32. Proffeszionalna fotografka

13 4 0
                                    

Sutuska, tak jak tamten tydzień spędziła pracowicie, tak teraz tylko się obijała. Postanowiła oddać się swojej nowej pasji- fotografowaniu.
Oczywiście nie miała o tym sutego pojęcia i nie przeczytała o tym nawet żadnej książki.
Na początku nagrywała kapciem z Tipa z funkcją nagrywania, później przerzuciła się na kamerę z klocków lego, "Krzysiek" dla profesjonalistów.
Nigdy nie zgadniecie co fotografowała nasza kochana grubaska..Tak, swoje nabrzmiałe gruczoły! Fotografowała je z różnych kątów, zmieniała światło i nabrzmiałość. Następnie przerabiała swoje zdjęcia w programach dla proffeszionalnych fotografów, aby jej suty wydawały się jeszcze większe. Jeździła ze zdjęciami po całej Polsce i pokazywała je ludziom. Za swoją twórczość dostała medal z ziemniaka, którymi ozdobiła swe gruczoły.
Pewnego dnia pojechała ze swoimi zdjęciami na konkurs, który oczywiście wygrała.
Po tym zwycięstwie fani prosili ją o założenie strony.
Sutuska założyła bloga i wstawiała tam swoje zdjęcia, aby ludzie je oceniali (w skali 0/69).
O dziwo, Sutuska wytrwale trwała przy swojej pasji, jaką było fotografowanie. Czuła, że to właśnie jest coś, co chciałby robić już zawsze.

thekornelka69 (2)

Sutami PodróżnikaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz