונאנחתי "בוא נשמע מה העיקרון?" שאלתי אותו "הוא גבר שרגיל למשהו מסוים ואם לא תתני לו אותו הוא יפרד ממך או אפילו יבגוד בך" הוא אמר והנדתי בראשי לשלילה "עד עכשיו חשבתי שאתה סתם אידיוט אבל עכשיו אני יודעת שאתה אידיוט חסר רגישות שמעניין אותו רק התחת שלו" אמרתי והוא בא להגיב אך קטעתי אותו "אל תדבר איתי אל תפנה אליי ואל תנשום אפילו לכיוון שלי יותר" אמרתי לו והלכתי בחזרה לכיתה.

Passed 6 yearsWhere stories live. Discover now