28. Trenerka fitnesu

32 6 9
                                    

Pewnie myślicie, że Sutuska sprawdziła się już w każdym możliwym zawodzie. Co za niespodzinka, ale nie! Oglądając filmiki Ewy Chodakoffskiej zapragnęła zostać trenerką fitnesu, dietetyczką i doradzaczką w sprawach diety. A jej figura na pewno przyciągnie tłumy osób! Aby zacząć na dobre, pojechała do sklepu po nowy, elastyczny suthonosz w panterkę. Tylko miała bardzo wielki dylemat. Otóż, jakby teraz kupiła kolejny suthonosz, miałaby ich 70. A musi mieć ich równo 69! Wyrzucenie starych nie wchodziło w grę, ponieważ Sutuska najbardziej na świecie kochała właśnie suthonosze. W końcu kupiła nowy, udała, że nie umie liczyć i że ma ich 69.
Ten spryt..A później wpadła na jeszcze genialniejszy pomysł. Kupiła jeszcze 99 suthonoszy, więc miała ich równo 169. Sutuska powinna zostać myślicielem!

Po kilku dniach ludzie zaczęli się do niej zgłaszać na prywatne lekcję. Odnosiła niezłe sukcesy, ponieważ ludzie w obawie, aby nie wyglądać jak ona, zaczęli dbać o siebie i ćwiczyć jeszcze więcej. Miała tak wielu klientów, że po niedługim czasie stać ją było na małe mieszkanie. Oczywiście, wszystko co robi Sutuska szybko się kończy, więc tak było i tym razem. Kiedy zaczęła dużo zarabiać, nagle stała się sławna w całych internetach. Pisali o niej na Onecie, RH chwalił jej gruczoły na Bezużytecznej, więc grubasce strzelił fejm do sutów. Nie była już taką fajną trenerką, jak kiedyś, więc klienci zaczęli odchodzić. W dodatku bardzo schudla, więc nie była już taką wyjątkową fitnesiarą. Dodatkowo Chodakoffska z Lewandowską wzięły sprawy w swoje suty i wygoniły ją z internetów. I Sutuska znów była grubaską, która umiała tylko jeść.

thekornelka69 (2)
Ten rozdział dla mnie jest bardzo słaby, więc jakby co nie hejtować xDD

Sutami PodróżnikaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz