Elimde

206 41 15
                                    

SIYAH;

Uyuyor.
Atık içimde tutamıyorum, artık sabredemiyorum . Insanlara karşı olan bir gramlık acıma duygusu da öldü. Kimseye acımak yok!

Böyle olmayı gerçekten istemiyordum , bu yolu ben secmedim. Icimdeki cocugu oldurmelerine izin verdim. Artık inanamıyorum. Hickimseye ,

Gözlerinin altlari kizarmisti, saçları ise hafif dağınık. Yinede güzel görünüyor. Baktıkça içimdeki öfke korukleniyor ama farklı bir his daha var. Alışık olmadığım , anlam veremediğim. Sanki yapmak istemiyor musum gibi , sanki bi tarafım ona dönüyor gibi. Sacmaliyorum , ben ne bileyim böyle şeyleri. Hiç yaşamadım tabii hayatımı annemin yüzünden bir hiç uğruna harcamasaydim.

Sol cebimden çıkardığım mavi çakmağı sigarayla buluşturup dumanını havaya ufledim. Bu sefer genzimde bir sızlama var. Bu aralar kendimde değilim .

Kollarını saran kolibantlari anlamsız , istesede kaçamaz zaten. Siyah saçlarının terden yüzüne yapışan kısmını geriye atıp yüzüne bir bakış attım. Çok ayrıntı yoktu , mat kasları ve dolgun dudakları hariç dikkat çekici olan tek şey gozleriydi. Kapalıyken bile korktuğunu gorebiliyordum.

Kizarikligi hala geçmemiş olan yanağına dokunup , bi duman daha çektim.

Tam da istediğimi alicakken.. bu his ne böyle? Aciyorumdur , başka bisey değil. Bir duman daha ve gözlerime kaçan sisle kızaran gozbebeklerim. Hiç sevmezdim , kanlanir ve batarlardi.

Kıpırdanmaya başladığında yanağından çektim elimi , yüzünde görünen masumluga nasıl kiyilabilirdi ? Sacmalama Siyah! Bi kac gune bitecek ilk adim. Biraz aci cektirmeyi dusunuyorum , benimki kadar yansın canı.

"Siyah ?" Ayağa kalkıp uzaklaştım. Belkide hala durumu cakamamisti . Ne diyecektimki , öylece soyleyeyimmi olanları. Babasına olan inancını mi sondureyim ? Hislerinimi yakayim. Ne yapacağım ki.

Bi kac dakika sessizlikten sonra dogrulan bedeni ve suçlayıcı bakışlarıyla bulmuştu gözleri gözlerimi. Cidden bu durumdayken aciklayamazdim , böyle bakarken olmazdı. Kızaran gözlerime karşın onunkiler tekrar dolmuştu. Hafif inlemeleri duyulur şekilde. Bir duman daha alıp duvara söndurdugum sigara yere düştü.

Ellerini sertçe çekip açmaya çalıştı. Yüzümde piç bir gulusle ona döndüm.

"Boşuna cabalama " sert olmak zorundaydım. Yumusamak istemiyorum.

Yanaklarinda süzülen damlalar la birlikte hayal kırıklığı sergiliyordu. Ne diyeceğini bilmiyor gibi. Gözleriyle ne oldu nu sorarcasina bir bakış atti.

"Yazık , yanlış adamın kizisin" canını aciticaktim , bunun olmasını istiyordum. Ben fazlasını bile çektim.

"Ne , Siyah birak beni nolur bak..." ne masumca ama. Sözünü kesip devam ettim.

"Baban anlatmadimi yoksa" yavaş yavaş. Bir gulus daha attiktan sonra yanina oturup gozyaslarindan birini sildim. Yuzunu cekti , bende sertçe tutup yüzüme bakmasını sağladım.

"Ne o , sana anlatmaya cesaret edememismi" ellerim islanmisti. Sesim yükseliyordu giderek o ise susup dinlemeyi tercih etmişti.

"Kusura bakma , annen babana yetmemiş." Ve son nokta etrafta gezinen gözleri gözlerimi tekrar bulmuştu çırpınıp yüzünü ellerimden kurtardı ve biraz daha doğruldu.

"Ne diyorsun sen ya" bir sigAra daha yakıp paketi yan tarafdaki masaya bıraktım.
Gözlerim kısıldı.

"Annemi benden caldiya hani , hakikat ödeniyor "

"Siyah sacmalama"

"Kes sesini , noldu dayanamadinmi iki dakika. Sonuna kadar ben mi bile cektim sadece? Hayır benden geçti artık. Birazda sen ızdırap cek. O baban olucak adam varya , ayartti annemi. Ve , ve ..." ahh sesim tükeniyor.

"Ben. Ben..." anlatamıyorum galiba senlik birşey yok güzelim. Fakat ceremesini sen çekeceksin.

"Sus , belkide annen bu yüzden öldü ha ?" Dökülen bir kac damla daha. Bi duman daha çekip sırtımı döndüm.

"Aferin devam et , aciyomu . Içinde bi his varmi senin de ? Böyle sol tarafı çökerten türden. Dur baştan anlatayım. Baban annemi ayartti ve Babam da annemi öldürdü. " hıh, bir gulus daha " babanı buldum , önce senden başlayarak ona da acı cektirecegim ve sıra ona geldiğinde ise..." dislerimin arasında dolaşan dumanı bırakıp bir kahkaha at tim." Şimdiden hoş geliyor"

Ayağa kalkıp elimdeki sigarayı yere attım. Parmaklarimı saclarimın arasına sokup hafifçe silkeledikten sonra kapıya yönelip ışığı kapattım. Karanlık.

"Siyah dur. Siyah kapatma , lütfen , geri gel Siyah !" Kapıyı çekip çıktım ve masadan aldığım ceketi omuzlarıma geçirdim. Hala yakarislari geliyordu. Benimde gözlerim dolmuştu , banada biri acisa keske.

Çok gecikti biliyorum, üzgünüm ♠




Siyahın Aşkı #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin