Νομιζω η καρδια μου μπορει να ακουστει.Τι εννοει με το οτι θελει να ειναι η Καρθιν; Οσο και να θελει δεν μπορει να την φτασει.Η Εβελιν απλως μου αρεσει τιποτα αλλο. Η Καθριν ειναι... δεν ξερω παντως ακομα την αγαπω.Ισως οχι τοσο ερωτικα οσο τοτε.Αλλα ακομα την αγαπω.Δεν νομιζω να σταματησω να την αγαπαω και ποτε.Αλλα οντως θελει να ειναι η Καθριν; Ισως πρεπει να την ρωτησω τι εννοει γιατι ολος αυτος ο χρονος περναει κοιτωντας με στα ματια σαν να περιμενει την συγκαταθεση μου στα λογια της αλλα δεν θα την εχει..
''Κοιτ...''
''ΕΒΕΛΙΝ; ΕΒΕΛΙΝ εισαι εκει μεσα;''Μια γυναικεια φωνη ερχεται απ'εξω.
''Η μαμα μου.''Μουρμουριζει και τρεχει στο μεγαλο ρολο του παρκινγκ.
''Εδω ειμαστε βοηθεια!''Φωναζει η Εβελιν και ξεφυσαω.
''Τωρα θα σας ανοιξουμε.''Ακουγεται μια βαρια φωνη.Απορω αν θα εχουν ερθει η δικη μου γονεις.Δεν νομιζω...
Η Εβελιν με κοιταζει με ενα βλεμμα που δεν μπορω να εξηγησω γιατι εχει πολλα συναισθηματα μεσα.Απογοητευση , χαρα , νοσταλγια, λυπη.Δεν ξερω με μπερδεψε με τα λογια της.Ναι ξερω ο σκοπος μου ηταν να την ριξω και να την γαμησω αλλα πλεον δεν θελω τοσο πολυ να κανω σεξ μαζι της. Απλως θελω να μιλαμε.Ισως μπηκε στο friendzone αλλα ετσι οπως φιλιομαστε δεν το λες και φιλικο.Ειναι κατι αναμεσα σε φιλη και σε κοριτσι.
Σιγα σιγα τα ρολα ανεβαινουν αποκαλυπτωντας μας ενα μικρο πληθος κοσμου.Υπαρχει ακομα και ενα περιπολικο.Μια γυναικα με μαυρα μαλλια και ανοιχτοχρωμο δερμα τρεχει πανω στην Εβελιν.Αγκαλιαζονται σφιχτα και κατι ψιθιριζουν η μια στην αλλη.Αμεσως μια γνωστη φυσιογνωμια αγκαλιαζει εξισου την Εβελιν.Ισως ειναι ο μπαμπας της.Τα βλεμματα των γονιων της πεφτουν πανω μου.
''Γεια.''Λεω αμηχανα.Το βλεμμα της μαμας την ειναι τοσο ...δολοφονικο.
''Σου εκανε τιποτα;''Ρωταει την κορη της σαν να μην ειμαι μπροστα.
''Οχι μαμα χαλαρωσε.''Λεει η Εβελιν γελωντας για να ελαφρυνει λιγο το κλιμα.
''Ιθαν.''Βλεπω την θεια μου μπροστα.''Ανυσηχησαμε ολοι.''Μου λεει.
''Ναι σιγουρα.''Στριφογυριζω τα ματια μου.
''Αυτος ειναι ο Karl;''Η μαμα της Εβελιν ρωταει τον αντρα της χαμηλοφωνα ομως η ακοη μου ειναι αρκετα ισχυρη και ετσι μπορω να ακουσω τι λενε .Η θεια μου μιλαει αλλα στα αληθεια δεν την ακουω.
''Ναι.''Απανταει ο ψηλος ανδρας.
''Δεν πιστευω να μιλησατε κι ολας;''Η μαμα της την ρωταει.
''Οχι βρε μαμα.Δεν θα μιλουσα ποτε με καποιον σαν αυτον.''΄Λεει και παραλληλα με κοιταζει προσπαθωντας να μου εξηγησει με το βλεμμα της οτι αυτα που λεει δεν ειναι αληθεια.Την πιστευω.
''Με ακους Ιθαν;''Η Θεια μου ακουμπαει το χερι μου.
''Ναι τι;''Εστιαζω την προσοχη μου στα κοντα καλοχτενισμενα μαλλια της.
''Καλη χρονια λεω.''Με αγκαλιαζει προχειρα.
''Ναι , παμε...''Λεω βαριεστημενα προσπερνωντας την οικογενεια της Εβελιν.
Μπαινω στο σπιτι.Μυριζει εντονα η μυρωδια φαγητου και δεν μπορω να μην πω οτι εχω πεθανει στην πεινα.
''Εισαι καλα παιδι μου; Τρομαξαμε ολοι μας!''Μου λεει η μαμα μου και αρκετα ζευγαρια ματιων εχουν στρεψει την προσοχη τους πανω μου.Ολοι πανεμορφοι με κοστομια και φανταχτερα φορεματα λες και ειναι βγαλμενα απο παραμυθι.
''Ναι ηταν χαζομαρα των υπαλληλων επρεπε να τσεκαρουν το παρκινγκ πριν κλεισουν τις πορτες.''Λεω χαμογελωντας ψευτικα.
''Αφου ολα πηγαν καλα...''Πεταγεται μια γυναικα που την εχω ξαναδει εδω μεσα.
''Ναι...''Μουρμουριζω.''Εχει μεινει τιποτα να φαω;''Αναρωτιεμαι στην μαμα μου.Και καλα αυτη σημερα εχει μαγειρεψει.Και φυσικα οχι το κειτερινγκ ή οι κοπελες που δουλευουν σπιτι μας.Μα φυσικα δεν θα προσβαλω την μαμακα μας μπροστα σε τοσο κοσμο.
''Φυσικα , πηγαινε στην κουζινα και δες.''Η μαμα μου με φιλαει στο μαγουλο και εγω μολις γυρισω την πλατη μου με κατευθυνση προς την κουζινα σκουπιζω το μαγουλο μου.Δεν θελω να εχω καμια σχεση με αυτη την γυναικα.Ποσο μαλλον να με ακουμπαει.
Γεμιζω το πιατο μου με πολλα φαγητα τα οποια οντως δειχνουν πεντανοστιμα.Το μυαλο μου πεφτει σε χειμερη αναρκη και αναπολει τα σημερινα γεγονοτα, μα κυριως το φιλι με την Εβελιν και τα τελευταια λογια που ειπε για την Καθριν.Καμια δεν ειναι σαν την Καθριν.Οσο και αν με πληγωσε.Οσο και αν εφυγε.Αλλα δεν εχει νοημα να την σκευτομαι αυτη την στιγμη.Εφυγε.
Το κινητο μου τριζει στην τσεπη μου.Το βγαζω και βλεπω παρα πολλα μηνυματα για ευχες για καλη χρονια.Το προσπερναω ολα και καλω τον Στεφαν.
''Καλη χρονια αδερφε.''Μου λεει κομπιαζωντας.
''Καλη χρονια ,πως περνας;''Τον ρωταω το ιδιο βαριεστημενα βαζωντας μια μπουκια στο στομα μου.
''Βαρετα ξες.''Σταματαει.''Εισαι ετοιμος; Σε ποσο να ερθω να σε παρω;''Η φωνη του γεμιζει λιγο χρωμα και ενθουσιασμο.
''Σε κανα δεκαλεπτο να εισαι κατω οκ;''Τον ρωταω βαζωντας ακομα λιγη γαλοπουλα στο ηδη γεματο μου στομα.
''Εγινε.''Μου κλεινει το τηλεφωνο και εγω σηκωνομαι απο την καρεκλα.Κατευθυνομαι προς το σαλονι οπου καθονται ολοι οι 'μεγαλοι' συζητωντας με την συνοδεια απαλης Χριστουγεννιατικης μουσικης.
''Εγω θα φυγω τωρα...''Λεω λες και λυπαμαι.
''Να πας στο καλο παιδι μου.Τα παιδια της ηλικιας σου βγαινουν τωρα.''Πεταγεται μια ηλικιομενη γυναικα.
''Χαχαχα ναι.''Προσπαθω να φαινομαι ευγενικος.''Καλα να περασετε λοιπον..''Τους χαιρεταω ολους με ενα λαμπρο ψευτικο χαμογελο.
Κατεβαινω τις σκαλες και μπαινω στο δωματιο μου.Αλλαζω πουκαμισο βιαστικα και ψεκαζω τον ευατο μου με μισο μπουκαλακι κολωνιας.Αυτα τα μαγαζια μυριζουν μονο καπνο .Βαζω λιγο ζελε στα δαχτυλα μου και φουντωνω ελαφρα τις πεσμενες ατονες μπουκλες μου.
Περιμενω λιγα λεπτα εξω στην κρυο εσοδο.Το μικρο μαυρο αυτοκινητο του Στεφαν με φωτιζει.Με γρηγορες κινησεις μπαινω στην θεση του συνοδηγου.
''Αργησα;''Με ρωταει χαμηλοφωνα.
''Λιγο αλλα οκ.''Του λεω βιαστικα αναβωντας κι αλλο την θερμανση στο αυτοκινητο του.
''Εισαι καλα;'Με ρωταει ξαφνικα καθως με κοιταζει.
''Προσπαθω.''Ανασηκωνω τους ωμους μου.
''Γιατι τι εγινε;''
''Ειχα περιπετειουλες.''Λεω αοριστα.
''Με γκομενα;''Τα ματια του φωτιζωνται με πονηραδα.
''Οχι ρε μαλακα.Κλειστηκα στο πατκινγκ του σουπερ μαρκετ.Εκει αλλαξα χρονο.''Ξεφυσαω.''Και το καλυτερο ειναι οτι δεν ημουν μονος...''
''Ποιος ηταν μαζι σου;''Η περιεργεια του εχει οξυνθει.
''Η Εβελιν.''Αμεσως τα ματια του γουρλωνουν.
''Τι; Πως; Μιλησατε; Κανατε κατι; Γιατι δεν μου τα ειπες νωριτερα;''Με βομβαρδιζει με ερωτησης και χανει ελαχιστα τον ελεγχο του αυτοκινητου.
''Αστην αυτην.''Σταματαω κοιτωντας εξω.''Παμε να περασουμε καλα.''Ληγω εκει το θεμα αρκετα αποτομα.Αν χρειαστει να μιλησω για την Εβελιν θα πρεπει να αναφερω και την Καθριν και αληθεια τωρα δεν θελω να ξινω παλιες πληγες.
Μπαινουμε μεσα στο πολυσυχναστο κλαμπ μετα απο αρκετη ωρα στους δρομους λογο της κινησης.Δυο ημιγυμνες αγιοβασιλινες μας υποδεχονται φιλοντας μας και τους δυο πεταχτα στο μαγουλο.Καθως τις προσπερναμε χαμογελωντας πονηρα, τα μεγαλα τους στηθοι ακουμπανε τα μπρατσα μας.Νιωθω ηδη οτι σημερα θα περασουμε πολυ καλα...
Στο club γινετε ενας μεγαλος χαμος.Μεσα σε κελια κρεμασμενα απο το ταβανι βρισκονται ημιγυμνοι αντρες και γυναικες χορευοντας εξαλλα.Τα χρωματιστα λαμπακια πεφτουν πανω τους και κανουν το μαγαζι να ανεβει αυτοματα σε αλλο επιπεδο.Αν και μικρο το Amster οταν γινονται τετοιες γιορτες τοτε ολα τα μαγαζια γεμιζουν με κοσμο απο διπλανες πολεις.
''Προχωρα.''Με τραβαει ο Στεφαν απο το πουκαμισο.Ισως κοιτουσα περισσοτερο απο οτι επρεπε αυτες τις κοπελες.
Φτανουμε με δυσκολια στην μπαρα οπου ευτυχως για καλη μας τυχη βρισκουμαι αδεια δυο σκαμπο.Παραγγελνουμε τα ποτα μας και μιλαμε με δυσκολια λογο της δυνατης μουσικης
''Φιλε αυτη σε κοιταει...''Μου λεει ο Στεφαν και νευει προς μια συγκεκριμενη κατευθυνση.Κοιταζω προς το μερος και βλεπω οντως μια μελαχρινη κοπελα να με κοιταζει πολυ εντονα.Ακομα και οταν πινει απο την μπυρα της τα ματια της ειναι καρφωμενα πανω μου.
''Ειναι μελαχρινη.''Την απορριπτω αμεσως.
''Οοο ελα μην εισαι μαλακας.Δες την ειναι και γαμω τα κοριτσια.''Με σκουνταει με το χερι του.Απο το βλεμμα του βλεπω οτι του γυαλισε και αυτουνου.
''Δεν ειναι του γουστου μου οι μελαχρινες το ξερεις.''Του λεω και τελειωνω το τεταρτο ποτο μου.
''Ναι γιατι ειναι πιο εξυπνες απο εσενα.''Με κοιταζει υπεροπτικα.Του σηκωνω το φρυδι και με αποφαστιστικα βηματα προχωραω προς την μελαχρινη κοπελα.
''Ιθαν.''Της δινω το χερι μου για χειραψια.Αμεσως μου χαμογελαει.
''Μελανι.''Δενει το χερι της με το δικο μου ανεβαζωντας το πανω κατω.''Καλη χρονια κι ολας.''Μου λεει γελωντας ελαφρα.
''Επισης.''Το βλεμμα μου ειναι εκεινο το γνωστο το γοητευτικο που καμια δεν μπορει να αντισταθει.Αυτο το βλεμμα δημιουργειται απο πειρα και μονο.Το μυστικο ειναι να κοιτας κατευθειαν στα ματια και να μην χανεις ουτε λεπτο το βλεμμα των κοριτσιων.Ετσι αυτες νιωθουν καπως ιδιεταιρα.Και φυσικα οταν γελανε πρεπει να της κοιτας στα ματια.Νομιζουν ετσι οτι αυτες ειναι ξεχωριστο ή κατι τετοιο.Απλως ειναι αφελεις και δεν καταλαβαινουν τον σκοπο.
''Βαριεμαι.''Μου ψιθιριζει στο αυτι.
''Θες να χορεψουμε;''Την ρωταω και αμεσως νευει.''Αμε.''Στριγγλιζει και κρατωντας τον καρπο της φτανουμε στην σκηνη οπου ειναι τελειως γεματη.Η Μελανι χορευει κυριως πανω μου λικνιζοντας την μεση της αριστερα και δεξια.Την κραταω απο την μεση και με καθε ευκαιρια χουφτωνω τα οπισθια της.
''Δεν μιλας πολυ.''Μου λεει στο τελειωμα ενος τραγουδιου.
''Συνηθως δεν μιλαω...κανω άλλα πραγματα.''Ζουλαω την μεση της.
''Μμμ... ενδιαφερον θελεις να μου τα δειξεις..;''Κοιταζει τα χειλια μου.
''Δεν χρειαζοταν να ρωτησεις.''Την φιλαω αμεσως.Τα χειλι της μυριζουν μπυρα και εχω συνηθισει αυτη την γευση στα κοριτσια που κανω παρεα.Μονο της Εβελιν τα χειλι εχουν αλλη γευση...Αλλιωτικη.Διαφορετικη...
Φιλιομαστε αρκετη ωρα χορευοντας.Αναρωτιεμαι που να ειναι ο ΣτεφανΞεκολλαω απο την κοπελα και κοιταζω αριστερα δεξια.Λογικα θα ειναι και αυτος με καποια κοπελα το θεμα ειναι οτι δεν τον βρησκω.Στο βαθος βλεπω μια κοπελα να με κοιταζει.Προσπαθω να καταλαβω ποια ειναι γιατι με κοιταζει αρκετα εντονα.Ειναι ξανθια.Ναι σιγουρα ειναι ξανθια.Το θεμα ειναι οτι ξερω παρα πολλες ξανθιες.
''Ελα εδω.''Η Μελανι με τραβαει ξανα πανω της φιλωντας με.Την σμπρωχνω ελαφρα και κοιταζω την κοπελα που με κοιτουσε.Μερικοι προβολεις πεφτουν πανω της και μονο τοτε καταλαβαινω ποια ειναι.Η Εβελιν.
''Μην σταματας να με φιλας Ιθαν.''Η Μελανι γκρινιαζει ξαναφιλωντας με.Νιωθω αμεσως ενα μικρο κενο.Δεν θελω να τα βλεπει αυτα η Εβελιν.Και δεν ξερω γιατι.Αλλα ... νιωθω ασχημα.Ειχα δειξει ισως κατι αλλο στην Εβελιν που...δεν το ειχε δει καμια περα απο την Καθριν.Την σμπρωχνω μακρυα μου και κοιταζω εκει που ειδα τελευταια φορα την Εβελιν.Την βλεπω να με κοιταζει ξανα μονο που η σταση της δειχνει οτι ειναι ευαλωτη με τα χερια της τυλιγμενα γυρω της.
Αρχιζω να πηγαινω γρηγορα προς τα εκει χτυπωντας τον κοσμο μανιωδος για να φτασω σε αυτην.Μα οταν φτανω εχει ηδη φυγει.....
___________________________________________________________________________________
Αυτο το κεφαλαιο θα ειχε μπει πριν 3 μερες αλλα επειδη οταν εγραφα το σημειωμα πατησα μια βλακεια και σβηστικε σχεδον ολο αναγκαστικα να το ξαναγραψω σημερα που ημουν καλα.Τα λεμε στο επομενο love ya.<3
YOU ARE READING
Fireproof Hearts.
Teen FictionΜπορεις να αρνηθείς τον έρωτα; Μπορείς να πείς όχι στην αγάπη; Αντέχεις την φωτία; Μια φορά ηταν αρκετή για τον Ίθαν. Ατίθασος και κυρίως ζόρικος. Δεν τον ένοιαζαν οι άλλοι μονάχα ο εαυτός του. Η Έβελιν , ενα φαινομενικά συνηθισμένο κορίτσι. Κανείς...