5. Sutuska w więzieniu

69 12 3
                                    

Tłusta kobieta trafiła do aresztu,ponieważ coś przeskrobała. Krążą plotki,że nasrała na królewskie łoże i napierdziała do komnaty króla (opowieść o Pasztetach). A tak naprawdę,to zajebała pasztet Profi ze sklepu (wiecie,ten pomidoroffy) wraz z czipsami z Tipa. Została przyłapana na gorącym uczynku,ponieważ ukradzione rzeczy po prostu wyniosła ze sklepu,doskonale wiedząc,że ochroniarz się na nią patrzy. Chyba myślała,że ujdzie jej to sutem. Jednak okazało się,że czasami nawet nabrzmiałe gruczoły sutkoffe nie pomogą. Tłusta kobieta została wtrącona do lochu. Na szczęście,codziennie podawali Tipoffe żarło,więc Sutuska odetchnęła z sutem. Codziennie się modliła (stała się bardzo pobożna,ale tylko dlatego,że nie miała co robić). Klatkę dzieliła wraz z..Utasem! Okazało się,że on także trafił na Sutkową planetę po śmierci. Rozmawiali sobie jak za starych dobrych czasów i spędzili miło popołudnie i wieczór. Jednak pokłócili się,który z nich ma większe i bardziej nabrziałe gruczoły. Nie odezwali się do siebie już więcej. Tak właśnie wyglądała ich wielka miłość. Tak naprawdę kochali tylko swoje suty. W nocy przyszedł do nich strażnik,który niby miał ich pilnować. Oczywiście,skończyło się na tym,że Sutuska zrobiła strażnikowi głęboki i odprężający masaż sutków. Kiedy był już bardzo zrelaksowany,dostał od kobiety z kapcia w morde. Sutuska zdjęła swój suthonosz w panterkę z Biedry i założyła mu na oczy,aby nic nie widział. Niestety,sKutek tego był taki,że jej gruczoły latały na wszystkie strony i potykała się o nie. Tak więc zanim uciekli minęło chyba z 69 godzin. Jednak nikt ich nie przyłapał. Po wydowstaniu się z więzienia,każde poszło w swoją stronę,zupełnie zappminając o uczuciu,które kiedyś ich połączyło.

O,nope XDD. Nigdy więcej takich zakończeń. Łał,tak wzruszająco i romantycznie #romantic_story. Dzięki za czytanie,niestety zauważyłam,że wyświetlenia spadły o połowę! Wiele osób po prostu usunęło naszą książkę i nie wiedzą o drugiej części..No bywa,trudno! Pozdrawiam wasze nabrzmiałe gruczoły! :)

thekornelka69 (2)

Sutami PodróżnikaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz