Hermiona
Z čistajasna se rozrazily dveře do učebny, mezi nimiž stál Neville s na smrt bledou tváří. Všichni jsme k němu stočili pohledy plné obav. Nikdo nemusel nic říkat, všichni jsme chápali, o co tu jde.
Jsou tady.
"Smrtijedi... jsou tu." Dostal ze sebe nakonec Neville a zase odešel. Všichni jsme se zvedli ze svých míst a zamířili do vstupní síně, kde už byli všichni studenti seřazení. S Dracem jsme se pevně chytili za ruce a propletli naše prsty. Srdce jsem měla snad až v krku. Co bude teď? Co máme dělat? A o co jim vůbec jde?
"Slečna Grangerová a pan Malfoy se dostaví za mnou." Řekl Brumbál a já sebou cukla. Draco se na mě povzbudivě podíval a oba jsme následovali Brumbála, kousek od ostatních znepokojených studentů a profesorů.
"Co se děje?" Zeptal se Draco směle.
"Slyšel jsem, co se stalo v Malfoy Manor." Naznačil ředitel a rukou si prohrábl svoje dlouhé stříbrné vousy. Když to řekl, málem jsem Dracovu ruku rozdrtila.
"A?" Povytáhl obočí Draco a zadíval se na ředitele školy, který vypadal jako vždy velmi klidně. Jak může být v pohodě, vždyť na nás právě zaútočí!!!
"Je možné, že by se vám čistě teoreticky chtěla vaše rodina pomstít, pane Malfoy?" Zeptal se Brumbál s klidem v hlase a nezaujatě pozoroval okolní dění.
"Asi jo." Špitl Draco a koukl se na špičky svých bot.
"Dobře, můžete jít." Pověděl ředitel a popohnal nás zpět k ostatním. Oba jsme se nejistě zapojili do davu ostatních studentů.
"To je jako vše?" Zašeptala jsem rozechvěným hlasem směrem k Dracovi. Ten nad tím jen pokrčil rameny. Oba jsme se přidali k ostatním našim kamarádům, ale nikdo nic neříkal.
"Všichni studenti z ročníků 1-5 se přesunou do sklepení, kde na ně dohlédne madam Pomfreyová a profesorka Prýtová. Studenti 6. a 7. ročníků nám mohou pomoci ochránit Bradavice." Rozhodla profesorka McGonagallová a všichni mladší se vydali dolů do sklepení, kde teď mělo být podle profesorů asi nejbezpečněji. Rozloučila jsem se s Ginny, která byla nucena odejít spolu s ostatními dolů. Je ještě v pátém ročníku, my jsme v šestém.
ČTEŠ
HP - Dramione // CZ ✔
FanfictionNenávist mezi mudlovskou šmejdkou a čistokrevným kouzelníkem nikdy nebyla silnější. V průběhu šestého ročníku ovšem nastane zlom, díky kterému si dvě zbloudilé duše uvědomí, že být odlišný neznamená nic špatného. Draco a Hermiona ujdou dlouhý kus ce...