SES

511 78 39
                                    

Multimedya Siyah ♠

"Derin!" daha kurumayan gözlerimle iceri dalıp yerden çantamı aldım.

"Ne kadarını duydun?" tek sorun bumuydu? Bune rahatlık ya ?

"Tek sorun bumu? Ne kadarını duydugummu. Bahsettigin benim babammıydı ! Siyah kimsin sen?" sesim düsmüs ve hayal kırıklıgı doluydu biri banada açıklasaya bu durumu. Tane tane haykırdıgım sözlere verecek cevabı varmıydıki ? Veya ben bunu duymak istiyormuydum. Emin degilim..

"Derin acıklayama.."

"Babam ?" sordugum soruyada karsılık vermiyordu.

"Kafayı yesem yeridir , korkuyorum. Ama basıma açılacaklardan degil Siyah! , seninde beni kandırmıs olmandan." bende maldım. Babamı , beni herkesi karıstırmıstı belkide. Olay neydi ? Kafasını kaldırıp söyledigim cümleleyle kalakalmıstı oda. Saniyeler sonra kollarını acarak yaklastıgında.. Geri cekildim. İste tamda bundan korkuyodum , ilk aşık oldugum kisiden uzak durma istegi ?

"Seninle bi.." yinemi yalan söyleyecekti ? Hayır ;

"Benimle alakası var öyle degilmi ? Babamlada öyle" sesim hala kısık ve saskındı. Ne oluyor haberim bile yoktu.

"Hayır bak , cidden seninle alakası yok" diyerek yaklastığında tekrar geri cekildim.

"Güzel. Bundan sonrada olmamalı Siyah" iste olmustu. Bende onu istememistim , onun beni istemedigi gibi. Hep ben kırılacak degildim zaten kırılacagınıda sanmıyordum. Bi kalbi varmıydıki beni kâle alıp kırılsın ?

Arkamı dönüp hızla kapıdan çıktım , bahceye ulastıgımda dahi ödüm kopuyordu. Hala az önce olanlara inanamıyordum *iyilik perimiz bu ha?* yo hayır benimle ilgili degildi , benide ilgilendirmezdi. Anlatmak istemiyordu zaten. Benimde ne isim vardı böyle biriyle ? Aşık olacak kisimi bulamamıstım ben. Belkide aşk degildi... Öfke! Güvenemedigim insanların hıncını ondan almak icin ona güvenmistim , vede bu aşık oldugumu sanmama neden olmustu. İnanıyormusunuz ? Kimin umrunda.

Cantamı omzumda boynuma dogru ittirip devam ettim.


Siyah'ın ağzından;

Anlatmalımıyım ? Hayır , hayır kafamı karıstırmasına izin vermiyorum. Eger istedigi benden uzak durmaksa , tamam. Bana uyar.

Ona Gece'm diyordum. Cünkü huzur buldugum hersey gecedeydi..

"Ama bu saatte kendi basının caresine bakamaz.." göz devirerek evden cıktım , kapıyı yavas carpmıstım. Atkadan geldigimi duysa napardı ? Salla.

Aslında olaylar tamamen onla ilgiliydi , alıcagım oydu. Suclu o ! Oda üzülsün , benim annemde üzülmüstü. Cokmu merak ediyordu ?? Onun babası annemle evliyken iliskiye girmisti ! Ve o lanet kadın babasını babamdan cok sevdi , babam ögrendigindeyse, babam sinirlerini kontrol edemiyordu... O sorumluydu , annemin ölmesi onun sorumluluguydu. Ve simdi annemden sonra sıra ondaydı belkide kızında. Herkes sucluydu ! Benim ailem yok olduysa onunda ailesini dagıtıcaktım , babamsa gecirdigi felcten sonra ayaga kalkamıyordu , her bok bana kalmıstı. Gencligimi harcamamı istiyorlardı. Yapacaktım.. Önce o sonra ailesinde kalan digerleri belkide kızı. İntikam alınacaktı , sorunumuz tamamen buydu. Benim ailemde teker teker dagılmıstı , bi onunki degilki.

Annem baskasıyla birlikte oldugu icin babam onu öldürmüstü. Kız kardesim biri tarafından tecavüze ugramıstı üstelik namus temizlemek icin kendi canına kıymıstı ve oda ölmüstü. Yanina kalacagınımı sanıyordu !! Kardesimin canından degerlimiydi uckuru ? Herneyse , belkide önce kızı sonra babası. Derin beni ona götürecek anahtardı. Annesinin hasta olmasıda isimize gelmisti , basit bir fiş. İnsanı hayata baglamamalıydı , onu cekmek ne kadarda kolay bir seydi ogle degilmi ?

Siyahın Aşkı #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin