Part 33

1.6K 216 31
                                    

Αθιχτες καρδιες. Προσπαθησα να σβησω τις φλογες μα ηταν αδυνατο.Η φωτια μεσα μου ειχε ξεκινησει. Ηξερα οτι με εκαιγε. Και τελικα δεν εγινε αυτο που περιμενα. Με εσβησε αυτη και νομιζα οτι ημουν καλα.Μα οταν κοιταχτηκα στον καθρεφτη , δεν ειδα εμενα...αλλα ενα τερας γεματο με εγκαυματα. Και ομως δεν με εσωσε...


''Δυο special με λιωμενο κασερι απο πανω.''Λεει η Εβελιν που δειχνει να μην εχει καταλαβει οτι η 'Μαυρη Σφαιρα' την κοιταζει απο πισω μου επιμονα.

''Ενταξει , ερχονται σε λιγο.''Η σερβιτορα φευγει.Εγω σηκωνομαι γρηγορα απο την θεση μου.

''Τι κανετε εδω;''Λεω σχεδον τρομοκρατημενος.Με κοιταζει χαμογελωντας.

''Γιατι εισαι τοσο αγχωμενος Ιθαν. Για να δω ποια κουκλα ειναι αυτη εδω...;''Δειχνει την Εβελιν.Εκεινη χαμογελαει ντροπαλα.

''Εβελιν , χαρηκα.''Δινει το χερι της ευγενικα.

''Μαργκαρετ.''Χαμογελαει πολυ εντονα. Δεν πιστευω να ειναι το πραγματικο της ονομα.

''Η κοπελα σου;''Απευθυνεται σε εμενα.

''Οχι , οχι.''Λεω κατηγοριματικα.Αν μαθει οτι ειναι η κοπελα μου , που δεν ειναι κι ολας θα θελησει ισως στο μελλον να της κανει κακο.

''Ειναι μια συμφοιτιτρια , ειμαστε εδω για μια εργασια.''Τα μουτρα της Εβελιν φτανουν μεχρι το πατωμα.

''Ααα καταλαβα...''Λεει πονηρα κλεινωντας μου το ματι.''Λοιπον... να σας αφησω εσας τους δυο να τα πειτε. Τα λεμε Karl...''Χαμογελαει δολοφονικα και εξαφανιζεται βγαινωντας απο το μαγαζι.Οταν γυριζω να ξανακοιταξω την Εβελιν δειχνει ακομα πιο στεναχωρημενη.

''Ει , δεν το εννουσα , απλως...''Παω να παω αλλα με διακοπτει.

''Δεν χρειαζεται να δικαιολογησαι ειμαστε φιλοι ετσι κι αλλιως.''Ειμαι σιγουρος οτι το λεει για να πεισει τον ευατο της.

''Οοο ελα , εμεις δεν γινετε να ειμαστε φιλοι. Σε θελω Εβελιν καταλαβε το.''επιμενω πιο πολυ με το βλεμμα μου. γαμωτο. 



''και ποια ειναι αυτη;''ρωταει και στραβοκαταπινω.δεν χρειαζεται να ξερει.δεν πρεπει να ξερει.

''φιλη της μαμας μου.''κοιταζω αλλου για να αποφυγω το βλεμμα της.θελει να μαθει αλλα δεν πρεπει.

''ααα ωστε ετσι ε;''γελαει ειρωνικα.

''αληθεια σου λεω.''ποσες φορες εχω πει αυτην την φραση..

Fireproof Hearts.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang