Duman.

401 55 34
                                    

Kahkahalarım kıkırtılara dönüşerek sona ermişti. Ve Siyah'ta üzerimden kalkmış sigarasını yudumluyordu , evet yudumluyordu. O tıraş losyonu kokusuna sigarasının iç yakıcı kokusuna harmanlıyordu. Belki bilmeden ama bunuda sadece o yapıyordu. Ve ben, evet ben uzun zamandır da içmemiştim daha doğrusu onunla tanıştığımdan beri içmemiştim , farkında olmadan bırakmıştım sanırım. Ama yinede şu an da canım çekiyordu. Ne kadar sinir olduğunu bildiğim için bu sefer istemeycektim belki daha sonra. ya biraz sonra ölürsek ? Şimdi ! Şansımı bir kez daha denesem zararı olmazdı nasılsa , ne olabilirdiki ?

"Biraz" diyerek elimi uzattığımda bakışlarını öylece bana çevirdi. Anlamıştı fakat anlamadım bakışları yapıyordu karşımda , illaki söyletecekti.

"Vericekmisin?" bende uzatmayacaktım , her zaman onun dediği olmayacaktı değilmi ?

"Çekil" .eliyle yatağın ucunu göstererek önünden çekilmemi söylüyordu. ne o ? yinemi yatacaktı . Bu adam ortalığı durup dururken ciddileştirmek zorundamıydı , az önce üstüme oturmuş beni kahkalara boğan adamla bu yüzünden pislik olduğu anlaşılan adam bir değildi. bu seferde ben o'nu dinlemiyecektim. Yatağın başlığını sırtını dayamışken kolunu sigarasından bir nefes daha çekmek için kaldırdığında fırsattan istifade kolunun altına göğsüne dayadım kafamı.

"Derin ?"

"Uykum var" diyerek farklı bir şey söylemeden yumdum gözlerimi. Uyumayacaktım sadece tepkisini merak ediyordum. O ise beni şaşırtmış ve tepki vermemişti , sigarasını yatağın yanındaki masanın üstüne söndürerek elini kafasının arkasında birleştirdi. Oha ama ya ben o masayı çok seviyordum şimdi izi kalacaktı , ama tabi anlayacak bir sevgi yoktu onda o insanlara sevgi duymuyor bir masanın önemini nasıl anlayacaktıki ? Annem almıştı onu bana... Herneyse.

Kollarının hareketiyle hissettiğim rahatsızlık , tekrardan paketini kapladığı sigara kutusuna giden elleri yüzündendi. Biraz daha doğrularak kenardaki çakmağıda alıp ağzına götürdü , az öncede içmişti değilmi ? ağzına götürdüğü çakmağıyla sigarasını yakarak yakınındaki herşeyle beraber benide dumana boğmuştu. Rahatsız olmazdım , bende içiyordum ama.. Ne biliyim işte , içimde garip bir his vardı. Uyuduğumu zannediyordu belki , yinede pasiflikten nefret ederdim. Yarılamış olduğunu tahmin ettiğim sigaranın külleri yavaşça havada dağılırken , kafamı hafifçe kaldırıp altından sıyrılmıştı. önce ellerriyle yüzümü avcuna almıştı daha sonrasında ise ağzındaki tüm sigara dumanını yüzüme bırakıvermişti. Gözlerim ise benden önce davranıp kendini korumuştu , gözlerim kapalı dumanın tenimde gidişini hissediyordum.

Peki ya sonra dumanın gıdıklayıcı hissi dudaklarının sıcaklığıyla yer değiştirmişti. Bir kez daha sıcaklığını hissetmiştim , inanın bu büyülü anın hem bitmemesini hemde bir an önce son bulmasını istiyordum. Uzaklaşıp ayağa kalktığında. Gidiyormu ? Gidiyordu. Ayağa kalktığında arkasını döndüğü için gözlerimi aralayabilmiştim , ne yaptığını görebiliyordum. Pencerenin önüne geçip sigarasında son bir nefes daha çektikten sonra camı aralayıp dışarı bıraktı , daha sonrasında ise ellerini bel hizasına getirip tişörtünü kaldırmıştı. Üstünümü çıkıarıyor bu ? kafasındanda sıyırdığı tişörtü masanın kenarına bırakıp dolaba yöneldi. Ama dolabı açmak için değil , yere bıraktığım battaniyeyi alıp üzerime sardıktan sonra arkamda çöküntü hissetmem bir olmuştu.Kollarını belimde dolayıp kendi yerini bulmuştu yatakta. Artık gövdesine sarılan yalnız ben değildim , o'da kollarını arasında kalbolmamı sağlamıştı. Boyum ondan kısa olduğu ve şu anda da dizlerimi kendime çektiğim için baya bir ufak kalmıştım. Heyecandan ölebilirim şu an ;

"Derin . Nefes alabilirsin. Ben rahatsız olmam."

"Uyuz" kıkırdıyordum adeta fakat farkettirmiyordum , yani umarım.

Siyahın Aşkı #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin