Bölüm 18

27.8K 1.6K 260
                                    

Not: Bu bölüm diğerlerinden farklı olarak 3. kişi ağzıyla  yazılmıştır. 😇

.


Bölüm Şarkısı tam olarak Mina'nın şarkısı dediğim Ayak Takımı & Grup Frapan - Korkmasam Seni Sevmekten. Bu güzel şarkıyı hepiniz dinlemelisiniz.


***

Mina, sahilde şezlongda uzanırken tüm sorunlarını kısa bir süre için unutmayı dileyerek yazdan kalan son güneş ışınlarının tadını çıkarmaya çalışıyordu. Buraya geleli henüz dört gün olmuştu ama yine de ona çok iyi gelmişti. Özellikle buraya gelirken çantasında bulduğu o nottan sonra orada, hele hele tek başına kalsaydı kafayı yerdi. Ela ona iyi gelmişti, onun hiçbir şey bilmeden sadece eğlenceyi düşünmesi Mina'yı hayatının saçma pisliklerinden uzaklaştırmıştı. Tatil onun için deniz, güneş ve bol bol da Aras'la ilgili hayaller olmuştu. Önceden hayal etmekten korktuğu her şeyi şimdi hayal edebiliyordu. Çünkü sevdiği adam da onu seviyordu ve onun dönüşünü bekliyordu. Sadece beklemekle de kalmıyordu, Mina'ya her gün onu ne kadar özlediğine dair mesajlar atıyordu.

Mina'nın aklına Aras'ın attığı son mesajları gelince, ifadesiz yüzü derin bir gülümsemeyle aydınlanmıştı.

'Bugün yine çok sessizdi şirket. Ben sadece senin sesini duyabiliyormuşum galiba'

'Gözlerim bu sabah da odanın kapısına kaydı. Yoksun ama ben yine de bir ümit o kapıdan çıkmanı bekliyorum'

'Her yerde seni görüyorum, ya ben deliriyorum ya da sensizlikten ölüyorum'

En çok da dün gece attığı mesajı sevmişti. 'İnsan bir defa uyuduğu insana bu kadar alışır mı? Artık sensiz gözüme uyku girmiyor, keşke yanımda olsan da gecenin ortasında bana nereden geldiğini anlamadığım tekmeler atsan. İyi geceler sevgilim.'

Uyurken tekmeler attığını biliyordu ama Aras'ın bunu o gece fark ettiğini hiç bilmiyordu. Hele de o tekmelerin o geceki elbiseyle atıldığını bilmek genç kızın yüzünü kızartsa da Aras'ın bu ayrıntıya mesajında yer vermesi onu mutlu etmişti. Aynı zamanda da mesajı okuduğunda gözleri dolmuştu. Sonunda onu gerçekten sevdiğini anladığı bu adamı o da çok seviyordu. Ve artık tüm hisleri karşılıklıydı.

Yanındaki kolayı eline alıp dudaklarına götürürken yanında uzanan Ela'dan gelen çığlakla karışık cümleyle bir an durakladı.

"Mina bak bu resim de mükemmel çıkmış"

Sonra Ela'nın sözlerini hiç takmadan elindeki kolayı yudumlamaya devam etti. Geldiklerinden beri Ela fotoğraf paylaşacağım diye Mina'nın çekmediği pozu kalmamıştı. Başta abisini sinir etmek istiyordu ama onun altından büyük bir fotoğraf çekme takıntısı çıkmıştı. Her saniye her dakika fotoğraf çekiliyordular. Mina da fotoğraf çekilmeyi seviyordu ama Ela bu işi sabah sekizden gece bire kadar sürekli yapacak kadar abartmıştı.

Ela yanındaki havluyu Mina'nın üzerine fırlatıp dikkatini çekmeye çalışarak "Mina sana diyorum baksana bana" diye söylenmeye başlayınca genç kız mecburen bardağı elinden bırakıp gösterdiği fotoğrafa isteksizce baktı. Dün giydiği siyah bikiniyle çekilmiş bir fotoğraftı ve gerçekten güzel çıkmıştı. 'Haberim yokmuş gibi çek' fotoğraflarından biri gibiydi ama gerçekten haberi yoktu. Tahta iskelede oturmuş, gözlerini kapattıktan sonra gökyüzüne kafasını çevirmişti. Huzurlu bir andı ve Ela'da bu huzuru fotoğraflamıştı.

"Cidden güzel çıkmış"

"Bak bunu paylaşıyorum ve altına da 'Barcelona'da huzur buldum' yazıyorum. Ve böylece de abim İstanbul'da bunu gördüğünde sinirden yerinde dört dönüyor"

Yalanlar Üzerinde AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin