Karşımda dikilen kumral teni ile ışık saçan adama bakakalmıstım. Gorusmeyeli daha mı tatlı oldun sen ? Neyse.
"İçeri davet etmiyecekmisin Derin ?" Suratimdaki şaşkınlık dolu ifadeyi yok ederek tek kaşımı kaldırıp konuşmaya başladım.
" şaka yaptığını sanıyordum." Diyerek karşılık verdim. Bir adım attığında göğsünden irdeleyerek "Buraya giremessin" demiştim. Eğer Jack onu gorucek olursa yersiz kıskançlıklar başlayacaktı , üstelik tanışmaları filan gerekiyordu baya sürecek bir işti. Bu yüzden onu eve almayacağım.
"Siyah bu sen misin ?"
"Jack ! Derin beni içeri almiyo !" Hı ??
"Siz tanisiyomusunuz ?" Diyerek bize taraf gelen jack'e gözlerimi dikmistim.
"Derin çekil lütfen" diyerek bedeni mi ittiren elleri kapıyı aralayıp jack'e doğru giden Siyah'a aitti. Tanışıyorlar dı , üstelik umursanmiyordum..
Kısa bir gulumsemeden sonra birbirlerine saçma bir şekilde hayvan gibi sarilislarini izledim , bir yandan da gülerek homurdaniyorlardi.
"Biri Bana da olanları anlaticakmi ?"
"Derin biz Siyah'la "
"Jack bizim bara gelirdi"
"Bir gün barda bilardo masasının orda "
"Kavga çıktı ve bizde birbirimize girdik"
"Ve tabi yenik düşen jack oldu"
"Ahaha tabi ya "
"Birbirinizin lafını tamamlamayı kesip şunu düzgün ce anlaticakmisiniz !!" Sesim oldugundan fazla cikmisti ve ustelik yuz hatlarimda gereginden fazla kasilmisti. Ikisinin yuzundede anlam veremedikleri bu halimin saskinligi vardi. Saniyeler sonra konuşmaya başlayan Siyah oldu.
"Ahh bu kızlar böyledir iste dostum" ve ona katılan jack;
"Haklısın Siyah hadi gidelim" ikiside aynı anda arkasını dönüp merdivenlere yöneldiler.
"Noluyo ya !" Anlattıklarından anladığım kadarıyla bir kavgada tanışmış ve dost olmuşlardı , belki dosttan ileri. Bizimde tanistigimiz bar olabilirmiydi acaba ? Herneyse. Düşüncelerimden sıyrılıp yanlarina gitmem iki bucuk dakikami filan almisti.
Merdivenleri çıkmayı tamamlayıp yanlarina ulaştığımda Jack oturmuş , elindeki yayı inceliyordu. Siyah ise gümüş ok uclarindan birini eline almış parmaklarını işletmelerinde gezdiriyordu. Hala merakla ve şaşkınlıkla onları izliyordum.
En sonunda jack elindekileri birakip;
"Eskiden beri tanisiyoruz" diyerek dudak kıvırdı . Bu kadarı yeterliydi. Daha açıklayıcı olmustu , az önceki seranatlarindan iyidir en azından.
"Dostum hala bu ok işlerine devam mi ediyorsun? " diyerek ayağa dogrulan Siyah ve muhteşem arkadasliklarinin muhabbeti dışında kalmıştım.
"Kücümsememelisin Siyah , o gun geliyor aklima" diyerek kahkahayı paylaşmıştı jack. Ve anlamsizlasan olaya Siyah'in ofkelenerek Jack'in üzerine cullanmasida cabasiydi. Yerde birbirleriyle bogusuyorlardi. Ne günü ya?
"Agg birde anlaşılmayan kızlar olur. Elena! !" Belki o un yanında daha güzel şeyler yapabilirdik.
"Ben assagi iniyorum , umarım birbirinizi öldürerek son verirsiniz" dedikten sonra göz devirerek odadan çıktım.
"Canın cehenneme Derin!" Gulusmelerinin arasında söylediği cümleyi duyduğumda içimde canlanan kıvılcımları anlatamam. Merdivenlerin başından geri dönüp odanın kapısında duraksadim. Komidinin üzerinde duran tahta yaylardan birini alip , yerde yatan iki bedene yaklaştım ve;
"Ha ha..." elimdeki tahta yayı kırmak saniyelerimi almıştı. Ve Jack'in çığlığı.. intikam.
"Buraya gel Derin!" Geriye dönüp koşarak merdivenleri indikten sonra mutfağa ulaşıp Elena'nın arkasına girmiştim.
"Derin ?"
"Elena koru beni."
"Buraya gel seni.. seni ! Agg seni pislik" Jack bana asla küfür etmemişti ve edemiyorduda. Ona tersti bana küfür etmek. Vuruyordu ama küfür etmiyordu , issirdigi bile olmustu.
"Bak buna sen kaşındın Tamam mi , bana öyle demeyecektin !" Bi ileri bir geri giderek bana gelmemesi için ugrasiyordum ve ardından arkadan gelip belimden kavrayan Siyah'la yere yigilmamiz bir olmustu. Belki sadece yakalamak istemişti ama irkilerek yaptığım hareket sayesinde üstüme çöku vermişti.
Aramızdaki otuz santimlik mesafeyi giderek azaltiyordu , ben ise hareket etmiyordum. Belkide opmesine izin verecektim. Ama kurtarıcım Jack ; gelip gidiklamaya baslamisti. Üstelik Siyah hala üzerindeydi ve aynı mesafedeydi. Jack ellerini alt taraftan uzatmış karnımın yan taraflarinda sertçe gezdiriyordu , kahkaha atmamak mümkün değildi.
"Ya kalkın. U ze rim den" sendeleyrrek çıkan cümlelerine guluslerimin arasında cikmisti , Siyah beni izliyordu galiba. Tanrım.. Elena napiyordu bu sırada ?
Tezgaha yaşlanmış narin bedeni ara sıra gözüme çarpıyordu."Yardım et!!" Kafasını sallayarak cevap verdikten sonra.
"O yay 250 $ degerindeydi Derin. Hakettin " diyerek göz kırpıp izlemeye devam etti. Siyah hala üzerimde beni izliyordu , ağırlığını hissedebiliyorum. Jack ise parmaklarını yanlarima gezdirmekten ziyade adeta yumrukluyordu. En sonunda üzerimden ikisinin ittirip dogrularak buzdolabına sırtını dayadım.
Yorulmuş olan Jack'te tezgaha yaslanarak yerdeki ben ve Siyah'a bakarak konuştu.
"Nerde tanıştınız ?" Siyah bana baktıktan sonra ağzını acacakken onu durdurma amaçlı atlamıştım lafa. Bara gittiğimi Jack öğrense beni öldürürdü.
"Kütüphanede !" Siyah'ın şaşkın bakışların maruz kalırken ona attığım bakışlar daha sonra anlatacağımı anlatiyordu.
"Kitaplarda ne bulduğunuzu anlamiyorum" diyerek göz deviren Elena Jack'in kolunu sivazlayip masanin kenarindaki sandalyelerden birine kuruldu. O sırada yerden kalkıp elini uzatan Siyah'ın yardımıyla bende ayağa kalkmistim . Karnım bir sizi vardı sanırım parmaklarını böbreklerimde unutmuştu.
"Bu kadar oyun yeter , benim halletmem gereken bi kac iş var. Derin anlaşılan bugün çalisamiyacagiz. Siyah ?" Siyah'a bakarak konuşmadan sorduğu soruya onun kafasıyla yaptığı onay la yetinmişti.
"Ne o şimdide telapati yoluyla mi konuşuyorsunuz ?" Diyerek sokmaya çalıştığım laf cevapsız kalmıştı. Aman bozmasaniz olmaz zaten.
Arkasını dönüp giderek uzaklaşan jack bi süre sonra kapıdan çıkarak kaybolmuştu. Siyah ise kolumdan tutup kapıya doğru sürüklemeye başlamıştı.
"Noluyo ya ?"
"Eve gidiyoruz" anlaşılan telepatiyi kullanarak bunu konuşmuşlar di Jack ondan eve bırakmasını istemişti.
Fazla zorluk çıkarmadan dakikalar sonunda disaridaydik , Elenayla yaptığımız vedalasma beş dakikamizi almisti. Biraz cezalandirmistim , eminim suan yanakları kizarmistir.
Dışarı çıktığımızda kısa süre sonrasında ise sorularını sormaya baslamisti.
" Neden ?" Ne kadarda kisa bir soru.
"Çünkü onun bir bara girdigimi öğrenmesini istemiyorum."
"O zaman girmeseydin" yüzündeki umursamaz tavırla bir anda kestirip atmıştı.
"Oldu bi kere , ve ögrenmeyecek"
"Bundan emin degilim" diyerek dudaklarını kivirdiginda koluna dirseğimi geçirip.
"Ogrenmeyecek!" Acı dolu bir inleyisten sonra;
"Tamam , nasıl istersen"
Baya geç oldu , üzgünüm. Fikir , vote ve yorumlarinizi bekliyorum.♠♠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Aşkı #wattys2017
RomanceKaranlıgın sizi ele gecirmesine izin verin... "Derin.." sesi kısılmıstı ve bana bakıyordu cevap veremeden dudaklarımda hissettigim sıcaklıgı.. Siyahın dudaklarıyla bir olmustu dudaklarım. Yaklasık 10 saniye icerisinde suya girmistik , o kadar sert...