3. Grucza-historia

49 12 6
                                    

Grucza jest dzieckiem z sutków Sutusa. Ma długie,blond włosy i niebieskie oczy. Ma wielką traumę,ponieważ przez kilkaset lat siedziała w gruczołach Sutuski. Dosłownie. Chciała iść na jakąś terapię,aby tak tego nie przeżywać,ale jej się nie chciało. Wykapana mamusia. Chyba za dużo czasu spędziła z tą starą leniwą kobietą.

Nie skończyła szkoły
ponieważ nie mogła wyjść z wklęsłych sutów Sutuska.

Kiedy Sutuska umarła,Grucza jakoś wygramoliła się z kapciałych i zimnych gruczołów,zamieszkała w jej starym domu wraz z Gruciem (jej rodzonym bratem,którego także Sutuska uwięziła). Przerobiła je trochę,bo jeszcze nie była tak leniwa jak tłusta kobieta. Dobra była,ale chciała być swagowa.

Grucza chciałaby zostać kołczem. Wiecie,co to? Porady życiowe i pomoc w życiu czy coś. Ale nie ma skończonej szkoły i raczej nic z tego nie będzie. Do tego,chciałby być fitnesiarą i zdroffo się odżywiać.

Zadaniem Gruczy jest rozsławianie nabrzmiałości w wśród dzieci i młodzieży (uważajcie,bo do Was przyjdzie). Namawia do zabawy i stara się wprowadzić NoS (Nauka o Sutach) w szkole. Ale coś jej nie wychodzi,bo narazie tylko leży i żre czipsy z tipa.

thekornelka69 (2) A oto taki mały bonusik ode mnie w postaci trzech rozdziałów! Kw!

Sutami PodróżnikaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz