♣♦♣

450 78 35
                                    

Teoman ; çoban yıldızı. Sarkısı ile okuyabilirsiniz..♠♠
  Bu aralar cok fazla devamsızlık yapıyordum , bir kez daha okuldan kaçamazdım. Ardı ardına mesaj atıyodum fakat Siyah'tan hala bir cevap yoktu.

    Ögle arasındada armıstım , telefonu mesguldu. Ne konusuyordu , kiminle konusuyordu ? Polislerin onun icin olmadığını söylemisti ama , telefonlarıma cevap vermiyordu. Merak edebilirdim degilmi , dogal hakkım. Okuldan çıkıp eve dogru yürümeye basladım , günler hatta saatler çok cabuk geciyordu. Aklımda hala Siyah vardı , ne olmustu da bu kadar tavür yapıyordu ? Ben onu dusundugum icin soylemistim. Belkide ona gidip sormalıydım , madem telefonuma bakmıyo yüzüme söyleyebilirdi. Omuzlarımı assagı ceken siyah cantamın askıları sıkmaya baslamıstı , birde evini hatırlamaya çalısıyordum. O gece sarhostum ben , nerden bulacaktım simdi ? Belkide kendi gibi evide aykırı olmasıyla belli ediyodur kendini. Düsüncelerimden sıyrılarak etrafa bakınmaya basladım  , ilk gun okula motoruyla gelmisti. Belkide motordan tanıyabilirdim onu. Evlerin önünde motorsiklet aramaya baslayan kahverengi gözlerim , doublex bi evin bahcesinde bulmustu kendini. Kesinlikle ona aitti ! Bahcenin kapını yaklastım , kapı kilitli degildi. Havada kararmaya baslamıstı korku filminde gibiydim sanki , ne kadar gülme istegi gelsede ürküyordum. "Siyah?" bos alana seslenisimin hic bir seye faydası yoktu , motorun yanından gecerek evin kapıdına yürüdüm. Zenginmiydi ? Yoksa bilmedigim bir sirkete sahip ünlü birinin cocugumu ? Hep boyle olurdu , filmlerde ,kitaplarda , hayallerde.

    Yarı ayrık olan kapıya baktıgımda etrafta kimse yoktu , cidden meraklanmaya baslamıstım. Zaten hava karanlıktı sokak lambalarının ısıttığı kadar görebiliyordum. Onu neden merak ediyorum bilmiyorum ama, bogulmaya calıstıgı gün kalbimin ritimlerini duyabiliyordum , daha once hic boyle olmamıstı. Hic kimse icin cabalamamıstım , ama simdi herseyimi verebilirdim ona. Bana karsı bosey hissetmesede ,  İlk defa asık olmustum. Onunda beni bırakmasına izin vermeyecektim.

    Kapıya yaklasıp basamakları cıktıgımda hala icerden ses gelmiyordu veya dısardan. Bu saatte neden bu kadar durgunduki bu sokak? Kapıya elimi atıp aralığı fazlalastırdım. Girebilecegim bi boyuttaydı artık , "Siyah!?" , "Bak niyetin korkutmaksa eger tamam yeterince basardın hadi çık"  hala bir ses gelmiyordu , iceri girip etrafa baktıgımda yanan tek ısık üst kattaki odanın ısıgıydı. Demek oraya girmisti -_- belkide müzik dinledigi icin duymamıstır ? Hemen suclamamalıyım degilmi. Söz konusu oyken sürekli bi iyimserlik vardı icimde , ben boyle biri degildim ya ! Ne yaptı bana ?

     Salon diye adlandırabilecegim bir ortama dogru ilerliyodum.

   "!!!!"

   "Siyah?" adeta çıglık atmıstım. Arkamı hızla döndügumde ise dıs kapı kapanmıstı.

   "Ya bak çık artık ortaya , oyun oynayamam ben" caresizlife bulanmıs bir sesim vardı. Ellerimi saclarımon arasından gecirip tekrar ısıgı olan odaya döndüm. 
Ayak sesleri gelmeye baslayıncada korkum biraz daha artmıstı , cünkü adımlar kosarcasınaydı. Ve saniyeler sonra açılan kapı.

     "Derin kac!!"

    "Ne" bu Siyah'tı , üstelik onu hic bu kadar endiseli gormemistim. "Pist". Arkamdan gelen sesle tekrar dıs kapıya döndügümdeyse;

   Bir eli belimi kavrayan diger eliyse agzıma kapanan iri cüsseli bir adam. İzbandut. Buraya gelmek en basından hataydı ,budamı oyundu? Kollarını hatta yüzünü tırnaklamaya çalısıyodum   nefe almamı bile engelliyordu elleri. Merdivenleri inerken yarısından atlatarak yanomoza gelen Siyah... Gözlerinde hicte sakaymıs gibi olmayan bir ifade vardı. Önce bana baktı , yüzümdeki hayal kırıklıgıyla asılan suratını arkamda beni tutan kisiye cevirdi. Lanet olsun adamı bile göremiyordum. Hala tekmelemeye çalısıyordum fakat fayda etmiyordu adam kıpırdamıyordu bile.

   "Simdi elimi cekicem güzelim , ve ses çıkarmıyacakdın. Tamammı" birde bana emirmi veriyordu ? Bu ne ya ! Siyah'a attıgım bakıslara karsılık sadece onunda adama onay verisini görmüstüm.

   "Lütfen Derin"

    "Demek Derin😏" yüzündeki gerilen kasların ortaya çıkardıgı damarlar Siyahın yüzünde harita yaratmıstı adeta. Adam bizimle dalga geciyordu sanki , ellerini belimde cekip bileklerimi birlestirmisti belimde.

    "Bırak onu!" Siyah'ın yükselen sesi adama etki etmemis , buna ragmen ben bile ürkmüstümtüm.

  " Bırakayımmı ?" diyerek bileklerimi sıkıyordu. İnleyerek egildigimdeyse gözlerim kısılmıstı , yere egilen bedenimi tekrar dik tutarak öne ittirdi beni , tökezleyerek ilerledim. Canım yanıyordu , tökezledigimde bana yaklasan Siyah'ı tanıyormuydum ? Ne bu öfke dolu bakıslar. Ellerini agzımdan cekip saclarıma doladı ,niyeti neydi ? Beni öldürmekmi. Bu sefer sesim çıglık sekline bürünmüstü ve ellerini cekisiyle dolan gözlerimin kendini bırakması hir olmustu. Masanın üstündeki esarbı.. Durun biraz bu benim o gece boynuma sardıgım seydi. Siyahta ne isi vardı ya ? Saclarınmda olan ellerini esarbı alıp bileklerime gecirdi. Kesinlikle ruya görüyo olmalıydım ben !

   "Demek kücük perimiz bu ha ?" gevsek bi gulus atarak bileerimi daraltti.

  "Ne" benim hakkımdamı konusuyolardı.

   
   "Siyah. Zamanın doluyo , Al onu ! Sonrada kurtul sundan " adamın lafını bitirmesiyle Siyah'a dönen saskın bakıslarım görulmeye degerdi. Birbirlerini tanıyorlarmıydı  , o bir hırsız degilmiydi yani ?

   "Tamam. Tamam  bak hala zamanım var" ne konusuyolar bunlar ya , benim burda canım acıyo.

   Rahatlayan bileklerimle kendimi yerde bulmustum , morardıklarında eminim.

   "Daralıyo Siyah , sadece hatırlattım" tehdit dolu son cumlelerinide soyleyip kapidan cikan o adam kapiyi oyle sert carpmistiki sıçramıstım. İcimi cekerek gözlerimi silmeye calısıyodum.  Bugunlerde cok fazla olay oluyordu , Siyah bana iyi gelmiyor. Ama lanat hislerm vazgecmekte bilmiyor ! Kapının carpısıyla kolları boynuma dolayan Siyah;

   "İyimisin , Derin zarar verdimi ?" sesi yuksek ve telaslıydı , onu ilk defa bu kadar uysal goruyordum. Kuyrugunu kıstırmıs kediler gibiydi.

    "İyimi ?? Ne dediginin farkındamısın sen !" kollarindan kurtularak ayaga kalktım. "Az önce olanlar ? Neydi bu. Noluyo ya ?" bileklerimi sıvazlayarak aramızdaki mesafeyi büyüttüm ve devam ettim." simdide bi tefeciylemi basın dertte ? İsledigin cinayetle ugrasman gerekmiyormu! Beni de karıstrdın simdi benimde basım belada ! Siyah.." sözümü keserek o devam etti.

    "Derin!" bi kac adım ötemdeki adam yaklasarak tekrar kollarını boynuma sarmıstı. Sesimi kesmeme yeterliydi. "Sen iyimisin" neredeyse bogulacaktım , kollarını aralayark beline kollarımı sardım. Gözlerim tekrar bosalmıstı üzerindekinin tamamen ıslak olduguna emindim.

   "Siyah noluyo ? Lütfen anlat artık ben , ben..." sözüme devam edememistim. Bıkmıstım , yorulmustum. Boyle seyler daima filmlerde olurdu , son iki aydır hayatım filmleri aratmıyordu.

   "O , o adam bendenmi bahsediyodu , benden kurtulmanımı istedi. Benide mi öl.." iste tekrar sözümü kesmisti;

   "Sss seninle alakası yok Gece'm. Tamamen baskasıydı". Gece ? Gecede degil Gecem mi ?? Banamı demisti o ? Bana gecem demisti , artık derin demiyordu. Olanlara ragmen sevinmistim , icimde sakinlestiremedigim o hücreler dısarı çıkmak icin can atıyordu , hemde onun kollarında.

   Hala aglıyordum , o kadar korkmustum ki. Neyse bisverin , olayların hayal ediyosunuzdur. Kafanızda canlandırın ne kadar korktugumu anlarsınız. Artık ondanda korkuyordum , aslında ondan hep korkmustum ama bu sefer farklıydı , belkide ben soguk davranmalıydım ?

   "Benim , benim gitmem gerek diyerek kollarının arasından çıkıp kapıya yoneldim. Bana Gece'm demisti. Olanlar.... Korku filminde gibiydim , bahce kapısına vardıgımda ; "Kahretsin! Çantam" cantamı unutmustum geri dönerek eve yöneldim. Siyah'ın pesimden gelmesini ümit ediyordum ama olmadı kapıya yaklastıgda Siyahın sesi geliyordu  , dinlesem zararı olmazdo heralde herseyi biliyordum nerdeyse.

    "Lan onun sucu yok ! O sadece onun kızı , ondan uzak dur ! Bir haftaya bitiricem dedim!"  haykırısıyla telefonu koltuga fırlatan Siyah'a oylece baka kalmıstım.

   "Siyah?"

   Vote ve yorumlar 😍♠

  

Siyahın Aşkı #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin