24. Inne zakończenie

62 15 11
                                    

Postanowiłam napisać inne zakończenie,ponieważ jakoś nie mogę pogodzić się ze śmiercią naszej kochanej Sustuski. Wiem,jestem powalona,że dodaje drugie zakończenie,no ale ej! Kto zabroni biednemu bogato żyć?! :D

Sutuska stała na skraju jeziora. Trzęsły jej się ręce i oczywiście gruczoły. Kiedy woda miała ją wchłonąć,nagle wszystko ucichło. A wszystko dlatego,że wiele dzieci,po przeczytaniu "Sutami podróżnika",zaczęło bawić się swoimi gruczołami. Wiele z nich wyjechało do Afryki,gdzie,jak wiadomo,jest bardzo gorąco. Pozytywnie to wpływa na nabrzmiałość sutków. Na wszystkich programach w telewizji,mówiono,że nabrzmiałość u dzieci wzrosła o 69%!

Sutuska odetchnęła z ulgą. W końcu miała jeszcze tyle do zobaczenia! Po spokojnym przeżyciu 699 lat,umarła ze starości. Od tamtej chwili,na zawsze znajduje się w waszych sutach. Jest obecna nawet wtedy,gdy są skapciałe albo wklęsłe,ponieważ Sutuska po śmierci nagle stała się dobra i bezinteresowna.

Chciałbym jeszcze dodać,że cieszę się,że kilka osób wprowadziłyśmy w świat gruczołów. Mało się o tym mówi,a przecież to taki fajny temat! A wszystko zaczęło się od Cyber Mariana,który nagrał filmik Polskie słowa w zagranicznych piosenkach. Jedna gościuffa powiedziała wtedy "Suty me". Od tego momentu mamy z tego beke. Jeszcze raz wszystkim dziękuję i cieszę się,że mogłam jeszcze trochę z wami pobyć. Ehh,zaraz się porycze! Kocham Was!

thekornelka69 (2)

Sutami PodróżnikaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz