Περπαταω μεσα στον κοσμο.Γαμωτο γιατι πρεπει να εχει τοσο κοσμο; Δεν ξερω που να ψαξω.Ειμαι στο κεντρο μιας πολης και ειναι γεματη με κοσμο.Σταματαω στην ακρη ενως στενου.Κοιταζω αριστερα και δεξια ψαχνωντας την.Πουθενα.Που θα μπορουσε να ειναι; Στην σταση.Ισως θελει να φυγει...
Αρχιζω και τρεχω.Πρωτη φορα τρεχω για να προλαβω καποια κοπελα .Ακομα και για την Καθριν δεν εχω τρεξει.Αρκετα μετρα μακρυα απο την σταση βλεπω τα ξανθα της μαλλια να ξεχωριζουν.Τρεχω ακομα πο γρηγορα διπλα της.Ολοι με κοιταζουν.Τα ματια της ειναι βουρκωμενα.Και τωρα παρατηρω οτι φοραει μονο μαυρα ρουχα.Δεν την εχω ξαναδει να φοραει τετοια χρωματα.Αποφευγει να με κοιταξει και γυριζει πλευρα..
''Εβελιν..''Ψιθιριζω γιατι ηδη μας κοιταζουν.
''Παρατα με Ιθαν.'''Λεει αηχα.
''Σορρι , βγαινω εκτος ελεγχο , δεν με ξες , αλλα αυτος ειμαι , δεν γουσταρω να ....''Σταματαω.
''Τι δεν γουσταρεις Ιθαν;''Ρωταει με σηκωμενο φρυδι.
''Δεν γουσταρω να σε ακουμπαει κανεις αλλος γιατι θελω να σε ακουμπαω μονο εγω ...και για τον θεο , ασε με να σε ακουμπαω...''Σχεδον φωναζω και τα ματια ολων ειναι σιγουρα πανω μας.
''Με κανεις ρεζιλι...''Μου φωναζει περπατωντας στο πεζοδρομιο.Αυτο πονεσε...
''Οκ ξερω οτι δεν με θες , ή με φοβασαι ή δεν σου αρεσω ή σου αρεσει αλλος ή απλως εισαι λεσβια απλως ασε με να κανω παρεα μαζι σου .''Της λεω καθως περπαταω απο πισω της αποφευγωντας τον κοσμο που τρεχει.
''Δεν καταλαβαινω τι θες απο μενα αυτο ειναι ολο Ιθαν , με μπερδευεις και σημερα δεν ειναι η μερα μου , γυρισε με σπιτι μου απλως και μετα μην μου ξαναμιλησεις και μην ξαναερθεις για να σε κρυψω απο την αστυνομια και γενικα ξεχασε με.''Κοιταζει μονο μπροστα.Μιλαει τοσο αυστηρα που αισθανομαι ενα μικρο κομπο στην καρδια να με τραβαει προς τα κατω.
Πολυ την παρακαλαω...''Ποιος σου πεθανε Εβελιν;''Αλλαζω το υφος μου σε αλαζωνικο ισως και χαιρεκακο.Γυριζει και με κοιταζει.Τα ματια της βουρκωνουν ξανα και το χρωμα τους ειναι μεταλλαχτει σε βαθυ γριζο.Δεν απανταει αλλα το ανησυχιτικο ειναι οτι αισθανομαι τυψεις για αυτο που της ειπα.
Περπαταμε και οι δυο γρηγορα μεχρι το αυτοκινητο μου.Το ξεκλειδωνω απο μακρυα.Αυτη αρχιζει και τρεχει προς το αυτοκινητο.Καθεται στο πισω καθισμα.Την κοιταζω εξω απο το αυτοκινητο.Εχει τα χερια της στα ματια της κρυβωντας σχεδον ολο το προσωπο της.Κλαιει;
Ανοιγω την πορτα και αμεσως ακους τους δυνατους λυγμους της.Κλαιει τοσο πολυ.Αποφασιζω να παω στο πισω καθισμα.Ισως να την παρηγορισω ή κατι τετοιο;
Καθομαι διπλα της.''Σορρι δεν ηθελα να ακουστω κακος.''Αυτο ηθελα αλλα το μετανιωσα.Αυτο δεν εχει σημασια;
''Ασε με...''Λεει κλαιγωντας κι αλλο.Βαζω διστακτικα το χερι μου πισω στην σκιφτη της πλατη.
YOU ARE READING
Fireproof Hearts.
Teen FictionΜπορεις να αρνηθείς τον έρωτα; Μπορείς να πείς όχι στην αγάπη; Αντέχεις την φωτία; Μια φορά ηταν αρκετή για τον Ίθαν. Ατίθασος και κυρίως ζόρικος. Δεν τον ένοιαζαν οι άλλοι μονάχα ο εαυτός του. Η Έβελιν , ενα φαινομενικά συνηθισμένο κορίτσι. Κανείς...