Yağan yağmur dahada sağanaklasmıstı eve gidene kadar sırılsıklam olucaktım. Geriye bes dakikalık bi yol kalmıstı , saçlarım ıslak ve yüzüme yapısmıs bi haldeydi. Siyah pantolonum arabaların yoldan sıçrattıgı çamurla renk degistirmis ve solmustu.
Bir katille arkadastım dahası onu evime almıs , aynı yatakta uyumus ve hayatımı bir kaç kez kurtarmasına izin vermistim. Ne kadar da safmısım böyle. Bahceye ulastıgımda demirlerim ıslak ve o soguk kolları ellerime degdigimde irkilmeme neden olmustu. Belkide benide öldürecek ve faydalanacaktı , cok film izliyorum -_-
Kapıyı aralayıp eve girdim parkede iz bırakan ayaklarım ve dolu olan gözlerim. İste tekrar sırılsıklamım..
Siyah'ın ağzından;
Yarım saattir burada öylece yagmurun denizle birlesmesini izliyodum. Saclarımon arasından gecen rüzgar ve denizin söyledigi sarkı beni bi an olsun düsüncelerden kurtarıyordu. Olayı dinlemeden yargılamıs ve sol tarafıma sözleriyle ağır bir yumruk atmıstı. Polise gidermi onu dahi bilmiyordum. Burada öylece oturmus düsünuyordum , düsünmek benim isim degil fakat bu sefer farklıydı. Onu öldürmemin bi an olsun pisman olmama katkısı ve Derin'in sözleri , sebepsiz yere sinirlenmeme neden oluyordu. Ayaga kalkıp ucuruma biraz daha yaklastım , ve assagi ayaklarımı sarkıtarak oturdum saat 4 sularıydı hava hafif karanlık.."Ama o acımadı.." sesim o kadar kırık cıkıyorduki ben bile duymakta zorluk yasadım. Onada ihtiyacım yoktu , benim kimseye ihtiyacım yok! Ama yanlıs tabiri laflar kullandı. Hayır icimi acıtmadı açıkcası umrumdada degil , isterse polise gitsin. Gram umrumda degil , yaptım ve pisman degilim. O da nasıl biliyorsa bilsin , yaptıgım biseyden pisman degilim.
Ayağa kalkıp ucurumdan assagı baktım , su.. Sadece saf su , icimden atlamak geliyordu , suda kaybolmak. Bunu defalarca yapmıstım fakat suan yagmur yagıyodu. Gerci engel degil , hatta dahada eglenci olabilirdi.
Ceketimi çıkarıp cimlere attıktan sonra , üzerimdeki t-shirt'ü de çıkarıp yere bıraktım.
"Siyah!!"
Arkadan gelen sese cevirdim yüzümü. Çıplak vucuduma vuraz rüzgar ve ciseleyen rüzgar.. Niye geri dönmüstüki , neden gelmisti?
Derin'in agzından;
Buraya neden geldigimi bilmiyorum , sadece kalbimi dinledim. Burada oldugunu biliyordum , beni buraya getirende bu düsünceydi sanırım. Çıplak bıraktığı vucuduyla ne yapacagı belliydi. Atlayacaktı , ölmezdi fakat canı yanardı. Bende yapmıstım hemde defalarca ve hissettigim müthis bir acı üzerine huzur.Öylece birbirimize bakıyorduk , konusmadan. Basını saga sola kücümseyici bi bakısla baktıktan sonra arkasını döndü ve bi kac adım attı. Kosmaya baslamıstım , rüzgardan geldigimi duymamıstı muhtemelen. Aramızdaki mesafi kapattıktan sonra , aynı hızla kosuyordum;
"Siyah!!" bu sefer daha siddetli bağırmıstım. Bana döndüğünde aramızda bir metrelik bir alan kalmıstı , döndüğünde büyüyen gözleri ve telasıyla "Derin !" devam etmesime izin vermeden kucağına atlamıstım , boslukta verilen ilahi rahatlıkla ikimizde birbirimize kenetlemistik kollarımızı. Uçurumdan assagı öylece süzülüyorduk , bu kesinlikle düsmek degildi. Bu kusların bile yasayamadıgı bir rahatlık. Düsmemiz yarım dakika sürebilirdi ucurum baya yüksekti , yamaç dalısı icin ideal bir gün;
"Derin.." sesi kısılmıstı ve bana bakıyordu cevap veremeden dudaklarımda hissettigim sıcaklıgı.. Siyahın dudaklarıyla bir olmustu dudaklarım. Yaklasık 10 saniye icerisinde suya girmistik , o kadar sert çarpmıstıkki su bizi birbirimizden ayırmıstı ikimizde belimizden biri cekiyormus gibi dağılmıstık. Üzerimden az önceki anın sokunu hala atamamıstım , gözlerimi suyun altında actığımda Siyah'ın dibe batan bedeni vardı sadece. Suyun boslugunda özgürlüğünü yasayan bir beden , rahatlamıs bir ruh. Kurtulmak icin cabalamıyordu yada yüzme zahmetinde bulunmuyordu , vucudundaki her hücreyi serbest bırakmıs yukarıya bakarak öylece dibe batıyordu. Huzura dalıs yapmıs bir adam , bir katil. O kadar masum duruyorduki su an onun boyle bi sey yaptigina inanmak cok güctü.
Suda biraz rahatladıktan sonra kollarımı hareket ettirmeye basladım , Siyah'a dogru ilerliyodum , o ise hareket etmeden oylece duruyordu.
Kollarından tutarak yukarı cekmeye basladım , o sırada bacağıma giren krampla hareket etmeyi bırakmıstım. Çıglık atmaya çalıstıgımda ise icimde tuttugum tüm hava dısarı baloncuklar halinde yayılmıstı. Kollarımla omuzlarondan yukarı cekmeye çalısıyodum onu , baygın degildi gözlerini dikmis beni izliyordu. Tek bacagımla yukarı cekmeye çalıstıgım benim iki mislim bir vucut , kollarıma bacagım eslik etmedigi sürece bir ise yaramıyordu cabalarıma ragmen dibe batıyorduk. Su anda aklımdaki tüm düsünceler dagılmıstı ve dısarıya odaklanmıstım. Sitah'ın agzından çıkan küçük baloncuklar yüzeye çıkıp kayboluyordu.
Ve en sonunda pes etmistim. Bavağımı unutmus omuzları arkadan sarılarak kendimi bırakmıstım , ilk basta genzimi yakan suyu su anda bogazımda hissediyordum. Gözlerim kapanmıs ve bayılmak üzereydim , uykuya dalarmıscasına bıraktım kendimi , ölceksem böyle mükemmel bir sekilde olabilirdi.
Ama hayır ben pes etmemeyi seciyordum , bu sefer olmazdı. Yaklasan herkes bırakıp gidemezdi beni.. Eklemlerimi gererek kramptan kurtulmustum fakat cigerlerime dolan suyla can çekisiyordum , Siyah'tan kollarımı ayırıp yüzeye çıktım. Derin bir nefes aldıktan sonra bir dalıs daha... Bu sefer yüz tarafından kollarınon altına girerek onu yukarı cekiyordum. Az bir mesafede olsa hareket ettirwbiliyordum. Yukarı cekerken bi anda ağırlıgı daha da artmıstı , artık bilincli degildi. O , o gercekten bırakmıstı kendini ve zihnide uyumlu hareket ediyordu. Olayı anladıgımda ise cırpınıslarım cogalmıstı ucurumun alt tarafonda olan toprak yıgınının yakınındaydık.
Ve sonunda yüzeye çıkabilmistik , gözleri kapalıydı ve yattıgı yerdeki tüm kum tanelerini toplamıstı vucudu.
"Kalk! Siyah kalk!!" bagırıyordum , o kadar su yutmama ragmen iyiydim ve sesimide kaybetmemistim. Onun gözlerimin önünde ölme istegini izlemistim ama izin vermiycektim , cidden bu sefer olmaz.
"Kalksana öküz , kim kurtarıcak beni " gözlerim ben farkında olmadan su koyuvermisti , saclarımı kulağımın arkasına itip yüzüne yaklastım. Nefes almasına yardım edecekse yapardım , derin bir nefes cektikten sonra yanaklarını sıkıp icimdeki havayı icine üfledim. Ve bir kez daha..
İse yaramamıstı , yaptığım hic bir seyi becerememistim. Bu güne kadar da öyleydi su anda degisecek bir hali yoktu. Karnına kafamı dayayıp ;
"Beni kendine aşık edip gidemessin" bir katile aşık olmustum , ilk baslarda kendime bile itiraf edemedigim o duygu. Su anda kendiliginden ortaya çıkmıstı. Kafamı kaldıran nefes alısıyla beni şasırtan siyah , saclarıma ellerini koymus oynuyordu. Kafamı telasla kaldırıp yüzüne baktım gözleri açıktı ve bana bakıyordu , ise yaramıstı. Basarmıstım , gözlerimi silip boynuna sarıldıgda o da bende sasırmıstık fakata kısa süre sonra kollarını dolayarak karsılık verdi.
"Çok cabuk pes ediyorsun"
Umarım begenmissinizdir iyi okumalar🌈🌈 vote vermeyi unutmayın♠♠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Aşkı #wattys2017
RomanceKaranlıgın sizi ele gecirmesine izin verin... "Derin.." sesi kısılmıstı ve bana bakıyordu cevap veremeden dudaklarımda hissettigim sıcaklıgı.. Siyahın dudaklarıyla bir olmustu dudaklarım. Yaklasık 10 saniye icerisinde suya girmistik , o kadar sert...