''Ιθαν δεν ..θελω...''Λεει τραβωντας μακρυα τον λαιμο της απο τα χειλι μου.Γαμωτο με κανει τοσο σκληρο.
''Θελεις...''Πιανω με τα χερια μου τον λαιμο της και το φερνω ξανα πανω μου.
''Εχεις παρει ναρκωτικα...''Κανει να σηκωθει αλλα την τραβαω ξανα πανω μου.
''Σε παρακαλω...''Κλαψουριζω.Θελω να την φιλησω τοσο πολυ που να της ματωσω τα χειλι.
''Ιθαν σου ειπα οχι.''Η φωνη της με κανει να την αφησω.Σηκωνεται ορθια και κατεβαζει το κοτσο της.Ακουμπαει τον λαιμο της και υστερα με κοιταζει χωρις να λεει τιποτα.
''Καλυτερα να φυγω....''Λεει και ψαχνει να βρει το μπουφαν της.
''Στην μαμα σου ειπες οτι θα αργησεις...μεινε λιγο ακομα...''Γαμωτο θελω να της κανω κακα πραγματα.
''Αν μεινω...''Σταματαει και ακομα ψαχνει το μπουφαν της.Το εχει περασει πανω απο 3 φορες αλλα ειναι λες και εχει τυφλωθει και δεν βλεπει μπροστα της.Απλως προχωραει σχεδον πανικοβλημενη.'Η αναμενη.
''Αν μεινεις θα περασουμε καλα.''Λεω αυτο που σκευτομαι.Σταματαει το περπατημα και με ξεμετραει.Κανει μια εκφραση αηδιας.
''Δεν θελω.''Λεει τοσο απλα που με κανει να σηκωθω και να παω ακριβως μπροστα της.Τραβαω την μεση της πανω μου και ενωνω τα μετωπα μας.Κανω βηματα προς τα πισω και αφηνω την πλατη της να ακουμπησει στο τοιχο.Το βλεμμα της ειναι χαμηλα στα χειλι μου.Αφηνω το χερι μου να πεσει αναμεσα στα μπουτια της.Πιεζω με τα δυο μου δαχτυλα της περιοχη της πανω απο το τζιν.Ανασηκωνεται και αναστεναζει λες και ενα κυμα δροσιας την χτυπησε μεσα στον καυσωνα.
''Ασε με...''Της λεω πιεζωντας λιγο ακομα.''Να...''ανασαινω βαρια.''σου ...δειξω...''Ξερω οτι ειναι παρθενα.Δεν θα εκανε ετσι αν την ειχαν ξαναγγιξει.Τελικα ο Λακ ειναι πιο αχρηστος απο οτι νομιζα.
''Γαμωτο εισαι.....''Λεει γερνωντας το κεφαλι της πλησιαζωντας με για να με φιλησει.
''Τι ειμαι;''Μου αρεσει αυτο το παιχνιδι.
''Πολυ μαλακας.''Με σμπρωχνει μακρυα.Το κενο με παγωνει.Προχωραει αρπαζωντας το μπουφαν της.Το φοραει βιαστικα και φευγει χωρις να πει τιποτα...
Βαραω το ποδι μου σε μια ανοιχτη κουτα.Μερικα πραγματα πεφτουν κατω.
''Τι εγινε ρε;''Η φωνη του Στεφαν με επαναφερει στο να μην τα διαλυσω εδω μεσα ολα.Με αφησε; Με παρατησε; Με εκανε σκληρο μονο με την παρουσια της και εφυγε ετσι απλα... Ειμαι ο Ιθαν Karl.Δεν τα ανεχομαι αυτα.
''Πανε με σπιτι.''Μουρμουριζω.Ντρεπομαι να πω ακομα και σε αυτον για την ηττα μου.
''Θα μου πεις πρωτα τι εγινε...''Με σταματαει με το χερι του.
''Τι να γινει; Μαλλον ειναι λεσβια δεν εξηγηται αλλιως...''Ανεβαινω τις σκοτεινες σκαλες .Ακουω το γελιο του απο πισω.
''Σοβαρα σου λεω.''Γυριζω να τον κοιταξω σοβαρος.Αλλα τις προαλες στο αυτοκινητο ηταν υγρη για μενα.Αρα ισως δεν ειναι λεσβια.''Ιθαν...''Με τσιριχτει φωνη ερχεται απο το βαθος.Κοιταζω στο σαλονι του Στεφαν.
''Γεια σου Μπελλα..''Λεω τριβωντας τα ματια μου.Ισως ακομα φαινονται κοκκινα.
''Τι εχεις; Τι μυριζεις;''Ερχεται στα ποδια μου και ρουθουνιαζει.
''Το υπογειο σας φταιει...''Την προσπερναω.Αν με δουν ετσι οι γονεις του ισως ψηλιαστουν τιποτα.
''Στεφαν ποια ειναι η κοπελα που εφυγε;''Ρωταει η μικρη και εγω σταματαω λιγο το γρηγορο περπατημα μου προς την εξοδο.
''Μια φιλη μας.Πες την μαμα οτι θα γυρισω σε λιγο.''Αρπαζει τα κλειδια και βγαινουμε και οι δυο απο την εξωπορτα.Το αυτοκινητο του στεκεται στο πεζοδρομιο.Ευτυχως δεν ζαλιζομαι.Μπαινω στην θεση του συνοδηγου και περιμενω και τον Στεφαν να καθησει και αυτος.
''Τι λες να κανω;''Τον ρωταω μολις βαζει μπρος.
''Πρεπει να μαθεις πρωτα αν της αρεσεις σιγουρα.''Με κοιταζει κλεφτα.
''Και πως θα το κανω αυτο;''Πρωτη φορα ζηταω συμβουλες γιατι απλως δεν μου χρειαστηκαν ποτε.
''Τοσο καιρο εισαι απο πανω της.Την παιρνεις τηλεφωνο βγαινεται , εσυ τα κανεις ολα.Πρεπει να δεις αν εσυ δεν την παιρνεις τηλεφωνο , θα σε επαιρνε αυτη....''
''Αρα να την γραψω;''Λεω με ποιο απλα λογια.
''Ναι.''Λεει απλα.
''Αυτο σιγουρα μπορω να το κανω...''Λεω γελωντας...
Εχει περασει μια μερα και ειμαι κυριολεκτικα πανω απο το τηλεφωνο.Εννοω δεν χτυπαει για κανεναν γαμημενο λογο. Ισως πρεπει να την παρω; Ισως την τρομαξα στο υπογειο. Ειναι και πιο μικρη αλλα δεν ειναι τοσο μικρη ωστε να μην θελουν να την βαλουν δαχτυλο. Και μετα εχουμε το ενδεχομενο να ειναι λεσβια.Ισως για αυτο κανει παρεα πιο πολυ με αγορια και πιο λιγο με κοριτσια.
Το κουδουνι χτυπαει.Πηγαινω στο θυροτηλεφωνο και ο θυρρωρος εμφανιζεται στην οθονη.
''Με κοπελα ηρθε για εσας κυρια Karl."'Μου λεει και εγω ξερω ηδη ποια ειναι.Ηρθε.Ναι!
''Να ανεβει.''Προσπαθω να κρυψω τον ενθουσιασμο μου.
Πεταω ολα τα ρουχα μεσα στην ντουλαπα και στρωνω βιαστικα το κρεβατι.Η πορτα χτυπαει και τρεχω σαν τρελος πανω της για να την ανοιξω.Ξεκλειδωνω την πορτα και τραβαω την πορτα να ανοιξει.
''Εβελ....''Κοιταζω την κοπελα μπροστα μου.''Τζορτζια;''Θελω να της πω να φυγει αλλα το ανοιχτο μπλουζακι της μου λεει να μην το κανω.
''Χαθηκες....''Τραβαει τα ξανθα μαλλια της στην ακρη απο το μεγαλο της στηθος ισως για να βλεπω καλυτερα.
''Ειχα δουλειες...''Λεω αδιαφορα.
''Δεν σου ελειψε το κοριτσι σου;''Κανει την φωνη της ναζιαρικα.Με την ακρη του ματιου μου απο πισω βλεπω την Εβελιν.
''Μου ελειψες πολυ μωρο μου.''Ορμαω πανω της φιλωντας την κτητικα.Αυτη την στιγμη θελω να το δει αυτο η Εβελιν και να πληγωθει τοσο πολυ.Εμενα ποτε καμια δεν με γραφει.Ακουω εναν θορυβο.Γυρναω πισω με ενα ειρωνικο χαμογελο για να την κοιταξω την Εβελιν.Αλλα δεν ειναι εκει αυτη.Ενα πρασινο μεγαλο βιβλιο βρισκεται μονο στο πατωμα.....
___________________________________________________________________________________
Ουαου εβαλα ενα μικρουλιι.Καλο σ/κ σε ολες.Καλα να περνατε και ευχαριστω για ολα! Love ya.<3
STAI LEGGENDO
Fireproof Hearts.
Teen FictionΜπορεις να αρνηθείς τον έρωτα; Μπορείς να πείς όχι στην αγάπη; Αντέχεις την φωτία; Μια φορά ηταν αρκετή για τον Ίθαν. Ατίθασος και κυρίως ζόρικος. Δεν τον ένοιαζαν οι άλλοι μονάχα ο εαυτός του. Η Έβελιν , ενα φαινομενικά συνηθισμένο κορίτσι. Κανείς...