UÇURUM

619 108 19
                                    

Havuzda baya vakit geçirmemize rağmen okul hala dağılmamıstı. Yaklaşık iki buçuk saat daha vardı ve gün bitmeden okula gidemezdim. Sonra hocaların sorgusu ve sonuç aileme kadar gidebilirdi.

"Artık gidelimmi Derin?". Salonu baya arkamızda bırakmıstık. Ve 15 dakikadır siyahla yürüyoduk.

"Ben okula gidemem , ama sen gidebilirsin" biraz yorgundum. Yuttugum suların bi kısmıda hala midemdeydi.

"Hava kararmak üzere o zaman eve git" oda olmazdı bizim geveze komsumuz herseyimi anneme haberliyodu ve bu sayede evde ne olup bittigini biliyodu annem. Suanda ne okula nede eve gidemezdim.

"Ben biraz daha dolaşıp öyle geçicem , yarın okulda görüşürüz" yüzümde muzip bi gülümdeme vardı. Sanırım yorgunluktan kaynaklanıyordu.

"Güzel. O zaman ayaklarımı biraz daha yorabilirim" dönüp yüzüme baktığında gamzesi o kadar belliydiki havanın hafif. Kararmış olmasına rağmen tüm yüz hatlarını görebiliyodum.

Bu sefer karşı gelmiycektim , onunlayken kendimi daha iyi hissediyodum. Daha güvende.

"Dağlıkgüzellan var Denize yakın daha çok uçurum oraya gidebiliriz?" oraya çocukluğumdan beri tek gitmiştim , oturup düsünmek için yada kafa toparlıyabilmek için coğu zaman uyuyabilmek için müthiş bi alandı.

"Tamam , orayı biliyorum hadi gidelim" biliyomiydu ? Benden başkalarıdamı gidiyodu ? Bu biraz incitmisti oranın sadece bana ait olduğunu , sadece benim bildiğimi sanıyodum. Önümüzde yarım saatlik bi yol vardı. Yol boyunca ikimizde çıt çılarmamıstık.

Saçlarım hala nemliydi onunkilerse çoktan kurumuştu. Sırtımdaki çanta omuzlarımı geriye çektiği için gökyüzüne bakarak ilerliyodum.

Ve sonunda yerikize gelmiştik buraya en son tatilden önce gelmiştim... O kadar özlemisimki , çantamı yere fırlatırcadına bıraktıktan sonra , uçrumun önüme gidip kollarımı açtım. Havanın yüzüme çarpıdı saclarımo dağıtısı herzamnki gibi hoşuma gidiyodu.

Siyahsa arkada sesli kıkırdayarak beni izliyodu. Bi kaç saniye sonra yanıma gelip elimi tuttu. Elim avuçlarının içinde kaybolmustu , kendine doğru döndürüp diğer elimide avuçlarının arasına aldıktan sonra geriye çekti. Ucurumdan iki metre gerideydik.

Sonrasında siyah dönmeye başladı ellerimiz bağlı olfuğu icin benide döndüyordu. İlk başlarda anlamsız gözlerle baktığım cocukla suanda rüzgar eşliğinde dans ediyoduk.

Ama öyle klasik müzik dandı deildi daha çok hareketliydik , rüzgar bize eşlik etmeye bile başlamıstı. Az önceki yorgunluğumu tamamen unutmuştum , eglenmesini o kadar iyi biliyoduki kendimi kollarının arasında gülerken buluyordum.

Fakat artık garipsemiyodum , bir kaç gün içeridinde beni kendine bağlamıstı çoğu kez sinir etsede içimde kendime dahi itraf edemediğim duygular vardı.

Havuzdaki gibi kahkaha atarak deli gibi dans ediyoduk. Ellerimiz birbirinden hiç ayrılmadan hava biraz daha kararmıstı yıldızlar hafiften belli oluyodu. Sonunda ikimizde bitkin düsmüstuk. Son bi hamleyle belimden tutarak üstüme egildi , dans egitimim yoktu tamamen iç güdüsel olarak kendimi gdriye bıraktım.

O kadar rahattımki normalde belimin acıması ve ya geriye düşme korkusu olurdu , ama suanda ikisindende eser yoktu omuzlarına elimi koyup ayağa kalktıgımda ikimizde nefes nefeseydik ama hala yüzümüzdeki gülümsemeden gram eksilmemisti.

İnanın bana gecirdigim en güzel gündü. Ellerimiz hala birbiriyle kenetliyken uçuruma yaklasıp yere oturduk. Çok fazla yorulmustum. O dayanabilir belki ama ben artık dayanamiyodum.

Kendimi rüzgara bırakıp geriye attım , otların üzerinde yüzüm gökyüzüne dönüktü. Yine.

Yaklasık iki dakika gectikten sonra oda kendini otların arasına bıraktı. Hani icinizde tam uykuya dalıckken bi rahatlama olurya , heh iste tamda o histi bu. Suanda altımızdaki otlar bir yataktan daha rahattı.

Belkide tam zamanıydı ellerimiz aramızda hala birlikteydi.sonunda sessizligi bozan ben oldum.

"Siyah"

"Efendim" hala nefes nefeseydi.

"Aras Toprak daha güzel" inanın bana ses çıkaran kertenleler bile susmustu. İcimi bi korku kaplamıstı gözlerimi kapatıp gökyüzünü izlemeyi bıtaktığımda bana döndügünü esen rüzgardan farkedebiliyodum.

Cidden korkuyodum , göstericegi tepkiden belkide bırakıp gitmesinden. Ama o hala konusmamıstı , tepkide vermemisti sadece elimi biraz daha kavramıs ve havanın ılımlı olmasına ragmen terletmisti.

Arkadaslar bölüm biraz kısa oldu biliyorum ama idare edin bidahaki bölümde telafi edicem. Vote ve yorumlarınıza ihtiyacım var💕💕❤

Siyahın Aşkı #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin