Adamın t-shirt'ü üstümdeydi ve ben hala napıcağımı bilmiyodum. T-shirt'ü çıkardıktan sonra üstüme biseyler geçirip aşşağıya indim."Sanırım biraz erken gelmissin okula daha var" yüzüme hafif bi sırıtıs yerleştirdim. Olayı unutmalıydı.
"Saat'in kaç olduğundan haberin varmı senin"
"Herneyse. Yarım saate çıkabiliriz" diyerek mutfağa gittim.
"Derin!"
"Efendim" cümlesini söylemeye izin vermeden devam ettim.
"Açmısın Siyah?" tezgaha kahvaltılık biseyler cıkarıp , kahve için su koydum.
Arkamı döndügümde onu burda gördügüm icin sıçramıstım."Sanırım evet" diye arkamda bitince sıcramam normaldi. korkmam komiğine gitmisti heralde gülüyodu salak.
"Hayalet gibi ottada gezmeyi bırakırmısın indanları korkutuyosun" bunu derken tezgaha dönmüstüm yarım saat önceki durumdan sonra bakamazdım bi kaç yıl heralde.
"Derin". Bu sefer sesi ılımlı çıkıyodu sanırım unutmuştu.
"Efendim" dedim . arkam hala dönüktü.
"T-shirt'ümü neden giydin" arkam hala dönüktü dedim dimi ? ama yüzündeki sırıtısı görüyo gibiydim. Biseyler uydurmam gerekiyodu...
"Siyah o t-shirt sana ait deil " oha ya ne dedim ben , olayı çakmaması için içimden binbir türlü dualar ettim.
"O zaman benimkini getirirmisin?" hayır ya simdi nasıl topliycaktım cümlemi ben. Getiremezdim t-shirt'ü benim parfümüm gibi kokuyo suan , anlardı.
"Olmaz" ağzımdan sadece bu çıkmıstı biraz yüksek bi ses tonuyla.
"Neden" beni fena sıkıstırıyodu , düsün Derin düsün kızım , hadi!.
"Çünkü... Cünkü ben onu yıkatmayı unutmuşum hala kan var üzerinde" evet sonunda bişeyler uydurabilmistim. Tam kazandığımı düsünüyodumki;
"Önemi yok ben yıkatırım" yine gülüyodu. İnat etmesen olmaz dimi. Bi süre cevap vermeyince tekrar konuşmaya başladı.
"Derin t-shirt'ü mü verirmisin artık?" bu sefer o derin belediye çukurları o kadar belliydiki sinir olmamak elde değil.
"Siyah sanırım buna vaktimiz yok , kahvaltı edip çıkmamız lazım" evet iste bu. Hazırladıklarımı masaya koyduktan sonra kahvesini önüne koydum.
"Tamam sen kahvaltını yap banada t-shirt'ü mün nerde olduğunu söyle gidip alıyım" yok artık ya illa alıcaktı yemedikya t-shirt'ünü.
"Şey ya simdi hatırladım o makinede ıslak suan" masada kıvranıyodum adeta.
"Benim evimdede kuruyabilir sanırım" sertlessem unuturdu belki.
"Yemedim t-shirt'ü nü bekle getiriyorum" diyerek ayağa kalktıgımda kolumda tuttu.
"Derin , şakaydı sende kalabilir" yüz ifademi bozmamıstım ama o kadar rahatlamıstımki sormayın. O hala gülüyodu. Masaya oturup kahvemi yudumladım.
"Ben öğleden sonra gelmiycem" ona bakmadan konuşuyodum , açtım vaktimizde yoktu.
"Neden?" oda aynı sekilde konusuyodu.
"Yüzmeye gitmem gerek elemeler yaklaştı antreman yapmalıyım" bu sefer yalan deildi.
"Sen bilirsin , ben müdüre söylerim" aklıma kartı getirmisti , yüzüne baktım. O hala yemeğine gömülüydü çaktırmamak icin konustum;
"Teşekkürler" ikimizde bitirmistik.
"Çıkalımmı?" masadakileri tezgaha koyduktan sonra;
"Hadi" dedim.
Yaklasık 15 dakika sonra okula gelmistik. Aynı sınıfta olduğumuzdan gün boyu beraberdik. Zaten okulda kimseyle takılmıyodum, yaklaşık 3 yıldır...
İkindi zili çaldığında kitapları çantama yerlestirmeye başladım. Siyaha baktıgımda oda ceketini giyiyodu.
"Sen nereye?" diyerek çantayı koluma taktığımda.
"İşlerim var Derin" neden her cümlede ismimi söylüyoduki. Ben ona söylüyomuydum , tabi söyleyemezdim o benim bilmediğimi sanıyo. Kafamla tamam diyerek hocaya dogru yürümeye başladım , hocanın bakıslarından aldıgım onayla sınıftan çıktım.
Önce eve gidip yüzmek için gerekli eşyaları topladım. Çantamdaki kitapları çıkarıp yerine kıyafetleri doldurdum , evden çıkarken iki gündür ilgilenmeyi unuttuğum icin evden kaçan köpeğin yemek kablarına kendi bisküvilerinden doldurdum. Belki tekrar gelir...
. . .
Burası herzaman böyleydi şuandan benden başka kimse yoktu benimde isime gelirdi aslında yalnız çalışmak ta güzeldi.
Soyunma odasına dogru ilerlemeye başladıgımda elemelere kadar hazırlanmam gereken hızı düsündüm baya çalısmam gerekli.
Odadan çıkıp havuzun yanına gittim , suya baktıkça daha bi hırslanıyodum.
"Tamam , hadi başlayalım" kendi kendime mırıldandıktan sonra suyun vucudumdaki süzülüsünü izledim. İyi bi dalış yapmıstım ,
Suyun altında biraz ilerledikten sonra nefes alabilmek için yukarı çıktım.Biraz soluklandıktan sonra bu sefer suya daha hızlı bi dalış yaptım. Hızın ve suyun etkisiyle afallamıstım ve dibe kadar inmiştim üstelik bacağımada kramp girmisti , bu daha öncede olmustu ne kadar çırpınsamda yukarı ya ilerliyemiyodum.
Salonun boş olması... Yaklasık yarım dakika sonra umudumu kaybettim, sanırım boğulucaktım telaştan bayada su yutmustum. En sonunda kendimi suyun ellerine teslim ettim. Canım yanmıyodu bu muhteşem bi histi sadece genzimde bi sızı vardı.
Dibe batmıstım , mermelerin soğuğunu hissettiğimde tepki vermedim. Ve gözlerimi kapadım buraya kadarmıs sanki bütün hayatım gözlerimin önünden geciyodu...
Kollarımın altında hissettiğim el. Belkide hanisiladyondu. Tepki veremiyodum o kadar yorulmuştumki.
Sonunda hava... Havayla temas ediyodum nefes ala biliyodum gözlerimi büyük bi nefes alarak açmıstım sol kolumun üstüne eğilip yuttugum suyun bi kısmını dısari püskürttüm bacağımda sorun kalmamıstı. Kendimi sert mermerin zeminine bırakıp gözlerimi tavana diktim
"Şimdi daha iyimisin?" siyah karsımdaydı. Tabi ya buraya gelicegimi sadece o biliyodu ve korkudan nasıl yüzeye cıktığımı unutmustum. Onunda saçları ıslaktı anlasılan suyun altında hissettiğim kollar ona aitti. Saniyeler sonra soluklanarak konustum.
"Ben , ben tekrar teşekkür ederim" bu kaç olmustuya. Nefesim o kadar düzensizdiki kelimeler ağzımdan yarım yarım cıkmıstı.
"Ama çalısmam gerek" diyerek ayaga kalktım. Canıma kastım vardı sanırım , napiyodum , Ben?
"Derin! Derin saçmalama!" o cümlesini. Bitirmeden suya dalmıstım ama bu sefer assaglara degil. Suyun yüzeyinde belirdiğimde etrafta olmadıgı farkettim.
"Siyah!" sanırım gitmisti...
Suda hissettigim hareketlenmeyle ayaklarımdan aşşaga çekildigim bir oldu. Suyun altında gözlerimi açtığımda siyahı gördüm ciddimi ? Ne ara dalmıstı?
Gözleriyle havuzun diger ucunu gösteriyodu. Yarısmı istiyodu yani? Basımla onayldıktan sonra yüzmeye. Basladık , ara sıra soluklanarak yarısı ondan sonra tamamlamıstım. Havuzun diğer ucuna vardıgımızda kahkahalarımız tüm salonu sarmıstı.
Arkadaslar olayın devamını bidahaki bölümde yazıcam bölüm cok uzadıgı için. Takibi bırakmayın , vote ve yorumlarınızı bekliyorum❤❤
Yazım yanlıslarona fazla takılmamaya çalısın😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Aşkı #wattys2017
RomanceKaranlıgın sizi ele gecirmesine izin verin... "Derin.." sesi kısılmıstı ve bana bakıyordu cevap veremeden dudaklarımda hissettigim sıcaklıgı.. Siyahın dudaklarıyla bir olmustu dudaklarım. Yaklasık 10 saniye icerisinde suya girmistik , o kadar sert...