Last Part 44

2.5K 274 80
                                    

*Εξηγησεις στο τελος..*


Η καρδια μου χτυπαει δυνατα απο το αγχος.Ναι εχω πολυ αγχος.Ακουω την παρουσιαστρια να μιλαει για τον αγνωστο συγγραφεα του Best Seller 'Fireproof Hearts' . Δεν εχω βγει να μιλησω ποτε.Αλλα νομιζω μετα απο 2 χρονια που εκδοσα αυτο το βιβλιο ηρθε η ωρα να εμφανιστω.

''Βγαινεις.''Μου λεει ενας υπαλληλος του καναλιου σμπρωχνοντας με απαλα προς την σκηνη.Φωτα , πολλα φωτα.Χαμογελαω αμηχανα.Ακουω πολλα σφιριγματα και παλαμακια. Κοιταζω την γνωστη παρουσιαστρια του BBC.

''Καλως ορισες Ιθαν KArl.''Μου δινει μια απαλη χειραψια.

''Καλως σας βρηκα.''Καθομαι στον δερματινο καναπε.

''Λοιπον ειναι η πρωτη σου φορα που βγαινεις στην τηλεοραση, δεν θελω να αγχωνεσαι , εχω εδω.''Δειχνει κατι χαρτια ''Ολες τις ερωτησεις απο τους τηλεθεατες.Καποιες ειναι ιδιες οπως το αν μιλας ακομα με την Εβελιν. Αλλα ας το παρουμε απο την αρχη το θεμα.''Πολυλογει και με κουραζει.

''Ναι φυσικα.''Της δινω την αδεια να συνεχισει καθως τα δικα μου χερια εχουν ιδρωσει.

''Ωραια , πως ξεκινησες να γραφεις αυτο το αριστουργημα;'' Ευκολη ερωτηση ομως ηρθε η ωρα πλεον να μιλησω πραγματικα για μενα.

''Εμ βασικα αυτο το βιβλιο , να..εμ...''Δεν μπορω να μιλησω.''Συγνωμη.''Λεω αγχωμενα.Βηχω και ξαναρχιζω να μιλαω.''Αυτο το βιβλιο με εβγαλε απο την Καταθλιψη ουσιαστικα. Επασχα περιπου 2 χρονια αφοτου , εγινε οτι εγινε.''Κοιταζω το κοινο που κρεμεται απο τα χειλι μου.''Ξεκινησα να γραφω γιατι δεν αντεχα τις ιδιες μου τις σκεψεις. Της Εβελιν της αρεσε παντα το διαβασμα και αυτο το περασε και σε εμενα χωρις καμια δυσκολια.Ετσι ενα συνηθισμενο βραδυ με ποτο και κλαματα ξεκινησα να γραφω.''Απανταω χαμογελωντας αμηχανα.

''Πολυ ενδιαφερον...''Λεει η παρουσιαστρια λες και ειναι υπνοτισμενη.''Το Εβελιν ειναι το πραγματικο ονομα της κοπελας;''

''Οχι φυσικα.''Λεω ψεματα.''Δεν την λενε Εβελιν.''Συμπληρωνω. Η Εβελιν μου..

''Τι νιωθετε τωρα για την Εβελιν;''Συνεχιζει τις ερωτησεις.

''Μονο αγαπη φυσικα.Τι μπορω να νιωσω εξαλλου; Βασικα αφου εγινε , οτι εγινε την μισουσα πολυ. Ημουν κυριως σε καταθλιψη ,γιατι ειχε φυγει πλεον και δεν ηξερα τι επρεπε να κανω.Να την αγαπησω κι αλλο ή να την μισισω;''Θετω ενα ρητορικο ερωτημα.

Fireproof Hearts.Where stories live. Discover now